En ook ik reageer nog even via de foon! Stootte net keihard me teen, dus me is goed wakker! hij is lekker dik en steekt van de pijn! Maargoed das minder erg als wat frummel nu mee maakt! Meisie toch, wat enorm heftig! Geef je ten eerste groot gelijk dat je hem ermee confronteerd! Ik weet natuurlijk niet waar hij over gelogen heeft, maar als je beloftes maakt moet je ze wel nakomen! Ten tweede hoop ik dat jullie hier gewoon samen uit komen! jullie hebben samen 2 schatjes van kinderen! Die laat je toch niet zomaar alleen? dikke knuffel meid!
Ik blij dat ik pas in Maart weer hoef te werken Dan gaat Juul naar de creche, bij m'n zusje die daar werkt op de groep!
Duurt nog anderhalve maand gelukkig! (waarschijnlijk heb ik tegen die tijd ook wel wer zin om aan het werk te gaan, maar toch.....) Mooi, tijd om mijn kleine meid de fles te geven en lekker te gaan slapen. Frummel Ik hoop dat je wat kunt slapen vannacht. Voor de rest ook welterusten!
Nou inderdaad, dat is het ook. Maak dan gewoon geen beloftes. Vorige week zei hij; waarom ga je nooit vroeger naar bed. Dus ik zei; omdat ik weet dat als ik vroeger naar bed ga jij direct weer je beloftes breekt en achter de laptop zit. En ik voorkom liever dat je je beloftes breekt als dat je me weer kwetst door je woord niet te houden.. Zijn reactie: nee schat dat doe ik echt niet meer, ik wil aan ons werken. Ik ga echt niet alles riskeren wat wij hebben blablabla en toen kwam het ergste; ik zweer op de kinderen en op ons dat ik dat echt niet meer doe en voor ons ga. En dat veroorzaakt de woede. Dat kleine zinnetje; ik zweer op de kinderen. Op ons kan hij zweren wat hij wilt en het verbreken maar op de kinderen maakt me woedend. Ik ben gisteravond dus vroeger naar bed gegaan. Vanmorgen wil ik naar zp gaan. En normaal komt de link dan meteen in de explorer balk te staan. Maar die was helemaal leeg.. Alle geschiedenis gewist, alles weg. Ik ben niet achterlijk. Weet meteen hoe laat het is. Ik hem gesmst en hij ontkennen. Helaas voor hem had ik spy dat geinstalleerd. Kon dus alles terug halen en zo onder zijn neus schuiven. Tsja toen moest hij wel toegeven. Ben ik nou zo raar dat ik hier echt boos om ben? Als iemand het recht heeft om nu te vertrekken en er een punt achter te zetten dan is hij dat toch zeker niet? Of zie ik het nu allemaal zo krom??(eerlijke vraag trouwens)
Als jij dan raar bent dan ben ik het ook. Ik zou ook boos zijn hoor! En als je daar afspraken over hebt en hij houd zich er niet aan dan heb je volgens mij het RECHT om boos te zijn!
tjeee... Frummel, die had ik niet zien aankomen. Vind dat je helemaal gelijkt hebt... beloofd=beloofd. dikke knuffel meid
Nee helemaal niet raar en ik zou ook echt woedend zijn. Vooral als het over de kinderen gaat. Ik zou alleen al kwaad worden als hij zomaar vertrekt. Het zijn net zo goed zijn kids. Ik snap ook niet dat hij dat kan.
Frummel meid dat is niet normaal hoor! En het is juist goed dat je het verteld, ook jij moet je ei kwijt!!! Knuffel!!
Jezus wat een schoft! Meid... Laat nu ook maar niks meer van jou horen richting hem.. Dan kan hij eens goed gaan nadenken wat ie jou allemaal aandoet! En bedenk nu.. Als hij zijn woede niet kan beheersen heb je de kans dat ie dat ook niet meer kan richting de kinderen.. Hij moet serieus hulp gaan zoeken.
jezus meid... dit moet stoppen hoor. Je verdient respect en dat krijg je niet. Dat hij het voor elkaar krijgt dat jij je keer op keer waardeloos voelt, dat mag en kan toch niet, Frummel. Houd dit aub niet voor jezelf, maar vertel het iemand... zodat je niet alleen staat en alles maar weer slikt om het goed te maken.
jeetje frummel, dat is niet niks dat hoef je idd zeker niet te pikken! maar ik snap je gevoel, moeilijk he... ik hoop ook echt voor je dat hij kan en wil veranderen. dikke knuff!!! X
wij hebben Mees ook weer wakker gemaakt voor z'n laatste voeding. Morgen naar de kinderarts, ben erg benieuwd wat hij nu weegt... En natuurlijk of het ruisje weg is.
jesus frummel! hoeveel je ook van hem houdt, zou ik juist degene zijn die er een punt achter zou zetten! Dit kan toch niet! Ik weet dat wat ik nu ga zeggen misschien heel stom klinkt en jou ermee pijn doe, maar Danny werkt heel veel over toch? Hoop dat ik het fout heb en er totaal naast zit, maar 1 en 1 is bij mij 2! Dikke knuffel meid! En hou zoiets absoluut niet voor jezelf! Het ligt niet aan jou meis!
Ik ga ook naar bed.. maar wat proberen te slapen, nog steeds niets gehoord. Bellie: ja meid ik weet het.. Nee hij werkt niet veel over. Af en toe als het erg druk is op de zaak en dan is hij ook altijd via de balie te bereiken. Ik weet het gewoon allemaal eventjes niet meer. Ga morgen maar bij de gemeente informeren over urgentie enz. Sta hier al een tijdje ingeschreven maar natuurlijk nog lang niet genoeg punten. We zullen wel zien wat de toekomst brengt, ik zie die toekomst momenteel alleen even niet meer zitten. Heb 2 schatten van kinderen en dat is maar goed ook want daarvoor moet ik wel door
Zijn we weer... Vanaf 20.30 dus best heel netjes! Frummel, hoop voor je dat dat allemaal een beetje makkelijk gaat!!