Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Chantal hopelijk is ze nu weer op de neonatologie. Succes maar weer.

Hier komt het al de halve middag met bakken uit de hemel. Geen lekker weer voor de kermis hihihi...

Eten: ehhhh zo meteen naar een vriendin en daar eten we vanwege de ramadam ;)

2. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Mamachantal fijn dat de operatie goed gegaan is!

Hier Chinees gehaald, vind ik eigenlijk niks aan maar hubbie vindt het wel lekker dus ach hoef ik niet te koken.

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Chantal, gelukkig is de operatie goed gegaan, hopelijk weet je snel meer!

Bellie, veel plezier!

4. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier ook zo gaar als wat... hopelijk morgen iets minder last van emobuien ;)

5. jac

jac Fanatiek lid

12 nov 2010
    1.027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    mamachantal. dikke knuf meid, is de operatie goed gegaan? lees het al. gelukkig.

babsie. dikke knuf meid, ja is toch een bepaald hoofdstuk wat je afsluit he. Maar komt goed hoor meid. al op zijn geboortegewicht super. Succes morgen met de so.

Paso fijn dat ze zo meewerkte bij de ha. hopenlijk knap je nu snel op. ook al op zijn geboortegewicht super hoor.

henriekeC jij ook succes bij de so. Anders weer lekker vroeg naar huis?

mamatien. fijn dat het zo goed gaat.

miracle. haha ja je had het al gezegd he dat de boel overhoop gehaald zou worden.

Hier lekker thuis voor en paar daagjes. kunnen we het huis op orde krijgen voor volgend weekend. (verlaat kraamfeestje voor degene die op vakantie waren.)

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Zo, ik lig op bed. Jaimy ligt nog even bij ons, die gaat over een minuutje of 10 ook naar bed. Ryan heeft voor het laatst om 19.00 gegeten dus die verwacht ik binnen nou en anderhalf uur wel voor een voeding. Ben dan benieuwd hoe de nacht verloopt.

Jac, haha achja de kinderen hebben heerlijk gespeeld en opruimen is dan zo gedaan :)

Bapsie, dikke knuffel voor jou en laat die tranen maar lekker stromen ;)

7. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Zo ik lig eindelijk in mijn bedje.
    Ik had het vanmiddag niet moeten schrijven dat het zo goed ging, na 5 minuten begonnen de krampen. Wel een enorme poepluier gehad maar de krampen bleven. Na de fles is ze even rustig geweest, maar rond onze etenstijd was het weer raak.
    Nu ligt ze alweer een uur uitgeteld te slapen gelukkig.
    Ik ben echt super moe, dus neem lekker vroeg mijn pilletje in denk ik.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elin net in bad gedaan, Ferry geeft haar nu een flesje. Hopen dat ze daarna gaat slapen zodat ik even op mijn gemak kan douchen.

MNM, ahh toch weer krampjes :(

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Miracle, dat heb je goed getimed met de tijd zo ;), hopelijk slaapt hij vannacht een beetje door.
    Is het trouwens een mooi ding dat je hebt gekregen?

Jac, ah lekker even thuis, volgend weekend feestje dus, leuk hoor. Verwacht je nog veel mensen?

Bapsie, hele dikke knuffel voor jou! Ik had er ook moeite mee, helemaal begrijpelijk dus. En die rothormonen werken ook niet mee.

Paso, oh wat goed zeg nu al flink boven zijn geboortegewicht. De bv gaat dus goed?
    Hopelijk werkt de ab snel.

Henrieke, hopelijk was het toch nog gezellig bij je so en ben je nu lekker thuis.

Mamatien, aaah heerlijk dagje wordt dat morgen!
    Schattig zeg dat papa met Fleur wilde pronken.

Anna, oh oh hopelijk wil Ivy een beetje slapen.

MamaChantal, verschrikkelijk zeg dat wachten. Lijkt me echt slopend. Maar in ieder geval fijn dat het goed is gegaan.

Bellie, hoe was de bbq?

Kaatje, hopelijk slaapt Elin vannacht wat langer door.
    Ik heb jouw kraamtranen gehad denk ik ;), had ze echt in overvloed. Ben blij dat ik daar nu vanaf ben.

Danitjuh, ah fijn een goede nacht. Manlief moet nog even aan de geluidjes wennen dus.

Kledingmaat: Nila gaat nu naar maat 56 denk ik. Ze was laatst ook 54 cm. Dus ik doe maatje 50 nu nog bijna elke dag aan. En voor de jurkjes maakt het niet zoveel uit als het wat korter hangt vind ik.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Ja lekker even relaxt douchen.
    Ja ik weet niet wat ik had verwacht, die krampjes zijn vast niet in één keer weg. Dus ik moet al blij zijn dat de rest van de dag wel goed is verlopen denk ik.

11. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Gelukkig drinkt ze wel goed uit de Dr. Brown fles.
    De eerste keer zat ze me echt zo aan te kijken van: wat doe je nu in mijn mond. :D
    haha en deze mama werd er een beetje gestresst van en ze begon toch te huilen. Maar even eruit gehaald en opnieuw erin, en toen bedacht ze waarschijnlijk dat ze wel veel honger had, dus toch maar genoegen te nemen met deze fles. :D

12. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Hoi allemaal!!

Vandaag weinig tijd om te reageren.. Wezen shoppen vanmiddag!

Juul net lekker de fles gegeven en die ligt nu lekker op bed. Ben benieuwd hoe laat ze komt!

Slaap lekker allemaal, en misschien tot vannacht :)

13. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Kaatje, douchze!

MNM, ahh krampjes :( Wat fijn dat ze uiteindelijk toch goed uit de nieuwe fles dronk! Nu hopen dat de krampjes ook minder worden!
    Ons pap was het schommelding ( ik weet nog niet wat het nou is ) vergeten, hij komt hem vd week even brengen.

Ennas, lekker geshopt? Hoe was je avondje stappen?

Heb vanmiddag een kortingsbrief van Felicitas binnen gekregen, is voor centerparcs. We hebben gelijk gekeken en meteen besloten dat we er gebruik van gaan maken. Hubbie gaat maandag vrij vragen en dan gaan we eind januari een weekje naar centerparcs met ze viertjes, is wel een eindje weg maar ik krijg dit jaar geen vakantie meer. Moet ik alleen niet vergeten het op me werk ook door te geven :p ( heb een geheugen als een zeef op het moment ).

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Miracle, leuk !

Ik ga de hond doen, douchen en naar bed
    tot morgen

15. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Ja, weer leuke dingen gekocht :D
    Stappen was niet zo'n succes ;) Vond er niets aan haha. Was liever naar huis gegaan om zelf 't flesje tegeven :) Over 2 weken nog maar eens proberen, is er kermis.

Leuk, centerparcs!!!!

Truste Kaatje

16. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    chantal, wat fijn dat de operatie goed gegaan is!!!

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    he, heb je hem eindelijk... ben benieuwd of het werkt voor Nila.
    Is de speen zo anders dan?

18. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    Hoopt voor al jullie baby'tjes dat de krampjes snel verdwijnen...

Vandaag zelf weer eens op kraamvisite geweest. Kindje was nu 3,5 ongeveer... pfff maar moeder zat echt strak op het schema... kindje huilen, maar het was nog geen tijd... moest serieus 5 minuten wachten. Gelukkig was oma er ook en die zei; kind heeft NU honger...

19. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Ennas, volgende keer beter met stappen ;)

Marloes, ohw wat erg... Die 5 minuten doen het hem toch niet? Gelukkig was oma er ook.

Kaatje, trusten!

Ryan is wakker, ik ga hem verschonen , voeden en dan kruip ik ook onder de dekens!
    Trusten en misschien tot vannacht.

20. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Goedenavond allemaal,

hier de hele dag afwezig, niet meegelezen dus heb geen idee waar op te reageren. Zie wel dat de operatie van Vienna goed is gegaan; wat een opluchting zeg, Heb de hele dag aan haar gedacht.

Een boel maanden geleden was mijn laptop stuk. Opgegeven door de pcwinkel en dus ook door ons. Afgelopen week uit nieuwsgierigheid maar eens aan iemand meegegeven en wat bleek; iets aan de instellingen was verkeerd gezet door een onbedoelde toetscombinatie. Nu is hij weer helemaal opgeschoond en beter dan ooit hiervoor. We hadden al een nieuwe laptop gekocht(goedkoop ding) dus we hebben er nu 2, en mijn oude werkt zooooooo fijn. Manlief dus de nieuwe gegeven en nu zitten we heeeeel gezellig allebei met een eigen laptop op de bank:D.

Lotte heeft weer veel last van krampjes, zo zielig! Dinsdag cb dus ik hoop dat ze er iets mee kunnen. Ik begreep eigenlijk dat bv-kindjes er minder last van moesten hebben maar daar klopt hier niks van.
    Vannacht de voeding een uurtje later gehad dus ons hele schema loopt een uur uit, ik hoop dat ze dat volhoud, dan kan ik ook weer eens normaal mee-eten ;).
    Vandaag Lotte wel in de draagdoek gedaan(ik heb een tricotslen) en daar viel ze als een blok in in slaap. Meteen pauze van die vreselijke krampjes. Ben er dus erg blij mee. Zelfs omgehad toen ik Elin naar bed bracht(Manlief heeft storingsdienst) en dat ging bijna allemaal goed:pluiertje van Elin verschonen was niet zo handig.

Nou, kom vannacht wel weer verder teruglezen.
    Oja, dank jullie voor de reacties op mijn speentjes-vraag. Was echt aan het zoeken naar hoe en wat maar ben er helemaal uit:D

Deel Deze Pagina