Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Marloes wat ligt Mees er lekker bij zo in zijn tummy tub :)

Marleen wat een mooie foto zeg!

Patriesja das ook een leuke foto zeg!

MNM das zeker een productief dagje hahaha. Gaat het daarna wel of ben je dan helemaal uitgeteld?

Pink beterschap.

Chantal het zit allemaal niet mee zeg! Succes maar weer en sterkte. die foto in het wipding is wel heel schattig zeg! Ohh gelukkig geen koorts. Ben benieuwd hoe de nacht gaat.

2. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Geen idee wat Nila net had.
    Opeens begint ze te krijsen, ik pak haar uit haar wiegje en deze keer waren het geen krampjes maar het leek wel of er iets dwars zat.
    Na een tijdje kwam er melk (van 3 uur daarvoor) uit haar neusje en daarna leek ze zich elke keer te verslikken. Er kwam veel slijm, niezen en boeren omhoog en ze bleef maar huilen. Elke keer stopte ze even en dan begon het weer, echt verschrikkelijk. Je ziet dat er iets dwars zit maar het lukt niet om er iets aan te doen (we hebben allerlei houdingen en kloppingen geprobeerd), ik was gewoon bang dat ze zou stikken.
    Dat heeft 3 kwartier geduurd, ik wilde echt bijna de hapost bellen, zo erg was het. Daarna viel ze bij manlief in slaap, werd na 2 minuten ofzo wakker en nu lijkt het over. Snap er niks van, maar hopelijk is ze er nu vanaf.

3. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bellie, haha zit dus in de familie. ben benieuwd wanneer ze er een keer flink van aan zal komen. ;)
    Oh ze wordt dus al groot.
    Leuke dag dus.

Miracle, niks aan een snurkende man.

Danitjuh, ik was idd wel uitgeteld, maar op een goede manier, was ook wel trots.

4. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @bellie, haha ja he, ze lijken idd sprekend op elkaar :D

@mnm, dat heeft Jevani ook weleens gehad, alleen lang niet zo erg, als jij beschrijft, bij hem duurde het namelijk 5 min ofzo.
    Maar idd je schrikt enorm!

5. Sherry

Sherry Niet meer actief

Chantal wat een poppetje is het! Van het slapende houden zal ze alleen maar sneller herstellen. Hoop wel dat dit de laatste tegenslag is want zo herstelt ze van het ene en begint weer het andere...

Hier is Sophia net in bad geweest. Ze had echt een spuitluier.. Zelfs het wipstoeltje zat onder... Morgen maar 1 lepel laxeermiddelmom te kijken hoe het dan gaat. Ook overgestapt op nutrilon omneo dus dat zal er ook mee te maken hebben. Ik merk wel dat ze beter in dr vel zit omdat alle uitslag in dr gezicht.

Na het verschonen van weer een luier toch maar geen laxeermiddel meer.. Even kijken wat morgen gebeurd..

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    MNM, oeff dat is idd even schrikken joh! Lijkt wel alsof de voeding dwars heeft gelegen.. Al is drie uur wel alweer ff geleden.

Zo, ryan ligt inmiddels aan de borst. Als hij klaar is duik ik lekker onder de dekens. Morgen komt Smoe op bezoek, even knuffelen met de kids en mijn haren in de verf zetten :)
    Alvast trusten!

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM. ja hou van series kijken maar heb juist het gevoel dat ik zo in huis opgesloten ben en bijna nergens heen kan. Dus dat los ik niet op met series ;)
    Ahh arm meisje. Klinkt idd alsof er iets goed dwars zat

Ik ga Elin wakker maken voor een voeding,hopelijk slaapt ze vannacht weer goed. Ferry moet morgen weer werken dus er gaat hier opeens weer een wekker na bijna 4 weken.

8. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Zwaait even voorbij :)
    Lekker uiteten geweest en zo maar naar bed!

Tot morgen allemaal, hopelijk dan wel wat meer tijd om te reageren!

Schildje; ik ga je morgen ff pb-en :)

9. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Chantal wat een mooi meisje heb je toch en wat ziet ze er zielig uit op die foto. Hopelijk krijgt ze geen longontsteking en net als Kaat al zei ik kreeg ook een brok in mijn keel en pijn in mijn hart van het zien van zo'n klein vechtend meisje. Heel veel sterkte het lijkt me ook erg moeilijk om niet iedere minuut bij haar te zijn.

Mnm gatverdarrie dat klinkt eng. Hier spuugt ons dametje vandaag ook melk met slijm en ze verslikt zich ook regelmatig en dan moet ik soms in haar gezicht blazen zodat ze weer fatsoenlijk ademhaalt maar zo erg als jij beschrijft hebben wij gelukkg niet meegemaakt.
    Ik denk dat ik behoorlijk in de stress zou schieten.

10. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @sherry, ja ik zou idd maar even stoppen, anders blijf je verschonen ;)

@miracle, gezellig! truste!

