Juli 2011 mama's!

Discussion in 'De mama's' started by belliebel, Aug 6, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bapsie

bapsie Niet meer actief

anna hier ook 2/3 of 4 keer hoor :)

vannacht 21.30/1.30/4.30/6.30
    Op zich heel netjes (voor nog geen 2 weken) ik ben happy, tussendoor gewoon lekker slapen :D

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Goedemorgen
    Hier lijken we nu toch echt een ritme te hebben. Alleen jammer dat Elin na de ochtendvoeding klaar wakker is. Was vanochtend dus 05.15 uur

MNM, ja die ring kan eerder. Beetje geslapen ?

Ennas, heerlijk meisje !

Frummel, leuk nieuws !

Henrieke, gefeliciteerd met je verjaardag !

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

Rest goedemorgen!

XL een dagje naar oma dus als TM slaapt vlieg ik door t huis(houden) en administratie heen hopelijk, en als ie niet slaapt tja dan moeten we maar veel knuffelen vandaag :)

4. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Goedemorgen,
    Hier wel een beetje geslapen.
    Nu hoofdpijn, dus even rustig aan wakker worden, hopelijk trekt het snel weg.
    Nila heeft de laatste fles overgeslagen, en kwam om 2.30 en om 7 uur, nu ligt ze weer lekker te slapen.
    Mark werkt vandaag lekker thuis, dus dat scheelt.

5. Frummel

Frummel Niet meer actief

henrieke en chantal gefeliciteeeeerd!

Ik ga kijken of ik Declan zo ver krijg om samen met mama een tukkie te doen van hopelijk een aantal uur. Jace heeft vanacht alleen maar lopen huilen en spugen. En de afgelopen nachten hebben er qua stress ook aardig ingehakt. Hoop dat die therapie gaat helpen want vanmorgen kon ik hem wel weer schieten. Met zijn; je hoeft alleen thuiis te zitten, jij bent moeder zet ff je schouders eronder.

Echt waar, moordneigingen

6. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Henrieke van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!

7. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    Marleen, succes bij de kno arts, ben benieuwd wat hij zegt.

Kikker, wow wat slaapt Lotte lang zeg! :$
    Precies eerst 's ochtends de minst leuke dingen doen.

Henrieke, heerlijk dat Emma zo goed slaapt.

Jac, jaja shoppen kan vermoeiend zijn. :D Knap hoor!

Anna, kun je de vervangende ha niet bellen?
    oooooh Ivy wat een draakje.

Bapsie, gelukkig kun je tussendoor lekker slapen.
    Hopelijk kun je het knuffelen met het poetsen combineren. ;)

Frummel, grrrrrr nee he, hij laat de opmerkingen dus nog niet. :x
    Verschrikkelijk en dat na zo'n slopende nacht.

Kaatje, ja wel vroeg om klaar wakker te zijn.

8. MNM

MNM Fanatiek lid

Oct 18, 2010
    3,844
    0
    0
    MamaChantal, van harte GEFELICITEERD met je verjaardag! Hopelijk kun je in het zh of thuis een lekker taartje eten.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Chantal ook jarig :) Gefeliciteerd !

10. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

Mar 18, 2011
    2,106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @frummel
    Ik duim mee voor het dutje! :)

@mnm
    geen idee wie dat is haha... (je bellen naar de centrale hier en dan naar de andere kant van de stad voor een verwijsbrief voor bloedprikken.... ik wacht wel een weekje haha)

11. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Moguh allemaal!

Henrieke en Chantal, van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag!:D

Hier ook heerlijk geslapen. Fabiënne kwam 1 keer vannacht, prima dus. Ik ben gisteravond echt als een blok in slaap gevallen. Moet toch maar eens proberen om 's avonds wat eerder m'n bed in te duiken. Heeft me goed gedaan zo'n nacht slaap. Hoewel ik het gevoel heb dat ik nog wel 10 uur zou kunnen slapen hihi:p.

Frummel vraagje (aangezien jij nogal met stoffen bezig bent hihi). Ik wil vandaag een hangmatje maken voor Fabiënne voor in de box! Wat voor stof kan ik dan het beste nemen? Gewone normale stof, of stof waar wat strech inzit?

