Mamachantal, fijn dat het vandaag goed ging met vienna! Wat ik me afvroeg.. Moet ze nou in de toekomst nog geopereerd worden aan haar hartje? Ennas, trusten! ( Tot vanacht een uurtje of 4.00u )
Oef, nog twee operaties.. Nu maar eerst goed herstellen en bijkomen van de afgelopen twee. Slaapt ze vaker met der oogjes open of alleen nou? Lijkt me idd een naar gezicht.
Henrieke, als dat alarm door blijft gaan kan je gewoon 0900 8844 bellen! Geen spoed, wel politie. Hoevaak ik ze wel niet gebeld heb voor een autoalarm (elke keer weer dezelfde die af ging). En die mensen deden er niets aan, totdat ze een prent kregen voor geluidsoverlast in de nachtelijke uren! Hier net ook maar eens een woombie besteld. Zijn nu 15 euro bij pasopshop.nl Ben benieuwd! Hoewel Fabiënne wel goed slaapt hoor, ben gewoon erg benieuwd of ze dan nog beter slaapt hihi. Voor Dinand meteen een potje besteld. Meneer heeft interesse voor de wc, mja is te groot en zakt er met zijn kleine gatje zo in whaha. Verwacht er helemaal niets van, maar ben wel benieuwd of hij zo'n potje net zo interessant gaat vinden. Heb er 1 met een muziekje als hij gaat plassen whaha.
chantal, is iets wat er wel in kan blijven.. heb een vent die met zijn ogen open slaapt. Je ziet dan alleen een hoop oogwit.. Wat goed dat het beter gaat met Vienna!
Fabiënne heeft net trouwens van 16.15 uur tot 21.45 uur geslapen. Heb er daarna in bad gedaan, en toen een fles van 200 in d'r mik gedaan die ze helemaal leeg dronk
Hey Miracle! Hier ook eerste ronde, vanaf 21.00. Ik denk dat Emma weer slaapt, zie Henrieke niet meer snachts haha.
*zwaait naar ennas * Hier vanaf 23.30u en nu ligt ie net in bedje, volledig in dromeland Dus mama duikt er ook terug in! Gaat bij henrieke volgens mij idd goed, de pacco helpt goed!
Hoi dames! @Frummel: ik woon dan wel in BE maar als het kan helpen mag je me ook altijd pb'en hoor meis. Goed dat je niks tekent, ik hoop dat het dan netjes kan 'afgerond' worden voor de kids. Vind het zo erg voor je. Goed dat je nog kan lachen Ik pik hier weer in dames, heb anders veel te veel bij te lezen Alles best ok hier, gisteren uit gaan eten met vriend. Deed wel eens goed zo alleen met ons 2. Verder weegt Enora naar eigen wegen al zo'n 4kg200!! Ze begint ook een vast ritme te krijgen: eerste fles om 5u, slapen tot de volgende om 10u, dan heel de tijd wakker en hangerig tot 14u voor een fles, wat doezelen/slapen tot 18u voor weer eentje en na die fles slaapt ze heel vast tot 24u en zo elke keer opnieuw.
het was weer druk vannacht. Mees krijgt nu z'n eerste flesje. Gaat echt goed met doorslapen. Rond acht uur in bed gelegd, om twaalf uur wakker gemaakt voor de laatste fles....
Sorry...eerste ronde hier na 21uur en om 24uur nog geen minuut. Dat was wel de manier haar in slaap te krijgen want mevrouw sliep gister belachelijk weinig. Iederen n goede donderdag gewenst!
Hier nu de eerste fles. Romee heeft de laatste rond kwart voor 11 gehad. En nu dis half 7. Fijn hoor!
Goede nacht gehad.21.45-02.15-05.45 Helaas was Elin om 06.00 wel klaar wakker. Levi gaat vandaag weer een dagje naar oma, en ik ga Levi zijn speelgoed schoonmaken.Heb ik wel een dagtaak aan Frummel, een beetje kunnen slapen vannacht ? Ben&Jerry ijs nog nooit op. moet het geloof ik toch maar eens gaan kopen Miracle, veel plezier in het zwembad Marleen, nee hoofdpijn kwam gister denk van de kiespijn/vermoeidheid/peuter die geen minuut zijn mond houdt Elin ontspande heerlijk in het badje, dronk daarna goed en viel als een blok in slaap Jara een lekker dagje bij haar tante geweest gister ? Hoop voor je dat het weer vandaag mee zit nannycare sensormatje ik had hem aangevraagd maar een week na haar geboorte had ik hem nog niet in huis en dacht wat moet ik er eigenlijk mee. Dingen blijken ook wel eens zomaar af te gaan en wordt daar alleen maar zenuwachtig van dus heb hem geannuleerd Chantal, Agis staat niet tussen het lijstje,maar je kan altijd je verzekering even bellen NannyCare – Het baby sensormatje » Bestelformulier Fijn dat het vandaag goed ging met Viënna ! Levi slaapt ook wel eens met zijn ogen open. idd raar Rono, zou er voor de zekerheid ook even naar laten kijken. Danitjuh, en hoelang heeft Ismail het uitgehouden op die 80cc ? Anna, ahh een ontstoken oogje. idd regelmatig een druppel bv er in laten vallen Kelly, fijn dat alles goed is bij jullie ! Elin weigerde gister opeens 2x het flesje, hoop dat het gewoon tijdelijk was anders hebben we straks een probleem bij oma/kdv
Goeiemorgen! Nou tweede ronde, ik mag niet klagen ( 23.30-3.40-7.55 ). Zometeen Jaimy wakker maken, bammetje eten, zwemtas klaar maken en dan wachten tot me moeder hier is. Wandelen we met ze alle naar het zwembad Kaatje, hopelijk blijft ze het flesje niet weigeren!