Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Frummel

Frummel Niet meer actief

als ik nou eens wist waar ik me freaking telefoon had gelaten kon ik 1 van je boeken bestellen.. Hoeveel van de winst in voor jou per verkoop?

2. Frummel

Frummel Niet meer actief

#1802 Frummel, Aug 18, 2011
    Last edited by a moderator: Aug 18, 2011
    Agh ik druk wel gewoon op bestellen.. ik hoor hem vast wel trillen als ik me tan code ontvang :D

edit: gevonden! heb besteld en ben benieuwd henrieke

3. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Oeh, had ff op bol.com zitten kijken bij je boeken henrieke en ze spreken me erg aan!

Frummel, whahaha, heb je hem gevonden?

Hier lig ik ook op bed. Zometeen house kijken :) Jaimy slaapt, hubbie half en ryan ook half, zo schattig om te zien.
    Ook vandaag heeft hij een ik-wil-alleen-maar-bij-mam-op-de-arm-dagje ;) achja moet kunnen :)

4. Frummel

Frummel Niet meer actief

#1804 Frummel, Aug 18, 2011
    Last edited by a moderator: Aug 18, 2011
    Jup:D door zoonlief achter de bank gemieterd..

Heb verloren in tijd besteld. Heb ik weer wat te lezen en aangezien ik nu reuze benieuwd ben moet ik dat toch doen anders blijf ik ermee in me hoofd zitten:D

Hier een mega dilemma.. Jace slaapt einnnndelijk. Na heel de dag spugen, krampjes, huilen enz. Spugen doet hij wel vaker maar niet zo, krampjes heeft hij bijna nooit en ik had hem nog nooit langer als 3 minuten horen huilen. Maar nu schijt hij dus net heel zijn luier vol.. Ik zie aan de onderkant van zijn pakje dat zijn luier de strijd is aangegaan met de poep maar helaas heeft verloren. Maar het arme kind slaapt net na een hele dag hazenslaapjes en wakker zijn.. Denk dat ik hem maar gewoon even laat liggen.. Als is het maar een half uurtje.. Maar vind een poepbroek ook zo vies;) lastig
    \

en hij is alweer wakker

5. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Haha, gelukkig gevonden!
    Zit er aan te denken om ook verloren in tijd te bestellen maar zit nu nog in een serie, die wil ik eerst uitlezen want door elkaar lezen werkt niet.

Oh, ik ben ook niet van de poepluiers en dan slapen maar als hij nou eindelijk eventjes slaapt zou ik hem, al is het idd maar voor een halfuurtje, even laten liggen.

6. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    hier ook house aan t kijken :)
    had mooie fotos voorbij zien komen!
    ik wil ook foto laten maken van de meiden als vienna thuis is ! voor aan mn muur..

vienna is vandaag weer gestart met voeding,5cc per keer.
    arts verwachtte nog wel tegenslagen wat betreft voeding.. dat t niet in 1x goed zou gaan het ophogen.. en dat het nog een aantal weken zou gaan duren..

7. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Mamachantal, ik duim voor jullie! Hopelijk gaat Viënna nu een paar grote stappen vooruit voordat ze er weer 1 achteruit moet! Jullie kleine meisje komt er wel!

Thnx henrieke, ik ga me er eens in verdiepen! Ga straks eens even snuffelen op bol.com!:D

8. Vinora

Vinora Niet meer actief

@MNM: Balen van de verzakking, hoe gaat het voor de rest met je?

@Belliebel: Fijne nacht gehad dus :)

@Kaatje: Vitto mag nu zelfs met zijn 3 jaar nog niet in rokerige ruimtes van mij, ben er wel heel erg strak in. Maar tot zolang ik hem eruit kan houden doe ik het ook.
    Bedoel het niet lomp ofzo hoor :p Ik ben gewoon nogal anti-roken.

@Frummel: Allereerst héééél erg bedankt voor de mooie mei tai! Ik vind hem super, morgen uittesten ;)
    Stomme postbode had hem enkel beneden in de algemene hal neergezet! In plaats van even aan te bellen.. Iedereen kan daar binnen en buiten en er mee gaan lopen.
    Verder vind ik het super van je dat je je poot hebt stijf gehouden! Je ben een goede vrouw/moeder en hebt hem daarvoor niet nodig en zo moet dat ook overkomen :)
    Dat hij zelf nu inziet dat hij therapie nodig heeft is al een hele stap vooruit, hopelijk gaat het de goede weg op vanaf nu!
    Mooie foto's!

@Bapsie: Aaah wat zielig voor TM :(

@Juud: Ook veel sterkte voor jullie en gaat de relatie ook beteren in de toekomst!

@Miracle: Wat een mooie foto!

@Patriesja: Aaah lieve foto!

@Iedereen met foto's: Wat een mooie spams! :D

@MamaChantal: Terug aan de voeding dus, hopelijk gaat ze nu wat verder vooruit!

9. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    He dames,

pfft ik ben moe zeg. Naar de stad (amsterdam) geweest. Heel goed geslaagd voor de kinderen. (grote inkoop gedaan zeg maar) Maar nu dus lekker languit op de bank. en te moe om te reageren.

Zag mooie foto's voor bij komen. Wat me eraan herinnert dat ik ook weer foto moet maken. Notitie voor mezelf. FOTO'S MAKEN!

10. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Hai meiden,
    Vandaag een druk dagje gehad.
    Vanmorgen heerlijk relaxt alles gedaan en lekker lang in bed blijven liggen met de meiden.
    Toen nila sliep even met neia op zolder geweest en een klein stukje van de was gestreken.
    Om 1 uur kwam mijn vriendin. Heel gezellig gekletst en een klein half uurtje gelegen.
    Daarna nog een stukje gewandeld met z'n 4tjes, maar ik kan gelijk merken aan mijn onderkantje dat dat teveel was (ik dacht eerst dat die pijn erbij hoorde).
    En rond 5 uur kwam de kraamvisite van hubbie's werk.
    Vrienden zijn blijven eten (man werkt ook bij hubbie). En nu lekker rust.
    Nila heeft wat krampjes gehad, maar viel mee en kon vandaag moeilijk in slaap komen.
    Ze is op wat hazeslaapjes na vanmiddag en vanavond wakker geweest. En ze krijgt nu de fles (heeft weer een nieuw ritme nu dat we de fles opgehoogd hebben), dus hopen dat ze een mooie tijd kan slapen.

11. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
  12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

Apr 7, 2008
    2,727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    MNM Drukke dag dus! Morgen maar weer rustig aan? Hoe slaap je tegenwoordig?

En nog een spam :D Klein lachje....

View attachment 176283

13. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    weet natuurlijk niet hoe het bij jullie zit... maar mijn oom werkt ook bij een pomp, geloof 2 vrouwen en 3 mannen. en de mannen draaien alle nachtdiensten ivm veiligheid.

14. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar even kijken wat ik nog weet:

Frummel, wat enorm knap zeg dat je zo voor jezelf bent opgekomen en je bent enorm duidelijk geweest. Gelukkig ziet hij het ook in en wil hij er wel voor vechten.
    Ik hoop zo voor jullie en voor de kids dat jullie er samen uit kunnen komen!

MamaChantal, mooi zo de voeding weer opgehoogd/begonnen. Kan me eerlijk gezegd wel voorstellen dat de arts denkt dat er wat betreft nog wat tegenslagen kunnen komen, hoe moeilijk ook. Ze heeft nog niet echt eerder goed op voeding gereageerd toch? Hoe krijgt ze die 5 cc nu binnen?
    Hopelijk vallen de tegenslagen mee en kan ze eindelijk wat aansterken.

Miracle, wow wat een prachtige foto zeg. En wat lijkt Ryan daar alweer wijs zeg!

Juud, erg fijn voor jullie dat jullie samen de eerste therapie afspraak al gehad hebben. Dat is een goed teken. Heftig is logisch, dan komt alles op tafel waarschijnlijk. Maar dat is een goed teken.

Jac, wow lekker geshopt dus, kan me voorstellen dat je gesloopt bent.

Bapsie, wat zielig zeg van zijn teennageltje. Heeft hij er veel last van, met sokjes enzo?

15. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Marleen, wat een mooie meiden heb je toch!!!
    Heerlijk die lachjes, dan smelt je toch gewoon.

Het slapen gaat nog steeds hetzelfde, vaak is het half uurtjes bij elkaar sprokkelen.
    Gisteravond wilden we naar bed gaan en had ik mijn pilletje ingenomen toen nila's krampjes begonnen. Mannetje zei dat ze er wel 2 uur last van heeft gehad, maar 1 uur heb ik ervan gemist :). Dan ben ik dus ook echt van de kaart, als ik dus net het pilletje heb ingenomen.
    Maar helaas dus nog niet meer als max 4 uur per nacht.

16. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,025
    901
    113
    Moet een verzakking van zelf over gaan MNM, of ja, met therapie... geen operatie ofzo?
    Wel ontzettend balen meid, je ging zo goed!!!!

17. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Ja gyn had het over een ring plaatsen of een andere operatie.
    Maar eerst idd kijken of de rust en therapie iets doen, het was nog helemaal verweekt zei ze.
    Ja was gister even een flinke tegenslag, had er gewoon migraine van. Nu hebt ik het weer even laten bezinken, het komt vast allemaal goed.

18. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Marloes, ik las trouwens dat Mees nog zoveel slaapt. Wat heerlijk zeg! Nila heeft al wel wakkere uurtjes. Al zijn die ook heerlijk hoor als ze zo rond ligt te kijken of alleen maar kan lachen.

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Elin is alweer de hele avond wakker, goede hoop dus dat ze vannacht maar weer één keer komt ( afgelopen twee dagen was ze ook de hele avond wakker )

Frummel, 190 euro

Chantal, jeetje 5 cc. hoop dat ze het binnen houdt

Kelly,ik ook hoor maar ze zijn onze oppas en hebben die echt nodig 1x per week

Marleen,lieve foto's

MNM, operatie doen ze pas als je geen kinderwens meer hebt omdat je daarna eigenlijk niet meer zwanger mag worden

20. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Henrieke, wooooooooooooow wat gaaf dat je al 2 boeken hebt geschreven en uitgeeft! Ik heb echt diep respect voor je.
    Vooral die eerste spreekt me enorm aan. Maar ik kan hem niet vinden op bol.com. Zal vast aan mij liggen.........ik ga zo nog eens goed zoeken.
    Ik heb (stiekem) zelf ook een boek geschreven (8 jaar geleden ofzo), bijna niemand weet het en heb er nooit wat mee durven doen.
    Mijn paps heeft er ook één geschreven (over toen hij net ziek werd) en wilt er ook niks mee doen, terwijl hij zo mooi is. En hij heeft meegewerkt aan een boek, die is wel uitgegeven.
    Maar daarom vind ik het zo knap van je. Ik vind je site ook erg mooi en professioneel, gaaf hoor, ga zo door!

Share This Page