Als het goed is krijg ik vandaag ook de woombie binnen, dus ben benieuwd. Manlief zei vanmorgen al: aaach wat ben jij voor een ontaarde moeder! Stop je dat kleine meiske in een slaapzak zonder armgaten erin. Ja schat, ben zo ontaard, als Fabiënne er maar nog beter op slaapt.

Gisteravond was ze de hele avond wakker. Nadat ze haar flesje op had is ze pas in slaap gevallen. Hoop dat ik met de woombie 's avonds dat ritme er ook een beetje in kan krijgen!

Strakjes maar eens een begin maken met kaartjes in plakken die we voor Fabiënne hebben gekregen. Ben zo'n muts die dat soort dingen wilt bewaren omdat ik het niet weg kan doen:D.

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Belliebel, ik heb ook de kaartjes van Levi, Milou en Elin bewaard hoor. Die van Milou zitten ingeplakt en voor Levi en Elin ( nou ja voor Elin moet ik hem nog kopen ) heb ik een grote bak waar ik alle eerste dingen in bewaar ( zwangerschapsdagboek, eerste kleertjes, tekening etc. )

13. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Chantal, jij ook van harte gefeliciteerd! :D

Ego, schrik me net helemaal kapot. Vriendlief is al half uur geleden naar werk vertrokken en opeens hoor ik de vloer beneden kraken. Er is dus iemand in huis! Ik wacht even tot ik niets meer hoor en sluip naar beneden. Staat er een enorme baas met enorm mooie rode rozen! :D Heeft vriendlief stiekem gehaald en neergezet :D

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

Sep 1, 2010
    3,169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Bellie, Vriendlief blijft hier ook nog steeds zeggen dat ie het zo zielig vind als Emma is ingebakerd. Zelfs na drie super nachten dringt het niet tot hem door. Mannen... :p :D

15. jac

jac Fanatiek lid

Nov 12, 2010
    1,027
    0
    0
    binnenvaartschipper.
    aan boord van een schip
    haha belliebel. nou hier dan ook een ontaarde moeder hoor! Hier werkt het super. Eerst had Naäl altijd moeite met inslapen, en schrok tussendoor wakker. En toen ik ging inbakeren werd ie eerst heel heel erg boos. Om dan heerlijk in slaap te vallen.Maar nu gaat het eigenlijk gewoon goed. Hij moppert soms, maar dan wil die gewoon zijn tutje. Hij relaxt helemaal als die ingebakert word. en slaapt veel rustiger.

Mamachantal jij ook gefeliciteerd meid. hoe gaat de voeding bij vienna?

16. schildje

schildje Fanatiek lid

Feb 4, 2008
    1,665
    0
    0
    Huisvrouw
    Gelderland
    @Henrieke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! 30 jaar jong. :D
    Wat lief zeg van je vriend!!

@Sherry zijn er papspenen voor de dr.browns flessen dan? Dat wist ik helemaal niet. Ik heb de flessen gekocht bij etos en trouwens heb ik er niet echt naar gekeken voor papspenen.

@Hier heeft Fleur na de fles van 10 uur geslapen t/m 3:15. Dus even een paar uurtjes gepakt.

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Henrieke, lief van je vriend !

18. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Aaah wat lief van hem! Hier krijg ik ook regelmatig en bloemetje van me mannetje hihi:p.

19. belliebel

belliebel VIP lid

Jun 11, 2009
    14,226
    648
    113
    Female
    Buschauffeur
    Whaha, ja ach mannen...ze zijn wel lief hoor....soms:D!

Inbakeren deed ik eerst met een hydrofiele doek, Bij Dinand werkte dit super, maar Fabiënne wurmt zich los. Binnen no time heeft ze beide handen eruit. Dus tijd voor het grovere geschud:D!

20. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,571
    3,069
    113
    Henrieke, gefeliciteerd!

We zijn vandaag 5 jaar samen!
    In 5 jr tijd 2 kindje gekregen,getrouwd en huis gekocht.
    Snel gegaan allemaal..ben pas 22

Share This Page