Zonnebeertje, wat een heerlijke foto! Bapsie, wat fijn dat het goed gaat! Anna, met wie wil je gaan ruilen dan? Spannend hoor! De cake staat in de oven! Helaas niet genoeg vormpjes voor kleine cakejes dus dan maar een grote. Net een zoektocht gehouden naar Jara haar schaapie. Die had ze meegenomen naar beneden, maar wist niet meer waar hij was. Uiteindelijk na ruim een kwartier zoeken, schaapie gevonden bij de voordeur
Als 1e Bapsie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Thomas!! Ten 2e: ik heb ons netjes afgemeld bij de augustus beval forum of hoe je het ook noemt en het stokje aan hun overgedragen. Hopelijk vinden jullie dit goed. Chantal kan dus toch lekker naar huis. Zal wel lekker zijn in je eigen omgeving en eigen bedje. En inderdaad wat Bellie zegt: bewaren hoor die treinkaartjes! Ryanne veel plezier vandaag! Anna ik moet nu gewoon weer 3x per week dialyseren en in die tijd past mijn moeder op. Tis goed te doen gelukkig. Marloes de tranen lopen gewoon over me wangen zoals jij het omgeschreven hebt. Jeluna meis dat is ook schrikken. Maar wel gefeliciteerd met je zusje! Het klinkt bij mij als van de brady's. Dat ze stoppen met ademen. Maar kan het mis hebben hoor. Hopelijk is ze snel weer uit het ziekenhuis MNM ohh lekker er ff tussenuit. Geniet ervan Zonnebeertje ohh lekker zeg een bakfiets. Nu kan je er lekker opuit! Heerlijke spam! Pink dat zou fijn zeg! Hopelijk lukt het! Zo hier heeft Ismail voor het eerst in de box geslapen Muziekje erbij en hij ging slapen. Dus hij begint lekker te wennen aan de nieuwe geluiden hier in huis. Gister ook nog gewogen en hij is 130 gram aangekomen in 1 week *trots *
Ik hoop dat je mag gaan pakken Anna! Henrieke ik snap dat je er zo in staat ten opzichte van je moeder, lijkt me wel erg lastig. Knap dat je haar toch de mogelijkheid geeft haar kleinkind vast te houden. Wel fijn dat je goed met je schoonouders op kunt schieten. Vaak hoor je dat het anders om is. Ik dacht dat je bv niet in de magnetron mocht doen omdat dan de voedingsstoffen eruit gingen? Ik warm bv in de fles ook op in warm water net als Kaat. Regelmatig tussendoor even voelen. Hoef gelukkig geen water te koken want die uit de boiler is heet genoeg(laat ik gewoon de speolbak vol lopen. Flesvoeding doe ik wel in de magnetron. Bedankt voor het duimen dames, ik hoop zo dat het doorgaat. Eten, hier kip met rijst en zoet/zure saus met perzik.
ach Anna 2 en 10 euro... als het daar op stuk loopt, dan is het wel heel erg. @verschonen... overal S&T slapen beneden en daar ligt ook nog een aankleedkussen, dus dat kan ik pakken, of ik verschoon Mees daar. Als we in de woonkamer zijn, dan loop ik snel met Mees naar boven. Soms komt Thom er achteraan...soms ook niet. Moet nog wel wennen hoor, zo ver naar beneden scrollen voor ons topic Vanochtend eigenlijk een nieuw loungeset gekocht, maar het is al weer terug. Ik had het gisteren snel zien staan bij de Gamma en Gab ging het dus vandaag halen (korting op korting=goedkoop) maar het zat voor geen meter. Wel als je klein bent, maar met mijn bijna 1.90 was de zitting veel te kort. jammer want het was wel mooi. De muur is ook mooi geworden... alleen twijfel Wat zouden jullie doen: de muur, zo'n 5 meter breed is zo ingedeeld 1 meter muur, deur (van boven tot beneden dus geen muur), 3 meter muur. Die 3 meter heb ik nu geschilderd...zouden jullie aan de andere kant van de deur ook grijs schilderen of niet...
Mees zit de laatste dagen trouwens op 5 flessen van 165cc en gaat goed! Afgelopen nacht zo'n 6,5 uur kunnen slapen. Zie nu net dat dat voor manlief niet genoeg geweest is, want die zit tegenover me te slapen in de stoel... en zegt vast dat hij wel de krant leest haha
Kind mee naar boven : Ik verschoon Elin beneden. Als ik even snel iets ga pakken laat ik Levi beneden,blijf ik langer boven gaat hij mee. Anna, o hoop dat jullie toestemming krijgen voor de ruil ! Danitjuh, Ismail doet het super ! Pink, dat de voedingsstoffen er in de magnetron uit gaan blijkt achterhaald te zijn.gaat nu vooral om de hitte Marloes, ik zou de andere kant ook mee schilderen. Jammer van het tuinset !
