Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Mogge. brakke nacht gehad. van 01.45 tot 04.00 opgeweest

Patriesja, ben voor mijn zwangerschap op BBB gegaan,maar ja allemaal meiden rond de 18 waar ik totaal geen aansluiting bij had.
    Via psz helaas ook geen nieuwe contacten ( behalve hoi zeggen als je elkaar tegen komt ) Hoop op meer contacten als Levi eenmaal naar de basisschool gaat

Henrieke, brakke nacht.Misschien moet ik maar eens kijken waar je woont en kijken of ik het aandurf er heen te komen.Dat is hier dus ook gewoon een probleem. Groot deel van mijn vriendinnen ( sept. 08 mama's ) woont op min. een uur rijden hier vandaan en schijt echt 7 kleuren bagger op de snelweg

Ennas, lekker zo'n nacht !

Schildje, dat is lekker, zo vroeg in een bijna leeg zwembad zwemmen

Miracle, Ryan ook vriendjes met de borst ;)

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anna, gefeliciteerd met IVY !!!

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    Vriendinnen heb ik ook haast niet. Vind ik best wel jammer. Nooit eens iets leuks samen kunnen doen. Ja, goed met mijn man maar dat is toch anders dan met een vrouw.
    Goed ik vermaak mij wel met mijn naaimachine maar toch mis ik het wel eens.
    Nu dan Rick naar school gaat zie je wel eens dames maar dat is ook weer ander. Wel zie ik af en toe 1 vrouw die ik heb leren kennen met het babyzwemmen en toevallig kwam zij haar zoontje ook op de zelfde dagen brengen naar de psz.
    Ook hebben wij samen een cursus kleding maken gedaan voor 3 jaar terug. Maar wij lopen de deur niet plat bij elkaar en dat is ook goed.
    Mijn moeder heb ik dan wel in de buurt wonen en als ik eens wat leuks wil doen dan gaat mijn moeder ook nog wel eens mee.
    Maar om mijn moeder nu de hele tijd mee te nemen is ook weer wat. haha

Zo nu aankleden.

4. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Kaatje, o jakkes zeg. Hoe kwam het dat je zo lang wakker was? Kleine meid aan het spoken?

Vriendinnen heb ik ook weinig. We hebben wel vrienden maar daar ga ik niet elke week bij op de koffie en zo. Het lijkt mij ook best fijn om een vriendin te hebben waar je mee op stap kan, naar de bios enz.
    Ik heb wel 1 vriendin die daar wat meer in de buurt komt, maar doe zit in een hele andere fase van haar leven (single en druk met mannen) dus dat is toch wat anders

Gelukkig kan ik ook prima met mijn moeder en zusjes opschieten. Maar daar vertel ik ook niet alles aan. Dat doe je bij een hele goede vriendin misschien makkelijker.

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen! fe bijkomen hier...vannacht 22/1/3/6 en 7.30 uur...

Hier ook weinig echte vriendinnen, 1 hele goede vriendin en enkele goede kennissen maar lopen niet de deur bij elkaar plat.
    Hele goede vriendin woont echter niet op loop of fiets afstand dus samen iets leuks doen moet echt gepland worden.
    Andere "beste vriendin" heeft vorige week mij even flink laten zitten en ben daar dan ook helemaal klaar mee, was niet t eerste voorval...

Soms denk ik wel eens dat t aan mij/ons ligt, maar onze deur staat altijd voor iedereen open! Sommige "vrienden" hebben een totaal ander "stap' leven en snappen onze situatie niet, andere zijn alleen maar op zichzelf gericht... Ach en wij, wij zijn ook niet perfect ;)

snappen jullie t nog??? ;)

6. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Bapsie, dat heb je mooi omschreven. Wij denken ook wel eens dat het aan ons ligt. Maar inderdaad, sommige mensen staan heel anders in het leven. En inderdaad, niemand is perfect.

7. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    pff goedemorgen dames :)
    hier geen beeb in huis,maar toch brakke nachten.
    half 5 besloot ik maar al wakker te worden.
    half 7 weer in slaap gevallen..
    moet zoveel dingen nog regelen.. word gek!

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Toch altijd "fijn" om te lezen dat er meer meiden in het zelfde weinig-vriendinnen-schuitje zitten.

Marleen. Elin kwam tussen 01.45 en 04.00 steeds voor een korte voeding en toen dacht ze. Zo ik ben wakker !

