Zo hier ook me ontbijt op hihi. Is er een beetje bij ingeschoten vanmorgen. Nu ook lekker een koppie (of 2) rooibosthee. Ga er altijd gigantisch van plassen, is wel handig gezien ik last van me blaas heb! Heb besloten het dit weekend aan te kijken, als ik het zondag nog heb, dan breng ik maandag een plasje bij de HA. Kan ik het meteen hebben over de pil! Wil niet het risico lopen dat Dinand en Fabiënne er over 9 maanden weer een broertje of zusje bij hebben hihi.
miracle haha sorry bedoelde kelly Bellie: is niet zo gek met de pil.. Met de pil heb je namelijk nooit een menstruatie maar gewoon een doorbraakbloeding/nep oongesteldheid. Zodra je je stop week hebt dan krijg je die vaak ook, zelfs als je zwanger bent
Je bent gewoon jaloers En dank je! Staat iig op boodschappenlijstje. Lijkt me ook wel verstandig t alleen te geven als ze vastzit. Wil niet constant alles moeten verschonen omdat ze alles volpoept
frummel: druk bezig dus..mooie draagdoeken maak je.. henrieke: lekker dat je zo goed heb geslapen! ik heb vandaag isa even in de beco gedaan moet alleen straks als levi wakker is de verkleiner er in doen en dan ga ik naar buiten gisteren heel gesprek gehad met schoonouders via de tel..er waren best een paar dingen die mij en man dwars zitten..nu ben ik alles kwijt dat lucht wel op..maar nu zijn ze dus ook verdrietig dat ze isa niet hebben mogen vasthouden de eerste week..daarna sm wel want die komt hier elke week op visite..maar ik heb zoiets van als ik er geen goed gevoel bij heb doe ik het niet want ik weet dan precies hoe het gaat als ik het een keer toelaat dan word isa van hand tot hand weer gegeven en ik ben gewoon nog te beschermend. mijn man is binnenkort jarig en dan komen er savonds 6 mensen op bezoek tegelijk. (ja die hebben zichzelf uitgenodigd want manlief vind zn verjaardag vieren eigenlijk niet zo boeiend) heb al tegen sm gezegd dat isa gewoon bij mij blijft want tja als je 1 iemand haar laat vasthouden wil de rest ook... zucht hoe voorkom je dat gezeur haha...of ben ik gewoon moeilijk? stief schoonpa was al een keer eerder beledigd toen we met kerst daar waren..zat heel de huiskamer vol levi was helemaal overprikkeld dus ik zei tegen manlief dat niemand hem ging vasthouden..svader hoorde dat en zei en dat kan je niet maken blablabla.. schoonvader pakt levi ook nog steeds op en levi wil gewoon niet meer vastgehouden worden hij wurmt en overstrekt zich maar luisteren ho maar..stief schoonzus doet btw precies hetzelfde en als ik er dan wat van zeg worden ze boos..grr zo moest ik ff kwijt
Oke, weer wat geleerd hihi. Maar dan nog, dan zou ze nu of 6 weken zwanger zijn (dan zou die test wel moeten knallen, of net aan 2 weken...in dat geval kan je nog niet posi testen! Of heb ik het verkeerd hihi
Ik was jullie niet vergeten hoor! Lees zo ffies terug Kleine mannetje had koorts hier dus flink mee in de weer geweest. Vandaag naar de huisarts gegaan want ik moest even iets laten controleren daar beneden en alles blijkt dus flink ontstoken door nalatigheid van de vk. Meteen 2 kuren gekregen en gebeld naar de vk voor een evaluatieafspraak want ben er nu klaar mee! Kleine man had 1 rood oortje dus een recept meegekregen voor ab en als de koorts morgen nog niet weg is mogen we daarmee beginnen. Gelukkig eet hij nog wel goed!
Goede middag, Het was gister nog erg gezellig met onze vrienden. Ze gingen pas laat naar huis maar ik heb lekker gehangen. Nila was wel letterlijk de hele dag van streek en heeft veel gehuild/gekrijst. Vanmorgen naar de ha geweest. Ze heeft haar helemaal nagekeken, alles was goed en soepel, dus ze verwacht 'gewoon' krampjes. We hebben het ook nog over mij gehad, maar ik moet gewoon zo doorgaan. Ze is ervan overtuigd dat als ik straks echt weer in het vaste ritme kom dat het slapen wel terug komt. Dus bij de apotheek maar weer nieuwe medicijnen opgehaald. Het was een erg fijn gesprek.
