Even zo uit mijn hoofd.. Henrieke, ik geef je een dikke knuff! Bellie, oei, ik zou ook de map gaan halen. Oh lees dat je dat al gaat doen Pink, klinkt idd als een regeldagje! Anna, nou vanmorgen had ik wel een volle tiet voor je over.. Zo wij hebben net de weekendboodschappen gedaan en het huisje een grote schoonmaak gegeven. Kunnen jaimy en mijn broertje en zusje er vanmiddag weer een bende van maken Heerlijk dat ryan lang wil slapen, al ben ik niet blij met de tijdstippen.. Gister was avond nr 2 dat ie om 20.30u voor het laats kwam en doorsliep tot 3-4u. Vervolgens kwam ie vanmorgen om half 7 drinkt 5 min en slaapt vervolgens door tot half 10. Mijn borsten zaten beide vol dus heb er een live gevoed en de ander gekolft want was ff niet te harden. Nou ga ik proberen om zijn laatste voeding rond 22.00/22.30u te krijgen dan heeft een heel nachtje wat zowel hij als mama doorslaapt We zullen zien, anders heeft mama pech
haha hier hoop ik ook steeds op een doorslapend kind. Net even naar het speeltuintje gewandeld. Levi lopend mee en Elin in de mei tai. Gelukkig had ik een theedoek mee genomen ( voor als de glijbaan nat zou zijn ) want er was er één zo ranzig geweest om een groene roggel in de wipkip te leggen
Zo de map zit erin. Wel ff apotheek gebeld met de vraag of het kwaad kon i.v.m. de antibiotica, maar kon geen kwaad! Ben altijd bang voor de bijwerkingen van zulke pillen. Ach we zullen wel zien. Ik ga iig maandag de HA bellen voor de pil!
Hè jakkes Kaat dat is echt vies! Zitten er bijwerkingen aan de map Bellie? Staat er wat in de bijsluiter? Hier een meisje dat gelukkig weer poept. Had zelf gedroogde abrikozen gegeten en rooibosthee gedronken en volgens mij heeft dat geholpen. Wat kun je dan blij worden van poep!
He meiden, Vannacht niet geslapen, omdat mannetje zo ziek was en ik dus geen pilletje kon innemen. Maar dat kon de pret niet drukken . Mannetje was vanmorgen weer beter en nila kwam om de 5 en 4,5 uur. Vanmorgen na een beetje bijkomen voelde ik me nog best goed. En ongelofelijk maar waar, we zijn vanmorgen naar het zwembad hier om de hoek geweest. Neia vond het geweldig de verassing. En ik dacht, wat is het ergste wat er kan gebeuren...... of ik nou hier met nila op de arm zit of in het zwembad, en we zijn binnen 2 min thuis. Hubbie heeft dus lekker met neia gezwommen. En ik herkende mijn kleine meisje niet terug. Ze heeft zo heerlijk rond zitten kijken en daarna is ze in slaap gevallen en heb ik haar daar in de box gelegd. Ik klop heel hard af, maar vandaag is ze tot nu toe de rust zelve en lacht volop, heerlijk. Nu liggen alle meiden op bed , nu nog hopen dat nila wil gaan slapen. Papa is de boodschappen aan het doen. Hij ging ook nog kijken of hij ergens de Dr. Brown fles kon kopen, ben benieuwd. Ik ben kapot, dus ben wel toe aan wat rust.
ja, bij ilana en tygo gebruikt en hielp super! Jenna reageert niet echt op Infacol of sab simplex, die heeft meer krampjes vanwegen het niet kunnen poepen...
Ja, maar het zijn niet echt bijwerkingen waarvan je zeg: Zo das heavy! Meer zoiets van misselijkheid, vermoeidheid, buikpijn enzo. Valt dus wel mee!
MNM, balen dat je niet geslapen hebt maar wel fijn dat Nila om de 4 uur kwam en vandaag zo ontspannen is Leuk naar het zwembad !
Pink, nee maar ik zat er ook aan te denken om het van de week te bestellen. Eerst maar eens kijken hoe het met de nieuwe voeding gaat. Ongelofelijk he dat je blij kunt zijn met poep. Ik ook hoor! Henrieke, het is al goed dat je het uit en dat je er met je vriend over praat, maar met de ha kan natuurlijk ook. Miracle, huis weer schoon, ben benieuwd wat voor rotzooi het vanmiddag is.
