Juli 2011 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door belliebel, 6 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Miracle, had Elin ook een paar maand terug. Zo eng als je niet weet wat t is.
    De as heeft je toch wel verteld dat je in de badkamer moet gaan zitten met de hete douche aan? Dat werkte hier echt geweldig, die stoom.

Hier klaar voor n voeding maar ze was alweer in slaap gevallen. Ben bang dat wanneer ik nu ga slapen zij wakker wordt...we zullen zien

2. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    schrikken, Marleen! Ik wilde schrijven, wat Kikker ook al schrijft. Douche heeeeeeel warm zetten en gewoon in de badkamer gaan zitten met haar.

3. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Je bedoeld Miracle denk ik? ;)

Inderdaad schrikken, Miracle! Hoe is het nu met haar?

FFL, heb je nog wat geslapen?

Anna, Pfff jij krijgt ook niet al te veel slaap zeg! Wil Cean overdag ook zoveel drinken?

Volgens mij word Romee ook bijna wakker. Mag ook wel, de laatste fles was om 23.00 :$:D
    Jara zit alweer naast me op bed sesamstraat te kijken.
    Vanmiddag een vriendin op visite van de december '08 mama's. Zo jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen. Je gaat niet zo snel op de koffie als je anderhalf uur moet rijden.

4. AnnaB

AnnaB Fanatiek lid

18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    @marleen
    je kan het beste met haar praten. Met bv een pop erbij. Pop is ziek en krijgt een operatie. Ik zou op zo'n manier doen.
    (Ticho heeft een liesbreuk gehad en hij kreeg alles te zien tot aan de OK toe. Je kan plaatjes opzoeken of idd met een boekje uit de bieb ofzo :)

@ennas
    wat fijn dat het bij de osteo goed ging :)

@danitjuh
    heftig zeg dat er ook niet naar de moeder wordt geluisterd.

@marloes
    wat gaat dat snel dan zeg voor het zwemmen. Hier moet je echt letterlijk een jaar wachten!! vreselijk is dat!

@marleen
    er zit een redelijk ritme in Céan. Althans overdag. Normaal komt hij minimaal 2x per nacht. En vaak om de 3 uur... maar agelopen nacht was echt drama!

5. mamatien

mamatien Niet meer actief

Goedemorgeb!

Hier ook super nacht gehad! Fleur had om 20.45 laatste fles, toen om 5.00 en ze begint net mey geluidjes maken dus zal zo de volgende fles willen!!

Vandaag ga ik naar festival Zand, echt zin in. Ik ga met een vriendin en zij weet nog niet wat we gaan doen.. Zij heeft afgelopen weken zoveel voor kij gedaan dat ik haar nu wilde verrassen! Ze weet alleen dat ze vrij moet houden. Dit heb ik gister pas bedacht, dus leuk last minute uitje :)

Gister met mn ma wezen shoppen, heerlijk was dat weer!! Onwijs mooie schoenen gekocht, afgeprijjst van 120 naar 40 :) allemaal. Ieuwe kleding (gekregen van mn mdr hihi) en mooi nieuw lingerie setje.. En stiekem wat kleertjes voor Fleur :)

6. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Goeiemorgen..

Anna, zo 4x! Jij zal ook niet veel geslapen hebben..

Kikker, ja had ze inderdaad gezegd, zei ze door telefoon al maar ze was zo benauwd dat ze ook wilde dat we even kwamen.
    En, heb je kunnen slapen of werd ze toch nog wakker?

Marleen, het gaat nu goed, ze heeft nog wel een brom/hees geluid in der keel en als ze hoest is het nog steeds een klein zeehondje maar wel minder als tijdens de aanval zelf.
    Zo dat doet ze goed vanaf 23.00u! Hoelaat is ze nou wakker geworden?

Nou hier zijn we alledrie snel weer terug in slaap gevallen, al heb ik daarna niet meer vast geslapen. Ryan meldde zich wel pas om 5.30u voor een voeding ( vanaf 23.30u ) en nu net weer rond 8.45u. Dus die heeft het netjes gedaan :)

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Goedemorgen.
    Hier niet zo'n beste nacht gehad. Elin had veel last van krampen.
    Straks even naar de geitjes wandelen, zijn open dus kunnen ook naar binnen, vanmiddag kinderverjaardag en vannavond komt mijn zusje bbq-en

Kelly, lieve foto !