MamaChantal, wat een verschrikkelijk nieuws zeg!! Jeetje wat zul je er doorheen zitten. Lief en knap van je dat je toch nog met Jamelie weg gaat. Ik geef je groot gelijk, Jamelie is er ook nog en moet toch ondanks alles kunnen genieten. Het zal morgen een heftige dag worden, maar wij denken aan jullie!
Dat heb ik dus gehad, 1 dag lang alleen maar poep, poep en nog eens poep! Heb haar 4 keer van top tot teen kunnen verschonen, en geloof dat ik er 21 luiers doorheen heb gejaagd die dag hihi. Ja stiekum ben ik jaloers, wil ook lekker kunnen slapen hihi
Lastig hoor.... Maar aan de andere kant zijn ze in ieder geval in de kinderen geinteresseerd. Je zou het ook niet leuk vinden als ze de kinderen niet op schoot wilden hebben en ze geen aandacht zouden geven. In ieder geval goed dat je het besproken hebt met ze! Dat is op zich al lastig genoeg.... Ik heb er zelf absoluut weinig moeite mee om de kinderen uit handen te geven. Al hangt het soms wel van de persoon af. Mensen waar ik geen band mee heb daar geef ik ook niet zomaar mijn kind aan. Maar zoals de kraamvisite die komen hier omdat we anders ook contakt met ze hebben. Die hebben ook allemaal Romee op schoot gehad. Bij Jara hetzelfde. Maar gister waren we bij mijn oma op visite omdat ze jarig was. Daar ken ik een hoop mensen niet van en de familie van mijn vader daar hebben we weinig/geen contact mee. Daar geef ik mijn kind dus ook niet aan. Bovendien was het een stuk drukker dan normaal met kraamvisite.
@FFL, erg zeg zulke mensen die niet willen luisteren. Ik zou er zeker elke keer wat van zeggen als hun Levi vast houden en hij wil niet. Jij bent zijn moeder en weet wat het beste is voor hem en niet je schoonfamilie.
Lastig te zeggen.. Met de pil het je een kunstmatige 'cyclus'. Als het goed is zonder eisprong. Als er toch een eitje tussendoor is geglipt dan is het lastig te zeggen op welke dag dit is geweest. Kan best vlak voor de stopweek zijn geweest. Dan zou ze nu net 3/3,5 weken zijn. Wat veel mensen niet weten is dat de pil enkel 99% betrouwbaar is als je hem elke dag op precies dezelfde tijd inneemt. Iets simpels als een xtje overgeven of diarree kan de betrouwbaarheid al heel sterk doen afnemen. Test ze wel steeds met dezelfde testen? CB is namelijk veel minder gevoelig. Die kan best nog negatief geven terwijl ze toch al zwanger is. Ik teste met cb digital pas 2,5 weken NA nod positief terwijl kruidvat 2 voor 5 euro al knal positief was
Bailey, jee wat een ellende. En zielig voor Milan zeg. Heeft hij er veel last van? Idd een gesprek aanvragen met de vk, dit kan echt niet. Frummel, helemaal geweldig dat de osteopaat zag wat er met Declan aan de hand is. Nu hopen dat de sessie al veel heeft gedaan. Neia heeft toen met dat KISS ook tijdens de behandelingen enorm gekrijst, zo erg dat ik er altijd bij stond te janken, gelukkig hielp het wel. FFL, lastig zeg met je schoonfamilie. Maar hoe moeilijk het ook is, ik denk dat het het slimste is dat je duidelijk bent. Nila mag door iedereen vast gehouden wordt maar niet als ze slaapt of als ze uit haar doen is, en dat zeg ik dan ook gewoon. En soms heb je gewoon momenten dat de één haar wel kan vasthouden en de ander niet, omdat ze dan bv in slaap valt, nouja jammer dan, dan worden ze maar boos of zijn ze teleurgesteld, het is jouw kind!! Henrieke, oooooh wat heerlijk zeg zo lang slapen! Bellie, hopelijk wordt de pijn bij het plassen niet erger. Miracle, je hebt de foto's binnen? leuk hoor. Marleen, wat leuk zeg dat Romee mee is geweest in de draagdoek. Heerlijk voor jullie allebei! Danitjuh, succes in het zh! Wat gaan ze precies doen? Schildje, heerlijk even de tijd voor jezelf! Spannend zeg dat Rick bijna naar de grote school gaat. Wat is de vakantie hard gegaan he? Gelukkig sliep bart vannacht wel goed in zijn grote bed. Ja dan worden ze echt groot. Kaatje, au je stuitje, dat kan zooooo ontzettend veel pijn doen. Jac, ah wat lief zeg dat je zus op 5 kids wil oppassen, lijkt me idd wel erg lastig. Heeft zij ook kinderen? Patriesja, veel plezier in de bios, het oppassen komt vast goed, geniet ervan!
