Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    nou echt he, om verliefd op te worden, dat zijn de heerlijke momenten.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hier enorme scheten uit de wieg, dan gekrijs en dan valt ze weer in slaap.
    Arm poppetje!

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    ja idd dat doe ik ook altijd.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zijn jullie kids ook altijd zo ongeduldig als ze eenmaal besloten hebben om te willen drinken?
    Nila kan dan echt niet wachten......

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Jup, hier ook erg ongeduldig! Als ze die fles wilt, dan wilt ze hem ook METEEN hihi:p.

6. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    hihi ja hier ook.
    Kan ik me eigenlijk ook van neia nog wel herinneren de eerste paar weken.

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ik zie online dat ze die dr. brown flessen ook bij de etos verkopen, morgen maar even (iemand laten) kijken.

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Dinand had dat ook wel, maar die kon niet zo enorm hard krijsen als Fabiënne dat kan whaha. Kan wel merken dat dat een meid is hihi:p.

9. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ja hier ook erg ongeduldig en dan wordt ie soms boos omdat tijdens de tsr er best veel tegelijk uit komt en dan moet ie soms even los laten wat ie dus niet wil :)

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    haha een heel verschil dus
    Nila heeft ook betere stembanden als neia. ;)

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    haha geweldig

12. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Nou, heb net maar een heel wakker meiske in bed gebonjourd. Is kijken of ze wilt gaan slapen! Ze is de hele avond al klaar wakker. Niet eens zeuren of wat dan ook, gewoon wakker. Het badje gaat ze ook echt steeds meer van genieten, Dinand was er in het begin ook echt geen fan van. Heb vorigeweek een emmer gekocht (ja een gewone emmer bij de blokker hihi), en doe haar dus tegenwoordig zo in bad. Is trouwens wel een mooie emmer, lijkt echt wel een beetje op de tummy tub, maar dan veeeeeul goedkoper en heb er nog 50 jaar garantie op ook whahaha:p.

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Ehm, bij de online drogist. Had er op zitten googlen en deze kwam als een van de eerste resultaten. Ik weet de website link zo niet uit mn hoofd, kan hem evt morgen voor je opzoeken als je dat wilt.

14. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ja ik ga ook me bedje maar eens opzoeken!

Fabiënne is nog steeds stil, dus denk dat ze dan toch uiteindelijk in slaap is gevallen.

Truste, en misschien tot vannacht, maar hopelijk tot morgenochtend! Dat betekend dan dat wij een goede nacht hebben gehad hihi:p.

15. Vinora

Vinora Niet meer actief

Heb hééél erg snel bijgelezen...

@Chantal: Heel veel sterkte dit weekend!

@Frummel: Ik zie je privé berichtje wel, kom elke dag wel eens kijken :)
    & GEFELICITEERD!!! :D

16. Sherry

Sherry Niet meer actief

Prenatal heeft die flessen ook online in de shop. Zowel de smalle als de brede.

Sorry maar het lukt me echt niet om jullie bij te houden. Ben weer vol op aan het werk en veel met mijn kleine meisje bezig.

Veel problemen met dr darmen. Bijna geen ontlasting en dagelijks 3 ml lactulosestroop. Ook over gestapt op andere voeding: omneo dus weer even afwachten.

Ik verbaas me er over hoe vrolijk ze tussen de krampen door is en dat ze al rond zich heen grijpt en d'r kroeltje op wilt eten... En wat een hoop liefde je van zo'n klein meisje krijgt!

Van de week naar een fotograaf. Leander is bijna jarig dus dan doe ik een mooie foto van Sophia laten maken :)

17. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Goeie(hele-vroege)morgen!

Hier weer voedertijd gehad. Netjes 4 uren er tussen maar t mag van mij wat meer zijn.

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeie-vroege-morgen!

Nou heeft toch wel nog uren geduurd voordat Ryan wakker werd! 20.30u laatste voeding en nou pas weer voor een volgende. Toch even kijken of ik hem rond 23.00u niet wakker kan krijgen voor een laatste voeding, hopelijk slaapt hij dan de hele nacht.

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat bijslapen gister voelt erg nutteloos. Ze kwam om 00:30, 4 en 6. Ik voel me dus exact als gisterochtend. Supermarkt had niet de goeie rooibosthee, dus vandaag ergens anders kijken ervoor.

Even serieus vraagje... Heb het idee dat ik wellicht even met de ha moet praten, maar weet het niet zeker. Tijdens zo'n nacht als vandaag en ik ontzettend moe ben. Als Emma dan begint te huilen gaan er alleen maar negatieve gedachten door mn hoofd en voel ik me zo gefrustreerd dat ik haar wel zou kunnen uitfoeteren. Ik zal het nooit doen en overdag geniet ik ook echt van d'r. Maar 's nachts heb ik momenten dat ik het echt gehad heb. Zelf hoop ik dat dit puur oververmoeidheid is. Maar ergens in m'n achterhoofd ben ik toch bang dat het iets meer is misschien. Hebben jullie dit ook wel eens of moet ik me zorgen gaan maken?

20. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Hier elke 2 uur vannacht! Tot later vandaag

Deel Deze Pagina