ik had Sam trouwens ook mee genomen. Bij de 2e heb ik geen nacontrole gehad, alleen telefonisch en denk dat ik nu weer zal krijgen...
Zoo Ismail slaapt! Ik heb hem gelijk erin gedaan en hoppa meneer sliep van 5 tot 8 heb hem wakker moeten maken hahahaha.. Daarna lekker eten en ff lekker bij mama gelegen en toen er weer in en nu slaapt hij alweer vanaf kwart voor 9 hihi.. tot nu toe vindt ik het een hele uitkomst MNM haha mannen Die van mij zegt dat hij ´dood´ gaat als hij ziek is Ohh goed zo! Op die fiets!!!! Bellie dus toch blaasontsteking. Hopelijk slaan de meds snel aan! Marleen bij premature baby´s en met een gewicht onder de 1500 gram zijn de vaatjes in de oogjes niet rijp genoeg. Dit kan met gevolg hebben dat ze niet rijpen. Gebeurt dit niet dan moet er gelaserd worden. Dat hoeven wij dus nu niet Ahh Romee niet in d´r humm ... Wel lekker dat ze in de draagdoek kan. Frummel meis gooi het eruit zou ik zeggen! Logisch dat je het ff moeilijk hebt. Wel fijn dat je je zinnen kan verzetten op je nieuwe ehhhh mai tai´s !!! Het loopt zeker storm bij je! Marloes fijne vakantie!
MNM, dan zou ik vragen of ze wil kijken en dan aangeven dat je er wel bang voor bent. Ennas, veel plezier vanavond! Lekker van genieten
Levi gaat ook gewoon mee op nacontrole bij de vk.Of het moet zo uitkomen dat we savonds gaan dan vraag ik of smoeder even komt oppassen Ik ga de hond uitlaten, kijken of Elin nog wat wil drinken en dan hopen op een goede nacht Tot morgen
Nou super zeg, dat Ismail het zo lekker vindt in dat ding. Wat een opluchting dat zijn oogjes het zo goed doen. Haha dat hij dood gaat, kun je wel horen dat hij nooit bevallen is.
Nou het rare is, ik belde op, leg het verhaal uit, en krijg zo medicijnen voorgeschreven zonder dat ik een plasje hoefde in te leveren! Vind het prima hoor, want weet wel 100% zeker dat dit blaasontsteking is, maar vind het een beetje een rare gang van zaken eigenlijk!
oooh, krijg net een smsje dat mijn forum vriendin (al van de juli 2007 baby's) bevallen is van een zoontje Ryan!!! Ze heeft trouwens ook mee geschreven in ons topic, maar kreeg een miskraam, maar was gelukkig meteen weer zwanger!
Nou idd wel raar, zouden ze hier nooit doen denk ik. Maarja als jij maar zelf weet dat je het echt hebt.
Oooh gefeliciteerd. Leuke naam (zal miracle ook vinden ). Fijn zeg dat ze zo snel weer zwanger was en nu een gezond kindje. Is dit de 2e?
Aj, jij ook dan beterschap! Had wel kunnen wachten tot na het weekend, maar ik weet dat het rap erger kan worden. Daar valt dan niet tegenop te drinken!
Marloes, Haha, dat is een hele mooie naam! Kaatje, ik hoop ook op een goede nacht voor je! Belliebel, dat is idd wel raar... Zo lief om te zien, ryan is heel langzaam aan het wakker worden. Af en toe gaan zijn oogjes open maar vallen net zo hard weer dicht. En dan die slaperige glimlachjes...heerlijk, kan daar uren naar kijken ( al zal het geen uren meer duren voor hij wakker is )
Tis inderdaad een rare gang van zaken, mja ach, heb de medicijnen dus vind het prima. Moest wel voor de zekerheid nog een plasje in leveren bij de dok als ik klaar was met de medicijnen. Kijken of het dan over is!