FFL: klote is dat he.. Hier zo'n schoonbroer en schoonzus. Die zijn dus zwaar beledigd nu. Ze gaan hun goddelijke gang maar. Was danny zijn broertje toch al spuugzat, arrogant jong met zijn eeuwige commentaar
MamaChantal; jeetje zeg... het zit niet mee Fijn dat Vienna heeft gepoept!! Moeilijk poepen; Ik lees al een paar keer rooibosthee, hoe doen jullie dat precies? Zetten en dan laten afkoelen? En hoe sterk bijvoorbeeld? Danitjuh; Wauw fijn dat het geholpen heeft! Hopelijk gaat het nu beter Sprongetje; Volgens mij hier ook last van inderdaad.. Zo onrustig! Marleen; hahaha moest even hardop om je lachen 'mijn luie ....' Inmiddels eruit geklommen? Fightforlove; wat een lieve foto van je meisje, en leuk shirtje ook! Goed dat je het aangeeft, als jij er geen fijn gevoel bij hebt dan niet doen! Belliebel; Niet te lang mee blijven lopen he? Hier vandaag naar de ha geweest voor de pil, ik wil ook nog geen brusje voor Milan hoor haha! Schildje; Groep 3 alweer... Wat gaat dat snel he, heeft ie er zin in? Kaatje; Oe klinkt niet fijn zeg, kunnen ze daar iets aan doen Miracle; Hmm lekker doezelen! Ik ga zo ook nog even een uurtje liggen denk ik Frummel; Jeetje wat bizar zeg maar wel heel fijn dat het zo goed werkt! Nu wordt ik wel nieuwsgierig naar de draagdoeken haha lees er veel over hier maar nog niet voorbij zien komen! Ik heb een Tricotslen maar heb ruzie met de knooptechniek voor de lighouding.. grr.. haha! Henrieke; Fijn dat je nog lekker hebt geslapen! MNM; Ah gos wat sneu voor Nila, hopelijk voelt ze zich vandaag fijner?
MNM; nee nu niet meer, maar afgelopen 2 dagen echt hangerig, en maar blijven brullen! Zo zielig... wilde alleen maar bij me liggen en nu mag ie 4x 60mg zetpil en gaat het goed. Ik merk dat ie lekker slaapt en ook veel, eet even wat tussendoor en gaat weer verder. Hopelijk is de ab niet nodig en is het ergste weg nu...
Henrieke, zo dat doe je goed, even lekker lang slapen Danitjuh, suc6 in het zh! Bailey, och arme milan, heeft hij er veel last van? Zo dat zou ik idd goed aankaarten bij je VK!! MNM, weer een fijn gesprek bij de Ha gehad dus, hoe heb je vanacht geslapen? Fijn dat alles goed was met Nila, ondanks de krampjes. Even een vraagje ( sorry voor details ): Ik verlies nu sinds een weekje bruin/gelige afscheiding ( vorige week vloeide ik nog heel licht ) maar sinds een dag of 2 zitten er ook slijmkloddertjes bij, is dat gewoon normaal? Ik kan het me niet meer herinneren van bij Jaimy ( erg z'n geheugen ). Zo billendoekjes en de foto's zijn binnen Ga er eens een paar in een lijsje doen!
Bailey: dit is Jace in mijn doek. Kaatje heeft hier ook een foto geplaatst van Elin in de draagdoek. MNM: Hoe gaat het slapen nu? Gister had je een hele goede nacht toch? Hoop dat het een stijgende lijn is!
Ik had ook altijd ruzie met die tricot doeken. Hij zat altijd net niet helemaal lekker of zakte weg als ik halverwege de supermarkt was(met Declan had ik dit). Ook nog de ringsling geprobeerd maar dat was het zelfde probleem. Stof slibte langzaam tussen de ringen door met als gevolg dat ik heb alsnog continu liep te ondersteunen en de doek weer strak te trekken. Toen de mei tai geprobeerd en die vond ik echt geweldig. Alleen vond ik ze in de winkel schreeuwend duur en lelijk. Suffe stofjes/patroontjes. Allemaal van die geitenharen sokken dingen. Dus ben ze zelf gaan maken