Frummel, och wat leuk zeg weer tante, gefeliciteerd! Anna, idd even je ha bellen hoor, misschien is je hb wel niet goed. Miracle, lekker slapen meid, even bijtanken! Henrieke, ja ik heb ze gevonden, echt gaaf zeg. Jij moet zeker je 3e boek gaan schrijven, je hebt zeker talent. Hopelijk vind je snel de tijd en de puf om dat te doen.
Ik hoop dat mijn pilletje snel zijn werk doet. Ga het in ieder geval weer proberen. Voor iedereen een goede nachtrust gewenst! trusten.
Duik ook mijn bedje in. Emma ligt en komt hopelijk pas weer om 6 uur. Ben morgen 30... Voelt toch wel als een mijlpaal. Wel positief! Roep al een aantal jaar dat ik op mijn 30e moeder wilde zijn. Ben gewoon er emotioneel van dat het gelukt is
Henrieke gefeliciteerd!!! Sophia kwam om 03.00u. Omdat we nou volledig overgestapt zijn op de nutrilon omneo raken de flessen nogal verstopt. Dus over een paar uurtjes naar prenatal en maar gelijk fase 3 en 4 en pap spenen halen voor die dr brown flessen. Iemand toevallig de nutrilon hypo allergeen overnemen tegen alleen de verzendkosten? Beide potten zijn open maar het is nog ruim 1,5 pot. Had er 1 boven en beneden staan..
Hier nu ook ronde 1. Gaat weer netjes: 22.30- 4.50. Henrieke, gefeliciteerd met je verjaardag! Vanmorgen met Jara naar de kno-arts, ben benieuwd wat hij van Jara dr amandelen vind.
Oeh, na 20uur gisteravond mag ook ik nu weer Henrieke; gefeliciteerd! En echt fijn te lezen dat Emma t zo goed doet in de puck!
Ja daar prijs ik mezelf gelukkig mee. Gister wel weer erge krampjes dus ze was vast ook erg moe. Ze valt trouwens steeds pas 2uur na de laatste voeding in slaap maar als ze daarna zolang doorslaapt zal ik niet klagen. Het is echt zo'n wereld van verschil met Elin. We zijn steeds bang geweest dat t alsnog zou beginnen maar Lotte is nu 6 weken dus die angst is nu wel n beetje over. Goed, ik ga eruit. Mezelf opfrissen en dan stofzuigen, vind t altijd fijn als dat vast gedaan is
Goedemorgen meiden! Hier net weer de eerste voeding achter de rug. Laatste was om 22:30. Ben nu gewoon wakker Zo fijn dat Emma nu zo goed slaapt, ook voor haar. Echt een wereld van verschil!
morge dames, Hier van 22.45 tot 6.45. Ben reuze trots op mijn ventje. (eerste nacht normaal meld hij zich nog rond de klok van 4.00) Zou het stadten hem uitgeput hebben hihi? henrieke gefeliciteerd!
@frummel wat leuk dat je tante wordt @mnm Ik denk idd dat het mijn hb is. Ga in ieder geval wat meer ijzer eten (njah het stofje in de voeding) en dan hoop ik dat ik verandering ga voelen. Helaas is de ha op vakantie... altijd leuk... @henrieke Gefeliciteerd! Ik begin me een eenling te worden die er nog 2x uit moet 's nachts.... (en als het tegen zit 3x) Rond 1:00 en 4:00 uur.... zucht
Hier trouwens al een dochter die vanaf (schrik niet) 03:00 uur wakker is en daarna ook niet meer heeft geslapen!!! (scheelt dat ze de deur van dr kamer niet open krijgt en dat dr luier is vastgeplak met plakband