Hier verlate kraamtranen... Afscheid genomen van de kraamhulp en VK heeft afgesloten (over 6 weken nog wel nacontrole)... *snik snik*
12:40 uur en ik ga even reageren pagina's terug lezen @patries Normaal ben ik niet zo'n vis eter... maar koolvis (die van de aldi) die vind ik wel lekker en kibeling en vissticks... (alleen dan weer niet die van iglo... eet het wel maar vind hem niet zo lekker haha) @miracle Hier ook foto's besteld bij kruidvat... 300 foto's.... me moeder wilt een vakantiefotoplakboek maken... jemig wat een werk wat dat zeg. @senso Hier kletsen ze niet zoveel hoor lijkt maar zo (A) hihi Hoe gaat het met spugen van Jos? @chantal Ik denk aan jullie vandaag @slaapzak misschien idd handig dat ik er ook maar 1 ga gebruiken. Hier iemand die zich niet naar beneden werk maar naar boven... @Lindaatje Hoe gaat het nu met het aankomen van feline? Céan kwam in het begin ook niet snel aan... heeft ook 4 weken geduurd voordat het snel ging. *ondertussen valt er een kleine meid hier in bed in slaap* @kikker wat een leuke foto zeg! @mnm Hoe gaat het met jou? @henrieke Oeps moment? ach douche is ook gelijk schoongespoeld *even pauze Céan wilt weer drinken* @nina hoe gaat met met casper? @speentje na lang zoeken de aventspeen maar... maar hij wilt hem echt bijna niet hebben. @kaatje blaasje op de bovenlip is herkenbaar... ik laat het gewoon zitten en als het eraf gaat so be it... komt ook weer terug *ondertussen Céan voeding gegeven en spuugd net weer wat eruit... hmm... fijn weer schone kleren aan* @kelly hoe gaat het met je? @kaatje het is de zitting afwachten de 23e. @miracle mooie foto's @kledingmaat waarin zitten jullie kinderen? @miepdoos welkom, nog gefeliciteerd met Mats. Ik zie dat je uit Hengelo komt Leuk nog een tukker @anticonceptie heb 24 aug de nacontrole bij de gyn... Dan maar eens bespreken hoe of wat (weet iemand toevallig of spiraaltje in het ziekenfondspakket zit?) @kolven met bv geven Ik heb een kolf gebruik hem alleen niet... Heb er zelf de tijd niet voor om te kolven en dan flesje geven. bv gaat goed *gut onrustige kind vandaag... weinig slapen alleen bij mij... daar heb ik zo geen tijd voor* @groepsknuffel ik doe mee *hij sliep zo lekker op mij en ik leg hem in zijn wiegje en begint toch weer te brullen en te zoeken... heeft net voeding gehad* @drinken uhm... nog geen glas wijn gehad... wel zin in dat wel maar wacht nog wel een paar maand *poef speen eruit BLEEEEEEEEEEEH* *sorry bij pagina 87 ben ik gstopt met lezen... nog belangrijke dingen de laatste 20 pagina's?* hier WEER een kind aan de borst... leuk een regeldagje!
Ismail heeft heerlijk geslapen vannacht! alleen werd manlief elk keer wakker van het kreunen hahaha... Marloes gefeliciteerd met je forumvriendin. MNM ja hier heeft Ismail dat ook hahaha.. Dan krijgt hij zijn speen maar oh jee als die eruit valt dan gaat het luchtalarm af Ohh lekker zeg naar het zwembad. Lekker uitrusten nu!
vienna word nu geopereerd nu wachten....... operatie zelf duurt een uur ongeveer, en in en uit slapen zo'n uur.. dus minimaal 2u wachten...
Bapsie, knuff kraamtranen heb ik deze keer helemaal niet gehad Anna, ben benieuwd naar de zitting. Elin zit nog in 50. Levi gaat nu naar de 98/104 toe Danitjuh, lekker zeg dat Ismail doorgeslapen heeft Chantal, sterkte met wachten meis. knuff Van mij mag Elin wel wakker worden, mijn (.)(.) ontploffen straks
ooh tja kan wel janken om alles vandaag en gister... hopelijk morgen beter, vanavond maar weer vroeg op bed.. morgen so op de koffie, geen zin in
Goedemiddag, ik ga ook weer even teruglezen. Mijn ouders komen zo op bezoek en maken avondeten. Lekker een biefstukje Ik had een mazzeltje bij de HAP, ik belde op vanwege mijn blaasontsteking verdenking maar vertelde mijn toestand met de vraag of er dus iemand langs kon komen ipv dat ik weer op de been moest komen. (met daarbij een vervoersprobleem) Die meid aan de telefoon ging even met de dokter overleggen en vervolgens kreeg ik ongezien de mededeling dat er vanaf 11 uur een receptje nitrofurantion (AB) bij de plaatselijke apotheek klaarlag. Dat was even mazzel, nu hopen dat het snel helpt. Nu even lezen...