Chantal. knuff meis. Zijn dat allemaal dingen die NU moeten ? anders gewoon uitstellen hoor.

er ligt er hier ééntje haar broek vol te poepen En nee ik ben het niet ;)

9. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier wel redelijk geslapen. Nila heeft het ook prima gedaan, gewoon om de 4 uur. Ze heeft vannacht ook nog goed gepoept gelukkig.
    Vandaag hebben we een rustige dag. We zijn lekker met z'n 3tjes thuis en we hoeven niet veel gelukkig.
    Nila ligt lekker te slapen en Neia ligt bij mij in bed een filmpje te kijken, lekker relaxt ochtendje dus.

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Anna, van harte GEFELICITEERD met Ivy, alweer 3 jaar! Heel veel plezier vandaag!

Voor alle kindjes die vandaag voor het eerst naar groep 3 gaan: heeeeel veel plezier, dit is een mooi nieuw begin!

Hier is het nog een week vakantie.

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    ja helaas wel.. moet uwv bellen (had voor de 9e zwangerschapsverklaring moeten opsturen) iets voor ons huis bellen.. (had ook voor bepaalde datum iets moeten insturen..) uitvaartverz bellen voor ukkie, nog niet geregeld..en nog iets,maar dat ben ik ff kwijt..

12. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    moet ook nog achter school aan voor jamelie, kijken of het al bekend is welke groep ze komt. (halve dagen of hele dagen)
    en moet mn verzekering nog bellen voor formulieren. dat was het denk wel.. en daar heb ik nu nog een half uur tijd voor,incl jamelie en mijzelf klaar maken en jamelie moet nog eten.
    dan jamelie wegbrengen en ik weer naar a'dam. vervolgens vanmiddag terug,jamelie halen, boodschappen doen, eten koken,ook gelijk voor morgen. en dan ff eten, jamelie naar bed, en dan ben ik ook uitgeteld. ohja moet nu ook nog een wasje aanzetten.

ik gestressed? nee johh :D

13. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

anna gefeliciteerd met ivy!!

hier geen brakke nacht gewoon 1 keer eruit zoals gewoonlijk;) half 12 laatste fles toen om half 5 en daarna om half 8

levi slaapt nog hij ging gisteren laat naar bed we waren op visite hij was wel moe maar hij vond het zo leuk dat hij gewoon gezellig was( we waren op visite bij mn andere soort van schoonmoeder)..1 min zaten we in de auto en meneer viel als een blok in slaap haha

zo komt schoonmoeder ze komt levi ophalen om te logeren voor haar plezier.afijn ga haar wel uitleggen dat ik me als moeder niet hoef te verantwoorden tegen over haar als ik iets niet wil wat er met levi gebeurd..en dan moet ze niet zeggen ja maar het is mijn kleinkind...tja ik ben de moeder en ik heb er over te beslissen en als ze het er niet mee eens is gaat levi daar niet logeren tot hij kan praten.

zo einde geklaag haha..

ga nog even wat verzinnen wat ik vanmiddag ga doen samen met isa..heb de auto...rij sowieso even langs familielid even bakkie doen..daarna kijk ik wel...

ga nu levi maar uit bed halen;)

14. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

mamachantal: dat is ook niet niks wat jullie allemaal meemaken snap dat je stress heb..dikke knuff voor jullie..en brand nog steeds een kaarsje voor vienna dat ze snel beter is en lekker naar huis toe komt...

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Chantal, dat moet idd wel even geregeld worden.

FFL, groot gelijk hoor. jij bepaald wat er met je kind gebeurd ( dat eindigde hier trouwens in contactbreuk met mijn ouders ;) )

Ik moet nog even de belastingdienst bellen vandaag. Had voor Levi kinderopvangtoeslag aangevraagd. anderhalve week later netjes bevestiging. Nu heb ik hetzelfde aanmeld programma gebruikt maar dan de gegevens gewijzigd ( Elin toegevoegd ) maar nog steeds niets gehoord. Even bellen dus of het wel goed door gekomen is

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Patriesja, oh oke Jevani dus ook een keer gehad. Ik vond het doodeng.

Sherry, fijn dat het met Sophia wat beter lijkt te gaan.

Miracle, veel plezier met je sm vandaag!
    Een drink nachtje dus....;)

Kaatje, eerste dag dat Ferry gaat werken dus? Succes vandaag.
    Wat een brakke nacht zeg, bah.

Ennas, ah heerlijk uit eten geweest.
    Wow mooie nacht zeg.

Pink, jij dus ook een meisje dat zich soms verslikt. Hier ook elke keer in haar gezichtje blazen, lipjes werden helemaal blauw.

