Poeh zeg... dat is inderdaad wel iets waar je stil van word he? Werkt die verpleegster er niet meer omdat ze van baan is gewisseld of hierom? Fouten maken is menselijk maar er word natuurlijk niet oor niets 2x gecontroleerd. En als de moeder dan ook nog zegt dat t niet goed is....
Hij had aan 1 voet 5,5 teen en nu weer 5 kleine ingreep maar duurde opzich best lang, omdat de plastisch chirurg heel voorzichtig en secuur wilde hechten ivm littekenweefsel
Komt vast goed meis! Ennuh, als je hem zat bent trap je hem gewoon de deur weer uit onder het mom dat je moe bent.
pffff onvoorstelbaar... Je kindje ligt daar al zo te vechten voor zijn leven en dan gaat het op die manier fout.
Marleen, och jee Jara moet 6 september al geopereerd worden dus. Dat zal een moeilijke dag worden lijkt me. Ik zou proberen om alles zo duidelijk en zo vaak mogelijk te vertellen, dat helpt bij neia meestal wel, ook al vindt ze het soms niet leuk (we hebben met haar ook veel in het zh gelopen). Frummel, ah gelukkig heb je nog een dutje kunnen doen. Bellie, heerlijk die Woombie voor Fabienne, ik zag het op hyves. Henrieke, ah leuk zeg een verjaardagsdiner. Ennas, ik ben erg benieuwd hoe het met de vader van Jula is gegaan. Lief dat je het voor Jula doet. Belachelijk die opmerkingen van hem, hij weet duidelijk niet hoe hij ermee moet omgaan. Nouja zeg, 20 minuten. Wat raar zeg. Danitjuh, waar moet Ismail precies aan geopereerd worden? Lijkt me verschrikkelijk als je kindje onder narcose moet. Wat verschrikkelijk zeg van dat kindje, en dan door zo'n fout, kan me voorstellen dat je flink van slag bent, dikke knuffel! Jac, wat een gezellig weekend voor de boeg zeg! Dat wordt vast leuk.
Ennas, super zeg zo'n goede behandeling bij de osteopaat. Marloes, fijn zeg dat het zo goed opgelost is met zijn voetje.
ooooh, morgen heeft Sam z'n 1e zwemles, maandag voor het eerst naar school, hij wordt GROOT!!! Deze week opgegeven voor zwemles, stond op plaats 60, wachtlijst van 5 maanden. Inschrijfgeld kon je overmaken, maar ook contant betalen. Laatste dus gisteren gedaan en zegt ze, als je wilt kan hij zaterdag al beginnen! Vandaag rondleiding gehad en morgen om 8.30 gaan 'ie beginnen.
Wat ligt ze er lekker bij Kelly!!! helemaal relaxt! Gaat goed met je doeken, Frummel! Mees heeft sinds vandaag alle flessen 180+6 (200cc) en gaat allemaal zonder moeite op, extra boertje en dat is het.
Wow Marloes, wat gaan je mannetjes hard zeg! Sam al naar school en op zwemmen en Mees al 180 in zijn fles! (romee drinkt die van 120 niet eens leeg )
Oja, ben trouwens op hyves een beetje actief aan het uitnodigen geweest Dus die uitnodiging, dat kan ik wel eens zijn (voor degene die ik kon vinden)
Frummel, wil jij dat matje voor me bestellen? Krijg m nie vergoed. Krijg wel kinder ehbo vergoed,dus maar ff cursusje doen. Start 26 sept pas.
mamachantal: ik ga maandag gelijk ffies met fbto bellen ok? Bellie: jij wilde toch haarbandjes gaan maken? Parelparadijs hier verkopen ze allerlei leuke prulletjes voor erop!
Ik kom voorbij gezwaait! Was helemaal vergeten dat we bezoek kregen vanavond, korte termijns geheugen Iig een gezellige avond maar wel moe nu.. Kleine man is wakker dus die ga ik lekker voeden en dan kruip ik onder de dekens! Trusten!
avond. knallende hoofdpijn en ongi geworden en net een dronken vent aan me deur..heb via het raam gezegd dat hij verkeerd was maar hij ging weer kloppen op de deur toen zei ik dat hij weg moest gaan en volgens mij is hij nu weg. en ik ben nu een bangerik haha..ben alleen met 2 kids..man moest overwerken die is straks pas thuis en nu durf ik dus niet meer te gaan slapen..
Nou hier ben ik met jaimy onderweg naar de HAP. Kind wordt huilend en blaffend wakker, ook giert ze met in en uit ademen, heb het ff aangekeken maar werd niet minder en ze wil niet drinken.. Ass. Denkt pseudokroep
We zijn inmiddels weer thuis. Dienstdoende arts werd net bij aankomst weggeroepen voor een spoed maar de ass. Heeft haar nagekeken en zoals ze dacht had ze een pseudokroep aanval. Toen we aankwamen was de benauwdheid gelukkig minder en ademde ze weer goed door. Hebben als advies meegekregen een zetpil te geven en koel drinken. Mocht ze weer een aanval krijgen moeten we weer bellen. Ze ligt nu tegen papa aan en slaapt alweer bijna. Jeetje wat schrik je je rot dan... Dacht ff dat ze er in zou blijven hangen.. Gelukkig gaat weer. Nu proberen wat slaap te pakken voor zoonlief zich meld, als dat nog lukt.
Schrikken zeg! Hopen dat ze straks is opgeknapt. Hier vannacht al 4x!!!!! Gevoed!!!! En tussen het voeden door wakker gebleven door een herrie buiten!!! Geen idee wat het is. Geen muziek o.i.d. Maar och wat een herrie. Klinkt wel alsof er een helikopter elke keer dichtbij vliegt ofzo... Heeft er iemand retourtje diepe slaap? Die maar 2 dan!!