Jeetje, ik verwacht 10 pagina's terug te moeten lezen, is het er maar eentje! Meiden toch! Foei Jullie kletsen te weinig Hier is het bezoek weg en Emma is met opa en oma mee. Kan ik mooi nog wat klussen in huis doen en daarna uitgebreid douchen. Zal straks eens kijken wat ik nog aan kan qua jurkjes Wil er toch wel leuk uitzien tijdens mijn verjaardagsdiner
Veel plezier henrieke!! Ik krijg zo de vader van Jula voor de eerste keer op bezoek. Had nog niets van m gehoord dus had m zaterdag gesmst. Of ie niet durfde of niet wilde. Kreeg ik terug dat ie wel durfde en dat als ik graag wilde dat hij Jula zag dat wel goed kwam. En dat ie er al naar uitkeek Grrr toen was ik al lichtelijk geïrriteerd. Van mij hoeft het namelijk niet. Doe het alleen voor Jula. Toen kwam ie spontaan online op msn. Zegt ie; ik sms wel even als het uitkomt. Nou toen was ik natuurlijk nog geïrriteerder!!!! Had er al weer spijt van dat ik had gesmst. Dus ik zei; nou dan moet het hier ook uitkomen want ze slaapt veel en ligt dus op bed en dat is op verschillende tijden. En trouwens, als je er zo naar uit kijkt om der te zien waarom heb je dan niets laten horen.... Zegt ie; daar ben ik te koppig voor! Whaaaaa kon 'm wel schieten!!! Dus ik zei, zeker niet interessant genoeg dan. Zegt hij, dacht dat je nooit meer wat van me zou horen?? Dus toen zei ik nou ze is nu al 3 weken.... Nja dat was het wel zo'n beetje.. Kan niet zeggen dat ik er zin in heb zo. Maarjaaa alles voor m'n prinsesje he haha
ennas wat bijzonder, heb het waarschijnlijk gemist en misschien wil je t wel niet vertellen maar waarom zijn jullie bij elkaar weg als ik vragen mag?
Ennas, beetje dubbele uitspraken dus. Zeggen dat hij er naar uit kijkt maar niets van zich laten horen de afgelopen weken. Ben benieuwd hoe het was vanavond. Het is voor Jula natuurlijk wel goed, haar vader in haar leven. Kan me voorstellen dat het voor jouw even anders ligt
@kaatje, jevani is ook meteen stil als we stofzuigen, net als het geluid van de douche, dat vind hij ook erg mooi Wat irritant zeg, dat ze de hielprik niet binnen hebben gekregen. @chantal, fijn dat het beter gaat! @marleen, oh zielig ja, dan zou ik het ook laten doen. Idd een boekje is zeker een goeie, er zijn genoeg boekjes voor kinderen over het ziekenhuis. Misschien heb je ook filmpjes (ff googlen ) en idd een ziekenhuis pop is misschien ook leuk of een dokterssetje. @miracle, nee dan is het geen berg idd, ik denk dat het komt, doordat het hoofdhuidje misschien gevoeliger is ofzo. Als je er een paar keer een beetje olie op doet is het denk ik weg. @frummel, lekker dat je even hebt kunnen dutten! @mnm, ja wat kunnen ze ineens groeien he, je ziet het gewoon! Gaat echt heel hard! Lekker even naar de kapper! @henrieke, veel plezier! @ennas, pff irritant zo een jongen! Ik zou er dan idd ook niet op zitten wachten, het is zo dubbel he..
