Oh bij jullie is het ook zo erg toen Celeno 3 werd, wisten we ook al bijna niks meer te vragen. Het begint hier verdacht veel op een speelgoedwinkel te lijken
ja komt een beetje op hetzelfde neer, al hebben wij wel een tuin(tje) Wilde een foto zoeken met googlemaps...maar kan de link dan niet kopieren.
hier kunnen ze er ook echt een rotzooi van maken... na ja... ze spelen graag met duplo en dat hebben we dus best veel en die bak (een hele grote) moet dus altijd LEEG...
hahaha helemaal herkenbaar! Neia is sinds kort fan van de Zhu Zhu pets, daar zijn tig uitbeidingsets van en van barbies natuurlijk ook, dus dat zal wel goed komen. Maar voor nila........
ah jammer maar snap wel wat je bedoeld. Gelukkig hebben jullie wel een tuin, dat zou ik anders wel missen.
ach ja maar ze mogen ook wel kunnen spelen natuurlijk. Wij ruimen ook 's avonds pas op. De boys van mijn broer doen dus alle kleine zooi van de keuken in de blokkenbak, al het barbie spul in een winkelwagen, al het losse speelgoed verstoppen ze in de keuken etc etc, echt ongelofelijk knap gewoon.
Maat luiers : Hier is nr 1 op maar heb nog genoeg pakken maat 2 in huis en passen haar ook ( tenzij ze in één keer heel veel poept haha ) Stephani, welkom ! Nog gefeliciteerd met Ruben Anna, schattig zeepje ! MNM, raar hoor. Lijkt me toch dat je de nachtvoedingen ook mee moet tellen Paso, schattige Jim ! Elin heeft krampen dus ben er vandoor.ga gelijk mijn bed in.truste
Anna, jup ik ben snachts ook nog 2x wakker. Hij heef nu in totaal pas 2x doorgeslapen ( tot 5.00-6.00u ). Als ie het bij die 2x per nacht houdt vind ik het goed MNM, fijn dat het bezoekje geslaagd was! Vind half 11 ook wel wat vroeg voor bezoek.. Stephanie86, gefeliciteerd met je zoontje ruben! En welkom hier Paso, wat een scheetje! Oef, best heftige bevalling.. Ben je nu weer lekker thuis? Ugh, morgen is vriendliefs laatste vrije dag, maandag moet hij weer wwerken en ergens zie ik daar best tegenop. Gelukkig moet ie vroege dienst draaien dus is ie om half drie weer thuis. Is natuurlijk gewoon een kwestie van wennen en het zal vast wel goedkomen