Marloes, ik zou de muur aan de andere kant ook meenemen geloof ik. Jammer van de tuinset! Dat zijn mooie aanbiedingen. De set zou voor ons ook niet werken, ik ben 1.75 en marcel tegen de 1.90 Mijn schoonvader had nog geen kadootje gekocht voor Romee en weet ook voor geen meter hoe of wat met zo'n kleintje. Dus moesten we zelf maar wat bedenken. Tsja dat is best moeilijk hoor. Dus nu maar besloten dat we een nieuwe luiertas vragen. Vond ie prima, vanavond maar even googelen Het word hier nu ontzettend donker, volgens mij gaat het zo onweren.
Marloes, ik zou de andere kant ook meenemen. Balen van de tuinset! BV verwarmen: zover ik begrepen heb raden ze het verwarmen in de magnetron af omdat er hotspots in kunnen komen ( hete plekken in de voeding ) daaraan zou je kindje zijn mondje kunnen vebranden. En idd dat de voedingstoffen eruit zouden gaan. Zo is mij iig verteld. Knap hoor, ryan heeft 4 uur geleden zijn laatste voeding gehad en net een half uurtje geleden kwam ie, drinkt 5 min en valt vervolgens weer in een diepe slaap. Ben benieuwd hoelang het duurt voor hij weer komt..
Kaatje, ja hier drinkt ie normaal een minuut of 10 en dan af en toe van die korte drinkmomentjes van 5 min. De ene keer kan ie 3 uur doen met die 5 min en de andere keer komt ie na een uur alweer.
zo gaat het hier ook met voeden! Hoe gaat het 's nachts bij je? *ego* ik stond net op de wii fit... nou dat had ik beter niet kunnen doen... volgens dat ding weeg ik 83 kilo!!! ik schrok me wild... begin zwangerschap 79 dus dat vond ik al wel netjes... dus is 83 ook wel netjes... maar ik vind het echt TE veel... schrok me echt wild... dus mijn streven voor het jaar 2012.... 20 kilo afvallen!! ik wil op de 60 zitten!!! (als ik er aan denk krijg ik al zin in een ben en jerry ) (stond er ook nog geen 10 minuten op aangezien meneer kwam voor voeding)
Anna, snachts drinkt hij gewoon een minuut of 10 en slaapt dan minimaal 3 uur. Hoe gaat snachts bij jou? Haha nu krijg ik ook zin in ben en jerry's!!
rond 23:00 uur... en dan soms rond 1 uur... en dan ergens tussen 3 en 6... maar wel standaard om 7 uur... maar idd maar 10 minuten drinken en dan verder slapen... *zeg tegen drzelf nee nee nee geen B&J nemen!!* *denk bij drzelf B&J en dan uurtje wii fit*
Hier drinkt ze ook ongeveer 10 min en dan de andere borst 5min soms ook 10. Ik heb het idee dat ze weer veel misselijk is. Veel haar tong uitsteken en spugen zeker als ze veel gedronken heeft. Iemand een idee waardoor dat zou kunnen komen en wat ik eraan kan doen? Ze heeft ook veel last van gas waar ze hard om moet huilen. Zo zielig! (ik gebruik al infacol omdat ze anders uren brult van de kramp)
Anna, hier ook rond 23.00, dan rond 1.00u en dan rond 5.00u en 8.00u. Vanacht heeft ie van 23.30 doorgeslapen tot 5.00. Nou vind ik 10 min voeden niet erg, bij jaimy was ik gemiddeld een half uur drie kwartier bezig. Pink, hmm durf het eerlijk gezegd niet te zeggen waardoor het kan komen... Heeft ze voldoende aan 1 borst of wil ze de andere ook nog echt? Misschien dat de tweede borst net iets teveel is?
Ik moest al afvallen toen ik zwanger werd Wat nu betekend dat ik bijna 15 kilo kwijt moet. Dat word flink sporten zodra ik dat weer kan (laat mijn sport nou net paardrijden zijn... en een zadel en herstellen van een ruptuur gaan niet samen ) Hier een meisje dat eindelijk aan papa liet zien hoe ze haar luier kan vol poepen tijdens een flesje. Ze zat weer flink onder. Maar nu mocht hij het regelen
Kilo's: laatste keer dat ik op de weegschaal ging staan was vorige week en toen was ik 10kg afgevallen. Van mij mag het nu wel stoppen met eraf gaan, zit op een goed gewicht nu. Henrieke, haha nou mag papa poep ruimen Ik denk dat we hier een maatje groter mogen gaan gebruiken qua luiers. Maat 1 past nu precies, morgen eens kijken hoe een maatje 2 zit.