maar die ring kan wel eerder toch? daar heeft ze het eigenlijk niet over gehad........... Hopelijk slaapt Elin lekker lang vannacht.
Bapsie, oh leuk zeg zo lekker online geshopt. En helemaal leuk als het morgen binnen komt. Rono, spannend je sollicitatie. Hopelijk wordt het wat. Mamatien, wooooooooooow wat een gave foto zeg! Dan gaat iedereen straks graag naar de wc.
Wow. mooie foto's voorbij zien komen!!! Heb net een Ipad gekocht Ga er nog even mee spelen! Oh, ook even spammen...
Bapsie, wat groeit je mannetje goed zeg! Oh hopelijk helpt de biotex (ik had ook al horror scenario's in mijn hoofd voor je mannetje ). FFL, lekker een hobby zoeken meis, dat is vast net zo leuk als werken.
Patriesja, aaaah heerlijk zo'n klein manneke in een groot bed. Anna, gewoon aangeven hoor dat je er nog niet aan toe bent om te werken. Jeetje klinkt echt als een druk schema zeg, lijkt me sowieso wel met 3 kids. Helaas nog onrustige nachten dus?
Anna, hier gaf de gyn aan dat ze normaal gesproken pas een spiraaltje zetten na 12 weken. Misschien even bellen van tevoren?
Nou word geen spelen met de Ipad.. Jula is wakker! Is de hele dag al niet helemaal in der hum. Veel spugen, hangerig. Zodra ik der neerlegde was het huilen. Nu heeft ze een half uurtje geslapen en is alweer wakker.
Ik ga mijn pilletje innemen en dat even laten inwerken. Nila ligt alweer een tijdje in dromenland, en mannetje ook.
Ik word weer tanteeeeeee!!!!! ok wettelijk gezien niet maar de ex van me neef is zwanger ik heb niets met me neef maar zij is echt een leuke meid en we hebben nog steeds contact. Ze is nu al een hele tijd gelukkig maar haar mannetje en ik gun het hun echt van harte! vind het zo leuk Wat een prachtige foto's weer allemaal zeg!
Ik ga me kleine ventje eens langzaam wakker maken en kruip dan onder de dekens, ben helemaal op.. Alvast trusten!
Bedankt meiden! Mnm, dromen van zilver is mijn eerste boek. Verloren in tijd de tweede. Maar je kan ook via een link op mijn website direct bij de uitgever bestellen. Frummel, ik krijg 10% niet veel, maar kostte mij ook verder niets en vind het al gaaf dat mijn boeken in boekenkasten staan! Voor iedereen die ook schrijft of heeft geschreven: het is het waard om een uitgever te zoeken. Het moment dat jij jouw gedachtes, jouw woorden in een boek terug ziet is onbeschrijvelijk. Weet even niet meer wie het was die wat zei over m'n website, maar dank je wel Ego, ik moet echt weer verder gaan met m'n derde. Wil die zo graag schrijven! Ook om mijn verhaal kwijt te kunnen.