Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    *snik* *snik* *snik* wat mooi geschreven!

2. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Meiden ik heb alles bij gelezen, maar geen puf om te reageren, sorry!
    Vermoeiende dag vandaag, hele dag visite, die net even te lang bleef weet je wel ;)
    Bij elkaar ook 4 kids, allemaal onder de 4, dus tja....

@gewicht, ik moet ook heeeeel wat afvallen! pff.... heb ook alleen maar zin in lekkere dingen.
    Wel ben ik al een paar weken heel veel aan het lopen elke dag en sinds deze week ook maar weer wat oefeningen ;)

3. schildje

schildje Fanatiek lid

4 feb 2008
    1.665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Marloes heel erg mooi gezegd. krijg er een brok van in mijn keel!!

@Bapsie van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Nu kun je eindelijk gaan genieten na het lange wachten.

4. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Hello ladies,
    Hier alles goed, wel vermoeid, maar dat krijg je als je voor het eerst op bezoek gaat.
    Het was erg gezellig bij mijn so, de meiden hebben het super gedaan en ik heb daar lekker op de bank gelegen.
    Zo goed zelfs dat we frietjes zijn blijven eten, lekker makkelijk dus.

Nila heeft al sinds vorige week zaterdag hetzelfde ritme, kan me niet herinneren dat neia dat ook zo vroeg had, maar die kreeg natuurlijk bv.
    Maar ik vind het wel heerlijk hoor, en makkelijk.
    Morgenvroeg kraamvisite om half 11. Vind het wel een heel gedoe hoor om met z'n 4ren om half 11 klaar te zijn. ;)

5. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Bapsie, ooooh ja die naweeen, verschrikkelijk pijnlijk.
    Fijn zeg dat de bv zo goed loopt.
    Ik heb paso een smsje gestuurd, maar nog niks terug vandaag. Ze vroeg ook al om jou, dus ik heb het goede nieuws gemeld. ;)
    Ik weet wel dat ze een enorm heftige bevalling heeft gehad, maar dat laat ik haar zelf vertellen.
    Ze had geen internet in het zh, dus ik ben bang dat ze nog een nachtje moet blijven.

Henrieke, dat snap ik heel goed dat je Emma juist een goede jeugd wil geven. Gelukkig heb je het wel getroffen met je so.

Pink, ooooooooh jaaaaaaa yoehoeeeeeeeeee spannend!!! :D:D:D
    Is een heel goed teken dat ze een 2e x komen kijken, dat waren bij ons ook de kopers. Ik duim heel hard voor jullie.

Zonnebeertje, aaaaah wat een schatje, om verliefd op te worden. Wat lijkt ze alweer 'oud' zeg!

Miracle, fijn dat Ryan geen moeite heeft met een flesje, slim om een keer per week te blijven geven.

Anna, wat houdt dat in een woningruil? En waar wil je dan naartoe?

6. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    zo, half 11 is idd wel heel vroeg...

7. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    @ stephani86... kom gezellig mee kletsen meid...zie je nl vaak hier lezen...
    we zijn niet eng hoor ;)

8. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Marleen, was de cake lekker?
    Aaaah schaapie kwijt, gelukkig is hij weer terecht. :D
    Oh leuk zeg dat je een luiertas mag uitzoeken.
    Ik heb er één van mijn moeder gekregen, daar zaten de kraamcadeau's in, ik ben er erg blij mee (vandaag natuurlijk meegenomen op visite ;)).

Danitjuh, wow wat doet Ismail het goed zeg. Hij vind het denk ik ook heerlijk dat hij thuis is!

Marloes, haha ik moet ook wennen, zit nog elke keer in het bevallingstopic, uuuuh ooh nee moet niet hier zijn. :)
    Ah jammer zeg van de loungeset. Wij willen er ook nog één voor onder de veranda. Ik weet alleen niet wat een goede kwaliteit is omdat de prijzen zo verschillen, moet me er nog in verdiepen.
    Ik zou dat stukje ook schilderen denk ik. hihi je hebt het al gedaan, super.
    Wow 6,5 uur, dat is echt heerlijk zeg! Mees doet het echt goed dan met 5 flessen.

