wauw mooie foto miracle ! Hier Levi zijn benedenspeelgoed schoongemaakt. Boodschappen zijn gedaan, nog een setje kleding voor Levi gekocht bij de Hema. Doekje door de wc en gestofzuigd. Ik ben klaar voor vandaag ! Straks alleen nog ff koken.
via wij fotoservice zijn posterafdrukken echt el cheapo.. ik was nog geen 10 euro kwijt voor 50 bij 75cm
cb geweest 3800 gram *trots* en cb vpk dacht dat met 3x perdag biotex badje de chirurg dinsdag waarschijnlijk niet meer nodig is, dus dagschema word hier tijdelijk wat drukker
ik ook gelukkig heeft ze me ook gerust gesteld war behandeling betreft, had al helemaal horror verhalen in mijn hoofd maar als t zover komt valt dat waarschijnlijk mee... Alhoewel ik me nog zorgen maar want vind t zo sneu en zie dat t TM pijn doet maar ga me als mama en verpleegkundige dan maar vol op de behandeling met biotex storten
wow miracle en frummel leuke foto's van de kids. binnekort ook maar eens maken op een leuke plek en dan op canvas. frummel: fijn dat danny toch gaat werken aan zichzelf. bellie en kaatje suc6 met werk vinden. ik ga pas over 4 jaar werken..lui ben ik haha. ik baal er zelf wel af en toe van zou best wel 3 dagen willen werken maarja kinderdagverblijf he...ga niet daarvoor werken dat ik er zelf niets aan over hou. henrieke: fijn dat je weer wat kan doen in het huishouden! weet je wat ik wel leuk zou vinden om een hobby voor mezelf te zoeken. lijkt me wel leuk om zelf haarklipjes, armbandjes oid te maken of lekker een mooie taart maken. weet alleen niet hoe ik moet beginnen en waar ik leuke dingentjes kan kopen om mee te knutselen. ga sowieso ook ff sporten als manlief thuis is ga ik elke avond even een uurtje mountainbiken...gratis en is goed voor de slanke lijn
Hier had jace het ook heel erg.. Die werd geboren met bijna geen nagels op zijn grote teen. Biotex heeft hier super geholpen! Ook heb ik een tijdje helemaal geen sokjes bij hem aangedaan.
@frummel, oh ook heel leuk!! @miracle, aaaaah ook een geweldige foto!!! @bapsie, mooi hoor! Ik lees allemaal enorme kindjes! die van mij blijft klein
FFL, als je het financieel kan missen is het toch heerlijk dat je bij je kindjes kan blijven. Ik moet wel werken anders redden we het financieel niet. Levi en Elin gaan nu naar het kinderdag verblijf. Voordeel van dat we weinig verdienen is dat we veel toeslag krijgen. Moeten nu iedere maand 200 euro zelf betalen. Nog best een groot bedrag voor ons dus kunnen verder alleen maar kopen wat nodig is. Patriesja, schattig !
Anna, geen idee of ze tijdens de nacontrole een spiraaltje zetten. Anders even bellen. Ze moeten daar dan toch ook een spiraaltje hebben ( of neem je die zelf mee ? ) Succes met de rechtzaak en het gesprek van de woningstichting. balen dat het bezwaar ook is afgewezen. Hoop iig dat je even niet aan het werk hoeft en je je op de kinderen kan richten.
anna je kan je huisarts vragen voor een verklaring omdat je lichamelijk/geestelijk niet kan werken (ssoort van ziekmelding) hiermee kun je uitstel van sollicitatie plicht krijgen... als ik jou zo hoor moet je t eerst thuis op orde krijgen (goed bedoeld hoor )
hier wat leuke merk kleertje via mp gekocht (fe zoeken en dan kun je heel wat leuks vinden) en 2 bedels voor mijn armband (trollbeads) letters van de kids, komen morgen binnen ik helemaal blij nu de beurs maar weer op slot
Bapsie, leuk ! Hier doet de huisarts geen uitspraken qua werk, laat hij over aan de arbo arts Anna, bekende kleertjes ?
@ miracle: ohhh geweldige foto!!!!!!!!!!!! Deze MOET je echt uitvergroten @ Frummel: ohh jij ook al zo'n lieve foto!! Wat is Jace groot zeg!! Hihi, wat heb ik dan nog een uk zeg! @ kaat: jeetje wat heeft Elin toch een bos haar Spannend al die vacatures/sollicitatie brieven! Rono, waarom is Colin er niet blij mee dat je sollicitatiegesprek hebt? Is toch juist super! Nou ga ik ook ff foto spammen, kan nu eindelijk. Via mn ipad lukt het me niet namelijk, maar zit nu ff op de gewone computer Deze foto heb ik net besteld 50 bij 70 voor op de wc
Ik ben ook op zoek naar een hobbie. Ik wil haarbandjes gaan maken voor me kleine meisje. Heb al elastiek gekocht, maar moet nog prulzooi vinden wat ik er op kan maken.