Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Oh, en is er iets te doen aan baby acne? Emma's gezichtje zit al een week eronder.

2. bapsie

bapsie Niet meer actief

zou ik niet te veel over inzitten ze slapen gemiddeld 20 tot 16 uur per dag... moe is moe en bij eerste tekenen van vermoeidheid op bed proberen te doen :) (kun jij ook fe bijtanken meid )

3. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Top Frummel!! Hoop voor je dat het allemaal gaat lukken en alles weer goed komt!!

Henrieke; Zo, lekker nachtje!
    Jula slaapt wanneer ze zin heeft haha.

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Bellie, ja handige site is dat ! Waar heb je nu solli's lopen?

Frummel, wat een super positieve wending ! nu hopen dat de therapie goed werkt en jullie gewoon als een gelukkig gezin door kunnen gaan.

Bapsie, ahh wat sneu voor Thomas

slapen Elin slaapt zo ongeveer de hele dag door ;) Afgelopen twee dagen is ze vooral savonds wakker geweest

Henrieke, die acne is van de hormonen die er uit komen.Niets aan doen, gaat vanzelf weer weg

5. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik reageer later op iedereen.

Ismail heeft rond 20.30 80cc gehad rn kwam pas om 02.30 :D toen weer 80cc gehad en toen kwam hij rond 07.00. Ik is heel blij hihi

6. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Hihi :) Heb op het moment geen bijtanken nodig. Na twee nachten 8+ uur slaap te hebben gehad, voel ik me super :D

Maar dank (en iedereen die er op reageerde), dan ga ik proberen haar ook overdag in t ledikant in de pacco te hebben slapen. Zal vast huilen worden, maar dat zien we dan wel weer (ben nu uitgeslapen genoeg om het aan te kunnen).

Straks maar zo'n pacco kopen :) Maandag moet deze terug naar het CB en wil voor die tijd de mijne hebben.

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    hihi :D Emma ligt helemaal uit haar dak te gaan in de box :D Ik heb een boxspiraal van de hema en daar hangt 1 figuurtje aan waar ze helemaal fan van is. Ze zit er naar te slaan, ernaar te glimlachen en kreetjes te slaken. Zo leuk om te zien (en te horen) :D

8. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Heb nu een solli lopen bij een notariskantoor in waddinxveen, isense in gouda en nog 1 in gouda (bedrijf weet ik even niet meer). Allemaal administratief.

9. mamatien

mamatien Niet meer actief

Fleur weegt 3710 en is 51,5 cm volgens cb! Ik heb hAar thuis evhter gemeten vd week toen kwam ik op 53 cm ;-s

10. Frummel

Frummel Niet meer actief

mamatien: fortagroep in rhoon. Ik had het ook niet zo snel verwacht.. huisarts waarschuwde al voor wachttijden

11. patriesja

patriesja Fanatiek lid

26 jul 2007
    2.183
    0
    36
    @mnm, oh balen meis, dat is geen fijn nieuws idd, snap dat het een tegenvaller is :(
    Nee hier helaas wat minder geslapen, jevani had gister en vannacht weer wat last van krampjes.
    Gelukkig niet zo erg, maar hij sliep er niet zo lekker door.

@bellie en kaatje, succes met solliciteren!

@henrieke, jevani heeft ook last van die pukkeltjes, soms wat meer en soms wat minder.
    Ik doe er niks aan.

@frummel, you go girl!! goed gedaan meis! ben trots op je!
    Hopelijk gaat het helpen de therapie, maar de eerste stap is genomen en die is toch het lastigst.
    Komt vast helemaal goed!

@dani, super van Ismail!

@juud, fijn dat het goed gaat! en goed dat jullie nu in therapie zijn.

@mama10, oh wat raar dat jij op iets anders komt.

Hier een onrustige nacht gehad gelukkig kon ik vanmorgen blijven liggen.
    Vandaag een rustig dagje.

12. XxPinkxX

XxPinkxX Fanatiek lid

15 mrt 2011
    1.643
    0
    0
    Frummel fijn dat hij tot inkeer gekomen is. Ik hoop dat jullie er met hulp samen uitkomen.

Hier vanmiddag weer naar de kinderarts. Hopen dat haar bloed nu wel goed is!

13. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    kunt beter zeggen, wanneer niet...

Mees slaapt echt nog heel veel. Wordt wakker voor z'n fles en gaat daarna eigenlijk meteen weer slapen.
    Echt een wakker uurtje hebben we hier nog niet

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Emma dus wel, die kan 's avonds en 's middags makkelijk een uur wakker zijn. Dan is haar ritme nu ook nog van slag. Ze heeft pas twee dagen goed geslapen, dus heb geen idee hoe haar nieuwe dag ritme zal zijn.

15. Rono

Rono Niet meer actief

Hier trouwens vant weekend mn cv helemaal aangepast en op nationale vacaturebank geplaatst en word nu suf gebeld door uitzendbureaus haha

16. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Whaha Rono, jij hebt er iig nog een hele mooie ketting aan over gehouden:p.

17. Rono

Rono Niet meer actief

Juist! Zou bijna willen dat ik em weer betrap ahhahaha

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ben nu halverwege het beneden speelgoed. Wil het vandaag af hebben,kan ik morgenavond Levi zijn oude kleding gaan labelen voor de kledingbeurs.

Danitjuh, lekker zo'n nacht

Juud, fijn dat er eindelijk een ritme is voor jullie ! Hoop dat de therapie goed helpt.

Bellie, hoop dat je één van die banen krijgt. Ik wil ook die kant op maar best lastig zonder papieren.Heb er nu één gevonden waar je geen ervaring voor nodig hebt

Marleen, Levi gaat op donderdag altijd gelijk door de douche in en alle kleding in de was. Als Levi daar is wordt er niet gerookt,maar ja die geur zit overal in. Als wij daar 5 min. zijn geweest stinken we allemaal :(

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    :$ Slapen doet Emma duidelijk goed! 120 flesje ging er volledig in en toen wilde ze gewoon nog meer! Dus 30 bij gemaakt en dat ging ook lekker naar binnen :)

Ik merk dat ik haar moet laten huilen als ze in d'r ledikant ligt. M'n hart breekt zo nu en dan. Maar als ik haar laat dan is ze na 15 min stil. Ga ik naar d'r toe dan kan ze meer dan een half uur door jammeren. Dus dan maar 15 min doorbijten.

Heb ook het nadeel ontdekt van familie in 't buitenland. Mogen er nu ook nog bedankt kaartjes heen gaan sturen. Alsof de geboortekaartjes niet duur genoeg waren!

20. Rono

Rono Niet meer actief

henrieke: Dat is hier ook hoor.. 10 minuten huilen en meneer is vertrokken.

Deel Deze Pagina