Zo weer terug van een vermoeiende dag. Eerst naar de kinderchirurg geweest. En daar moest ik gelijk al zijn fles geven want meneer had honger Daarna had chirurg gekeken en besloten dat hij binnen 3 weken geopereerd moet worden Oef nu komt het toch wel dichtbij. We krijgen nog een telefoontje wannneer want ik moet natuurlijk ook nog kijken hoe het zit met mijn dialyse dan. Het kan op dinsdag, donderdag of vrijdag de operatie en dan wordt hij de dag ervoor opgenomen. Dus ik ga aan mijn nefroloog vragen of ik dan 1x dialyse mag overslaan op de donderdag dan. Want ik wil wel gewoon bij de operatie zijn als hij onder narcose gaat en op de verkoever komt. Dus dat gaan we maar ff aangeven hihi... Ook te horen gekregen dat een kindje wat toen ook op unit 3 lag naast Ismail(we hebben contact met de ouders) overleden is Hij is 2 weken geleden al overleden aan de gevolgen van foutieve eten gegeven op de couveuse. Hierna is hij ziek geworden en dit is hem fataal geworden. Ik ben er helemaal van slag van Bellie woensdag sollicitatie. Spannend zeg! Waarvoor is het? Vervellen: Ismail heeft dat ook. Smeer hem in met baby olie en dan is het foetsie Chantal ik laat Ismail inderdaad inenten tegen het rs-virus. Heb totaal geen zin in het gezeik met beademing enz... Marleen ohh moet ze aan haar keeltje geopereerd worden en dan al zo snel! Ze hebben in de bibliotheek misschien wel boekjes en waarschijnlijk ook wel op de kinderafdeling. Kaatje oh jee. Wat als het echt niet ergens te vinden is? Moet het dan overnieuw? MNM oh lekker eventjes tijd voor jezelf. Ennas een beetje dubbel he. Maar goed tis voor je kleine schattebout. Hoe was het bij de osteopaat?
Danitjuh, jeetje wat een heftig nieuws. Ahh Ismail binnen 3 weken geopereerd worden. Logisch toch dat je er bij wil zijn als hij onder narcose gaat. Hoop dat je dialyse een keer kan overslaan Als ze het niet kunnen vinden moet het idd overnieuw
Zoo hij is alweer weg. Precies 20 min geweest. Hij kwam binnen en toen lag ze in de wipper te slapen. Dus heb een uitzondering gemaakt en der gepakt (normaal doe ik dat niet als ze slaapt) en der aan hem gegeven. Hij heeft 5 min met der op schoot gezeten en naar der gekeken en toen begon ze te piepen en vroeg ie of ik der weer over wilde nemen. Dat heb ik gedaan. Toen heeft ie 10 min zitten kijken en zei toen dat ie weer weg moest. Ik zeg, oké! En toen ging ie weer. Geen verdere afspraken oid. Niets gevraagd... Ohms, hoe groot ze nu is. Ik dacht dat zie je toch?! Bapsie, heb het al eens gepost. Zal het zo ff terug zoeken Ga der eerst even 1 een flesje geven en naar bed brengen
Ennas, kort bezoekje dus. Misschien overrompelde het hem ? Hoop iig dat hij uit zichzelf weer wat laat horen en toch op de een of andere manier een rol in Jula haar leven wil spelen.
Marloes Was dat een grotere operatie? Dat amandelen knippen schijnt echt lopende-band-werk te zijn. Wil Jara wel voorbereiden maar er ook geen drama van maken. Ik heb vanmiddag het boekje van Nijntje besteld. Die gaat naar het ziekenhuis voor de zere keel Meteen een dvd van k3 er bij besteld. Heeft ze een mooi kadootje als ze thuis komt. Ennas Voor Jula wel fijn dat ie nu toch wel wil komen. Kan me wel voorstellen dat je er nu niet op zit te wachten. Hoe was t? Patriesja Er schijnt een filmpje te zijn op internet. Stond ook in het foldertje wat we mee hebben gekregen. Verder dus het boekje besteld en een dvd van K3. Nu nog bedenken of ik mee wil naar de operatiekamer.... Danitjuh Tjee zeg jou kleine man ook onder het mes.... Ik kan me voorstellen dat je er tegen op ziet, ze zijn dan nog zo klein! Dat kindje is dus overleden door een fout van de arts/verplegers? O wat lijkt me dat erg zeg.