Marleen, och arme Romee, bij sommige kinderen hoor je idd dat het erger wordt. Verschrikkelijk he als je ze niet kunt troosten?
    Wel een lange nacht gemaakt zeg, heerlijk.
    Daar heb je gelijk in, hier een hele goede band met mijn zusje en moeder, maar vaak zeg ik bepaalde dingen niet omdat ik ze niet van streek wil maken, dan ben ik blij met mijn vriendinnen.

Henrieke, pff brakke nacht zeg. Zijn de krampjes van Emma weer erger?

Schildje, zijn de kids zo vroeg wakker dan dat je zo vroeg bij het zwembad kan zijn? Wij hebben echt flink moeten haasten zaterdag om er om 10 uur te zijn.

Bapsie, oeps heftig nachtje dus.
    Jee dat meen je met je vriendin, wat naar zeg.

MamaChantal, je hoofd zit zeker vol? Pfff ik lees het al veel dingen te regelen.
    Jeetje wat een drukke dag. Ik zou een paar dingen morgen doen hoor.

FFL, wel leuk voor levi lekker logeren. idd wel even duidelijke afspraken maken.

Vriendinnen: ik heb 1 beste vriendin vanaf de middelbare school. Zij is nog single en heeft geen kids, maar de klik blijft, ze is ook helemaal weg van de kids en neia noemt haar ook tante. Daarnaast heb ik nog 2 hele goede vriendinnen. En nog een soort van kennisvriendin, die spreek ik wel min 1 keer in de week, maar woont wat verder weg. Verder een aantal vriendinnen die ik 1 x in de maand spreek.
    Maar het belangrijkste is mijn familie, die wonen hier allemaal in de buurt, lieve ouders, schoonouders, 2 broers, zusje en schoonzus met man en dochtertje.
    Ik begrijp dat ik dit alles moet koesteren.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    MNM, idd. Familie waarmee het klikt is niet altijd vanzelfsprekend ;)
    Idd Ferry zijn eerste werkdag weer.gelukkig een kort dagje want 1 school begint pas morgen.Verwacht hem ieder moment thuis en dan gaat hij mee voor de grote boodschappen

18. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.563
    3.067
    113
    ohja, weet iemand,... of een osteopaat iets aan woede-aanvallen kan doen? :( of iemand anders ??

grote meid heeft zo dr momenten dat ze onhandelbaar is.. gistr in de auto dus weer, ze sloeg ons gewoon :$ echt keihard gillen,boos doen, uit dr autostoel gaan, 1 groot drama.. om een slinger,die ze niet mocht. begon in t zh al dat ze via een andere kant wou lopen;)

dus manlief wilt dat we hulp zoeken (was ook al zo voor de bevalling hoor, en ook voor de zwschap) maar ik vind haar daar nog beetje te jong voor...

19. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Bapsie af en toe denk ik ook dat het aan ons ligt. Wij hadden goede vrienden voor dat Rick geboren werd. Goed hun hadden dan al 2 kids maar we bleven elkaar wel zien. Tot wij een keer weer wilde af spreken en toen waren ze druk druk druk. Maar dan wel horen dat ze over al geweest zijn en dan geen tijd hebben voor ons. Nou dan houd het bij mij op. Wel tijd maken voor een ander maar niet voor ons. De deur staat echt open voor iedereen maar als hun het te
    "druk" hebben.

Ook kwam er nog bij dat na ik gestopt ben met werken ik er niet meer echt bij hoor. Want als zij mij zagen dan was het niet van hoe is het met je? Maar dan werd er alleen maar gevraagd "vind je het nog wel leuk zo thuis met Rick? Wil je geen baan gaan zoeken? enz enz. Goed mijn leven is nu anders dan voor diegen die er nog een paar dagen bij werken maar ik heb hier voor gekozen en schijnbaar word/werd het mij niet echt in "dank" af genomen. Ze zijn schijnbaar bang dat ik alleen maar praat over kids en schoonmaken. Nou ik heb nog hobby's maar daar vragen ze dan niet naar.
    Nu vind ik het wel best. Ik heb hun niet nodig als hun alleen maar zo doen. Nu zie ik om mij heen dat er steeds meer minder gaan werken of een baan nemen voor in de avond om meer bij de kids te zijn. Toen ik dat allemaal hoorde heb ik wel moeten lachen. Ze noemde mij toen gek om bij mijn kids de hele tijd te willen zijn en nu doen ze het zelf ook. ;)

20. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    MnM mijn jongens waren vandaag pas rond half 7 wakker en dan is het met Rick eten, aankleden en hup de auto in. Het is ook nog maar 15 min. rijden dus dat scheelt.

Deel Deze Pagina