@kaatje, kan me je gevoel wel voorstellen, ik hou er helemaal niet van om binnen te zitten, ik ben als ik alleen met de kids ben, eigenlijk ook altijd weg.
    Misschien leer je nieuwe mensen kennen via een clubje of sporten?

@ennas, gezellig :)

Ik ga off! truste allemaal! Hopelijk allemaal een goede nacht :D

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Chantal, ach wat een schatje zeg... nu maar hopen dat de koorts weg blijft!

Nog even over de infacol, kan het zijn dat ze er eerst meer last van krijgen? Romee krijgt sinds gistermiddag infacol maar is echt ontroostbaar vanavond. Zo zielig. (man wat kan dat kind schreeuwen.......)

12. Sherry

Sherry Niet meer actief

Marleen, ik loste dat (voor mezelf dan) op met gehoorbescherming die ik nog had van het schieten. Zo werd het geluid goed gedempt.. Klinkt erg stom en best wel slecht als ik dat zo lees.. hahaha.. Maar goed, ik bleef wel ontzettend rustig doordat het niet zo hard was en zo werd Sophia ook sneller rustiger. Manlief sliep met ochtenddiensten vaak ook met oordoppen in. Nou heb ik het hier wel over een maand geleden :)
    volgens mij maak ik het nou alleen maar erger :p

Infacol vond ik niet echt super. Het spul niet en ook de verpakking niet. Al snel was het dekseltje van het pipetje gescheiden en na een dag of 2 heb ik het maar in het ronde archief gegooid.

Even op zoek naar iets te eten. Ben de laatste 2 dagen zo'n bodemloze put...

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat word slapen in de tandartsstoel vanmiddag. Eerst van elf tot een er constant uit om te troosten. En nu loop ik sinds vijf uur ook alweer heen en weer. Gaat weer lekker vannacht.

14. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Balen Henriek!! :(

Hirr het eerste flesje sinds 21.30!!! :)

15. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat doe je lekker!! Ik probeer Emma ook vanaf 21:30 iedere keer te laten doorslapen. Maar dan komt ze om 1 uur en om 4 uur om vervolgens net zoals nu niet meer te willen slapen.

16. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Juul normaal ook 2x!
    Flesje is leeg, had er nu 120 gegeven en dat is helemaal op!!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    @Kaatje, ik ken je gevoel! Ik heb hier wel vriendinnen, maar geen goede. Bovendien kennen ze elkaar al vanaf jongs af aan en ben ik er tien jaar geleden pas bij gekomen. Zo'n dipdag heb ik dan ook wel eens (en momenteel een stuk vaker). Ik heb dan mijn paardrijden, maar verder niets en voel me daar vaak heel eenzaam door.

Zelfs als ik iets doe met de vriendinnen hier heb ik altijd het gevoel een buitenstaander te zijn. Zij hebben zo'n geschiedenis samen en ik niet. En doordat we al heel vroeg besloten hadden dat ik vh noorden hierheen zou verhuizen, heb ik tijdens studie ed ook geen nieuwe vrienden in t noorden gemaakt. Diegene die ik had zijn al snel verwatert.

Dus wat ik wil zeggen, ik begrijp helemaal hoe jij je voelt en wil je dan ook een dikke knuf geven! En je bent hier altijd welkom voor het opkrikken van je sociale leven (en de mijne) ;) :)

18. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Sherry, haha dat is wel handig hoor, gehoorbescherming! Had ik ook gedaan als ik het had.
    Heb dr vannacht niet meer gehoord gelukkig.

Henrieke, bah slechte nacht dus :(

Romee heeft om 12 uur de laatste fles gehad. Om half 7 hoorde ik haar pas weer!
    (krampjes 's avonds zijn hier dus wel goed voor een goede nachtrust ;) )

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Morge,

Hier heerlijk geslapen. Goed ik moest er wel uit voor de voeding van 2 uur. Nu kwam Fleur trouwens zelf. Maar ik denk echt eerder omdat ze honger heeft dus ik denk vandaag maar eens wat meer in de fles doen. Maar goed na de fles ging ze weer fijn slapen.
    Nu is mijn man zwemmen met Rick. Wij wonen aan de grens met Duitsland en in een plaatje net over de grens is het zwembad al om 6 uur open. Dan kun je voor 3 euro p/p zwemmen van 6 tot 10 uur.
    Dan heb je het zwembad ook haast voor je zelf.
    Dus ik ben nu alleen met Bart en Fleur ligt lekker op bed.

Morgen wil mijn man samen met Rick naar zijn zus vlak bij Zwolle gaan. Dan ben ik merendeels van de dag alleen met Bart en Fleur. Kan ik al een beetje wennen voor de week erna.

Zo nu even eten en dan fijn aan de strijk. ;)

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeienmorgen!

Hier gevoed op 22.30u-2.00u-5.00u en nou ligt ie ook aan de borst. Hij had er zin in vannacht ;)

Deel Deze Pagina