Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Ik heb ook geen administratieve opleiding gehad hoor, maar heb er wel heel veel ervaring in. Heb bij me vader op het notariskantoor gewerkt, crediteuren administratie bij connexxion, inkoop/verkoop bij een bedrijf hier in waddinxveen en uiteindelijk 2,5 jaar bij de politie gewerkt. Het is niet iets wat me gigantisch trekt qua werk, maar wel iets waar ik goed in ben.

Ach, ik wacht het wel af. Van die notaris hier in waddinxveen heb ik gehoord dat ze me solli in goede orde ontvangen hebben, en die andere 2 heb ik nog niets van gehoord! Heb ook al 2 afwijzingen gehad hoor!

Mja ach, er zal vast iets tussen zitten, en anders kunnen we voor nood altijd nog bij de kruidvat gaan werken hihi:p.

2. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Henrieke en zo ontdek je steeds meer van Emma haar 'gebruiksaanwijzing'!

Kaatje he bah.... vind dat zo goor he. Niet dat ik veel uit ga of zo maar vond het ook niet erg dat het rookverbod in werd gesteld. Dan kom je in ieder geval nog een beetje fris thuis (tenzij je nog andere niet-frisse dingen uitvreet) ;)

3. Frummel

Frummel Niet meer actief

wow jace zit in maatje 62..

henrieke:) ik hou het in gedachte haha maar dan drop ik Declan wel bij danny is smoeders. die reis met dex is geen succes hahaha

4. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    het bedank kaartje :D

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

uhm tsja.. kind van zijn moeder?:p

6. Frummel

Frummel Niet meer actief

henrieke: wat een leuk kaartje zeg! zal vast genoeg kosten die ook weer allemaal internationaal te verzenden..

7. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Frummel, lekkere mannen heb je :)

Smoeders had de geboortekaartjes gelukkig verstuurd, dus de kosten om deze te versturen zijn voor ons. Maar telt idd allemaal bij elkaar op. Dan mag ik niet klagen, heb zoveel leuke kleding uit het buitenland gekregen!

8. patriesja

patriesja Fanatiek lid

Jul 26, 2007
    2,183
    0
    36
    aaah frummel wat heb je toch 2 lekkere mannetjes!!!

henrieke, lieve foto zeg! en leuk een bedank kaartje!

9. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    wow, Jace is al groot Frummel... vind hem op de foto zelfs groter lijken als Mees... maar dat zal niet toch

Henrieke, kun je het bedankkaartje niet mailen?

10. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dat vind ik dan weer niet netjes :) Zij doen ook al die moeite om cadeaus op te sturen. Dan is het minste wat ik kan doen een 'echt' bedank kaartje sturen.

11. Frummel

Frummel Niet meer actief

hij weegt 6,2 kg marloes.. weet niet wat mees inmiddels weegt.. Jace is echt enorm(vind ik) voor een baby die prematuur is geboren

12. Frummel

Frummel Niet meer actief

nog 1 spam en dan stop ik:D ik wil deze op canvas.. wat vinden jullie?

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Henrieke, idd even 15 min. doorbijten. Je bent toch niet verplicht bedank kaartjes te sturen. Doen wij ook niet hoor.
    Leuk kaartje. o ja als ze echt cadeautjes hebben gestuurd is een kaartje wel weer leuk

Bellie, ja mijn idee hoor, als ik niets vindt bel ik de Jumbo hier wel op haha

Frummel, heerlijke kids heb je !
    Super foto voor op canvas ! Kleine Jace die naar zijn broer opkijkt :)

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Frummel, Fantastische foto voor op canvas!! :)

Zo, schuurtje opgeruimd, trapkast opgeruimd, stof gezogen, planten water gegeven, tuin gesnoeid, keuken opgeruimd en bijkeuken schoon gemaakt. Wat kun je opeens een hoop doen als je baby niet meer bij jou hoeft te slapen :D

15. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whahaha, lekker is dat he:D. Hier net ook de ramen gezeemd, wasje geraaid, afgewassen, wc gedaan en gestofzuigd en gedweild. Vind het wel weer goed voor vandaag.

Ohja, en de keuken eens uitgemest hihi:p.

16. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Frummel, is een superleuke foto voor op canvas!

17. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    En nu even rustig aan :) Vanavond nog kraamvisite (erg laat aangezien Emma al 6 weken is, maar dat is niet zo vreemd met deze mensen) en morgen komt m'n moeder op visite voor m'n verjaardag (geen zin in!). Morgenavond gaan vriendlief en ik uit eten in mijn favo restaurant. Veels te duur maar ook veels te lekker!! En zaterdagavond feestje voor vrienden. Geloof dat ik het druk ga hebben :D Gelukkig heb ik weer wat slaap gehad en kan ik er nu tenminste tegen.

18. Frummel

Frummel Niet meer actief

henrieke: klinkt leuk! alleen ff minder van je moeder.. vind het knap dat je toch ondanks alles nog contact met haar hebt!

Bellie: ookal zoveel gedaan!

Thnx meiden, heb hem als poster besteld.. vond dat toch leuker want dan kan hij in een mooie lijst(alles hangt hier in lijstjes dus dan zou canvas een beetje uit de toon vallen)

19. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Frummel, tja het blijft m'n moeder. Zolang ik haar niet te vaak zie is het goed te doen :) Zelfde telt voor mijn vader. Gelukkig slaapt Emma nu boven in haar ledikant, dus kan ik dat als excuus gebruiken. Dan hoef ik Emma tenminste niet aan haar te geven. Zal ze niet leuk vinden, maar dat interesseert me niet.

20. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Even spammen, deze foto is gistere door me moeder gemaakt in de speeltuin. Ik ben er compleet verliefd op en ga hem in het groot af laten drukken :D

Share This Page