Miracle, lastig zeg dat je niet weet of hij er nu een uur of 3 uur tussen laat zitten.
    hihi maatje 2 alweer, hier zit 1 nog ruim genoeg.

Anna, 20 kilo :$, dat is een flinke uitdaging.

Gewicht: ik zit nog maar 5 kilo boven het gewicht van voor mijn zwangerschap, valt me echt reuze mee. Ik ben er dus al 11 kwijt, zonder iets te doen.

Patriesja, pfff 4 jonge kids, en te lang bezoek is geen goede combi. ;)

9. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, gezellig de eerste keer op bezoek en las dat je toch wat geslapen had zonder de medicatie, gaat dus toch vooruit!
    En Nila al een ritme, snel hoor!
    haha hier ook altijd een heel gedoe hoor, om op tijd klaar te zijn :p

10. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    ja vind je dat ook? Ik dacht dat het aan mij lag.
    in de kraamweek deden we dat altijd, bezoek om half 11 en om half 4.
    Maarja toen deed de kraamhulp alles. :D

11. stephani86

stephani86 Nieuw lid

12 okt 2010
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Is misschien we leuk ook om mee te kletsen.

Zal me ff voorstellen. Ik ben Stephani, 24 jaar, getrouwd en op 17 juni, 4,5 week te vroeg, bevallen van een zoon: Ruben.

Vind het erg leuk om mee te lezen met jullie, en heb er veel aan. Weet alleen niet of het mij gaat lukken om vaak te reageren, maar dat zien we dan wel weer!

12. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Goede avond,
    Ik ben helemaal de kluts kwijt... wou gelijk neer zetten wie moet er nog bevallen... hij gaat lekker hihi

@kaatje
    Wat leuk dat Levi zelf een visje heeft gevangen :D

@mee naar boven nemen
    Afhankelijk van wat ik ga doen. Meestal zet ik even de tv aan of wat geef ze even wat te eten en dan heb ik even tijd om boven te doen wat ik moet doen.
    Ze kunnen zich prima vermaken... dus maak me daar niet zo druk om :)

@contact met ouders
    me moeder woont om de hoek en me vader op uur rijden hier vandaan... contact is erg wisselend...

@pink
    spannend zeg met het huis verkopen!!
    Misselijk en spugen... zoals miracle al zei is de 2e borst niet net iets te veel... of misschien een langere tijd er tussen houden voordat ze die krijgt.

@zonnebeertje
    heerlijke foto! :D

@avondeten
    gezonde luxe salade

@marleen
    had een advertentie gevonden van iemand uit een hobbyhuis... (een huis waarvan ik al jaren roep in zo'n huis wil ik wonen... beneden garage, gang, hobbykamer, tuin, eerst verdieping woonkamer, keuken, hal, wc, tweede verdieping, 3 slaapkamers, overloop, douche... huis is rijtjes huis en 4 rijtjes maken een vierkant en in het midden is een grote speeltuin)
    Ken haar zelf niet... maar het hangt echt om een paar euro... en woningbouw staat bekend als NIET soepel...

@danitjuh
    wat fijn dat het dialyseren goed te combineren is :) Is er een kans dat je daar ooit nog vanaf komt?

@marloes
    Woningbouw staat bekend als NIET soepel dus het zou me niks verbazen. maar op een of andere manier heb ik wel het gevoel dat ik dozen moet gaan sparen ofzo...

@henrieke
    Begin zwangerschap ticho was ik 59 eind zwangerschap ivy was ik 100... begin zwangerschap Céan 79 en nu dus 83... het valt dus mee... maar ben er niet tevreden over.. had gehoopt onder de 80 te zitten... het was ZO onwijs moeilijk om die 20 kilo kwijt te raken tussen de laatste 2 zwangerschappen...