miracle is het geen berg?? mamachantal. dat lijkt me goed nieuws dat ze de voeding al verhoogd hebben of niet?? wel vreemd dat ze nog geen ontlasting heeft gehad. Kaatje oh vervelend zeg. moet ze nu opnieuw haar hieltje laten prikken? Marleen he bah wat vervelend voor Jara. Wel fijn dat ze zo snel geholpen word. zijn veel boekjes te koop hoor. Maar ik mocht bij een liesbreukje bij mijn dochter een boekje lenen van het ziekenhuis. Misschien dat dat ook mogelijk is?? Wat Marloes80 zei hadden wij hier toen ook. iemand die alles uitlegde en ook dingen liet zien. bijv het maskertje. pink hier geeft ik niks extra''s. HenriekeC veel plezier! Ennas. sterkte vanavond met je visite. Hopenlijk bedoelt ie het goed, en komt het er gewoon niet erg handig uit bij hem. (zacht uitgedrukt.) ooh ik lees het al. hihi ik hou mijn mond. Danitjuh ooh al over 3 weken. Ja fijn dat hij zo snel geholpen kan worden, maar kan me voorstellen dat je toch ook even schrikt. he bah dat is naar nieuws. zo hier weer lekker thuis. morgen lekker bbqen met vrienden en zondag het kraamfeestje. Heb er zin in. Nu ff lekkere recepten zoeken voor salades morgen.
@sollicitaties iedereen die ze heeft succes! @patries het is erg lastig met z'n peuter.... ach het is een periode @marleen heeft het ziekenhuis geen informatie moment voor kinderen? Hengelo heeft dat namelijk wel. Speelse manier info geven over de ok. @pink Nee ik geef niet extra voeding. Gewoon nog steeds wanneer Céan komt @ennas succes met de vader van Jula. Kan me voorstellen dat je geirriteerd werd door hem. ow hihi ik lees het al. Nou bijzonder bezoek dus. Hoe ben je er zelf onder? @frummel wat fijn dat je even hebt kunnen dutten @danitjuh jemig zeg heftig van dat kindje. Ik hoop in ieder geval dat de operatie ook voor jou goed uitkomt qua tijd.
Rono: veel merk mei tai's hebben een erg breed onderstuk waardoor de beentjes te wijd uit elkaar komen. Maar zelfs die zijn vanaf de geboorte te gebruiken als je de beentjes erin laat Alleen met de 'oorspronkelijk bedoelde houding' zijn die mei tai's pas vanaf 6 maande te gebruiken. Ik heb Jace zijn houding in de eerst gemaakte mei tai door de fysio laten controleren(gewoon voor de zekerheid). De doek is niet te breed en hij zit perfect in de kikkerhouding(volgens de fysio). Sowieso al is de doek wel te breed kun je altijd de taille band 1x omslaan. Dan kun je de doek plooien en smaller maken
Anna Ik weet niet of er de ochtend van de operatie nog een soort van 'voorbereiding' voor de kinderen is. Staat niks over in de folders, behalve dan de tips van de boekjes en het filmpje op internet. We krijgen wel een opnamegesprek die ochtend, maar verder niet.
Danitjuh; Ahh wat sneu voor je mannetje!! Bij de osteo ging het goed! Ze wil Jula nog wel een keer terug zien , dan gaat ze der buik behandelen. Daar voelde ze wat spanning. Vandaag heeft ze der hoofdje gedaan. Ze werd er heeel rustig van en heeft ook de rest van de dag heel ontspannen liggen slapen 5 september gaan we weer heen!
Jac, ben bang dat de hielprik idd over moet. Vriendin heeft net een kledingtang gebracht dus ga even kaartjes aan kleding schieten voor de kledingbeurs. Tot morgen
Marleen: het is een fout van de verpleegster geweest. Het jongentje heeft de verkeerde voeding gehad. Dit terwijl hij met een buikinfectie en darminfectie zat. Hij had zeg maar de voeding van een andere baby gehad. Dit wordt normaal gesproken dubbel gecontroleerd door de verpleegsters. Maar toen dus niet. De moeder zat ernaast en die zei het is niet goed wat hij krijgt. Maar volgens die verpleegster dus wel. Nu is het geval dat die voeding altijd op naam staat en de verpakking dan in het prullenbakje naast de couveuse wordt gedaan. Dus heeft de moeder het uit het prullenbakje gehaald en dus laten zien aan de verpleegster. Dus toen zijn allerlei toeters en bellen gegaan. Kleintje heeft dus nog meer infectie gekregen en dit is hem fataal geworden. Verpleegster werkt er niet meer overigens.