@miracle
    Jij bent dus ook nog elke nacht 2x aan het voeden... lees nu met regelmaat dat er baby's redelijk door slapen... nou dat wil ik ook wel een keer :p hihi
    afgelopen nacht heeft Céan ook redelijk door geslapen... alleen gevoed ergens tussen 3 en 6 hihi kan het me niet meer herinneren (A)

@patriesja
    Hier ook zin in lekkere dingen hoor!! eet zo een liter ben en jerry... etc etc etc... dus probeer met mooi weer zeker elke dag een uur te lopen... ook wel lastig hoor hihi

@mnm
    woningruil word vaak gedaan met een huurhuis (soms ook koop)... dan willen mensen graag verhuizen naar een ander huis... je kan dan bv een advertentie op internet zetten dat je op zoek bent naar een andere woning je geeft je wensen etc.. iemand kan dan reageren...
    in mijn geval: iemand heeft advertentie gezet voor haar woning een hobbyhuis en ze zoekt een eengezinswoning... ze had geen verderen eisen dan alleen een tuin... nou dat heb ik dus... en ik wil graag een hobbyhuis... dan ga je bij elkaar kijken... en kijk je welke voorwaarden de woningbouw heeft in dit geval... dan ga je gewoon letterlijk ruilen van woning... zij komt dan in dit huis wonen en ik in haar huis... alles gaat op papier via de woningbouw... nieuw huurcontract etc etc etc...
    Ik wil het allerliefste naar duitsland maar dat zit er de komende 10 jaar nog zeker niet in... maar zou erg graag een hobbyhuis willen hebben. Roep al jaren die zijn mooi en daar wil ik wonen... indeling staat ergens bovenaan in dit bericht :)

@facebook
    Heeft iemand een idee hoe ik de link van mijn profiel kan publiceren??

*ego*
    Hier een snurkend munt klein mannetje.... Heb nieuw mallen gekregen voor zeepjes... dus had er een paar gemaakt... zeep over dus dat maar in een andere mal gedaan... 2 kleuren door elkaar... maar vind deze mengeling wel erg leuk geworden... wou het even delen met jullie hihi...

13. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    oh haha bij jullie dus ook, mooi ;)
    Ja ze komt echt al een week ongeveer om 8, 12, 4, 8, 12 en 4 uur. Er kan een half uur verschil in zitten maar meer ook niet. Zul je zien dat het vannacht anders loopt.

14. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    Nee idd haha je wil niet weten hoe me huis eruit zag :$ het is nog nooit zo een bende geweest!

15. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Welkom! Veel plezier hier :)
    Alles goed met jou en Ruben?

16. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    Wat die cb arts trouwens donderdag tegen me zei over de voeding....;)
    Dat je de nachtvoeding niet mee moest tellen, dus dat wat er op het pak staat dat dat zonder nachtvoeding is, omdat die er toch over een tijd vanaf gaat. Iemand dat ooit gehoord?
    Ik vond het maar raar, dat krijgt ze toch gewoon binnen?
    Dus ze zei dat Nila voor haar gewicht wel 5x 150+5 (lees: dus 6x incl nacht) mocht hebben.
    Nouja zolang ze tevreden is met dit vind ik het best.

17. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ja echt vroeg. Zou zelf ook nooit zo vroeg naar iemand toe gaan

Komen je ouders al terug trouwens, of blijven ze 2 weken weg?

18. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @patries
    ik kan het me op zich wel voorstellen... weet hoe 2 kinderen het voor elkaar kunnen krijgen... laat staan 4 ;)

19. paso

paso Fanatiek lid

20 nov 2010
    1.115
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaah ik heb jullie weer gevonden! Eerst even spammen :D

20. MNM

MNM Fanatiek lid

18 okt 2010
    3.844
    0
    0
    GEFELICITEERD met de geboorte van jullie zoon Ruben!
    Gezellig dat je mee komt kletsen.
    Jeetje 4,5 week te vroeg, heftig zeg.
    Gaat wel alles goed?

Deel Deze Pagina