Marloes, succes met sam zijn eerste zwemles

Marleen, ik heb je geaccepteerd op hyves :)
    Zo dat is een lekkere nacht ! Veel plezier vandaag

FFL, groot gelijk dat je de deur niet hebt open gedaan

Miracle, arme Jaimy. Kan me voorstellen dat je je rotschrikt

Mamatien, veel plezier

8. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Goedemorgen meiden :)

We zijn heerlijk uit eten geweest gister. Haalden Ema alleen erg laat op van so, dus waren bang dat haar ritme geruineerd was en ze slecht zou slapen. Nou, half 1 legde ikhaar in bed en ze slaapt nu gewoon nog! Weet niet wat so hebben gedaan, maar ze is blijkbaar ontzettend moe. Ik heb iig heerlijk geslapen :D lekker verjaardagscadeau ;)

9. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier om 21.30/1.00/5.00 en daarna 9 uur... Echter tussendoor wel veel wakker door krampjes... zo sneu... lijkt nu te slapen op zijn buik in de kinderwagenbak hier naast mij...tja XL is ook een buikslaper...(en papa en mama ook...) hoor t cb al mopperen ;)

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Ooh en ben helemaal blij TM krijgt nu langer BV dan XL en loopt allemaal goed!
    Gister regeldag gehad, Man wat maakt dat onzeker *boobs* die leeg aanvoelen en TM die elk half uur/uur wou drinken bijna gehele dag door...

11. bapsie

bapsie Niet meer actief

Je gaat echt van t ene uiterste naar t andere uiterste hé ;) geniet ervan meid, is je gegunt!

12. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Miracle, fijn dat het nu wat beter gaat. Hopen dat ze snel helemaal opknapt!
    Romee begon even voor 8 uur te pruttelen. Dus een schone luier en de fles gegeven. Toen nog geen uur wakker geweest en nu ligt ze boven in het ledikantje te slapen. Ze was gisteravond ook veel wakker. Ik kan dan goed merken dat ze 's nachts heerlijk slaapt!

13. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    hoe houden jullie t vol zeg,met kindjes die tig keer wakker worden snachts..
    ja t hoort er natuurlijk wel bij, maar toch.. k zou gek worden;)

zo maar weer richting amc, morgen blijf ik dagje thuis. Kan jamelie lekker buitenspelen en ik moet echt wat in huis doen. en gewoon effe beetje uitrusten:)
    mannetje gaat zo boodschappen doen,en dan werken tot vanavond laat :(

14. Lutje

Lutje Fanatiek lid

1 sep 2010
    3.169
    0
    0
    Levensgenieter
    Drenthe
    Dank je wel :) Maar het is idd van het ene uiterste naar het andere. Wat zo'n inbakerdoek al niet kan doen...

15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Zo hier even snel tijd om hallo te roepen! Milan eet zo slecht... niet normaal. Van de 135 laat hij iedere voeding minstens 60 staan als het al niet meer is soms. Het is dan echt vechten om er nog 20 cc in te krijgen en hij krijst de boel bij elkaar. Nog 1 dag anti biotica en hoop dan echt mn mannetje terug te krijgen, dit is zo sneu! :( Volgens mij istie gewoon kotsmisselijk van die zooi... Hij heeft wel voor het eerst naar zijn zij gedraaid en weer terug vandaag!! Beide kanten trouwens, zo leuk hihi!

Frummel hoe is het met jou?

@ de rest, sorry... heb het wel gelezen maar niet echt onthouden! Beloof snel goed te reageren hier...

16. danitjuh

danitjuh Fanatiek lid

19 jun 2007
    2.888
    0
    36
    West-Friesland
    Ik reageer later weer.

Pffffffffffffffff alsof het nieuws van gister nog niet genoeg ellende was, net weer iets meegemaakt. Ik zit aan de dialyse nu en zeg maar aan de overkant van waar ik lig is nog een plek. Hier lag een man. Ineens gaan de gordijnen dicht hoor ik ze roepen reanimatie! Dus allemaal dokters enz... En tja toen brak ik.... Moest hartstikke janken. Alles kwam terug van Ismail. Helaas is die meneer overleden.....

17. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.188
    1.749
    113
    Wow Danitjuh... Heftig zeg! Knuffel..

Meiden, zijn er van jullie bekend met Rapley? Ik voel me zo dom haha maar kan niet echt antwoord vinden op mijn vraag. Ik geef geen borstvoeding omdat dit jammer genoeg niet kon wegens medische reden maar vind deze methode wel super mooi... Weet iemand toevallig of je deze methode ook kunt toepassen als je flesvoeding geeft?

18. Miracle08

Miracle08 VIP lid

6 mrt 2008
    6.426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Danitjuh, jeetje... Idd heftig. Dikke knuff voor jou!

Bailey, ik heb wel van de rapley methode gehoord maar ben er niet bekend mee.

19. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    ja natuurlijk kan dat! Geen enkel probleem volgens mij.

20. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    oh meid toch,wat naar. Was het iemand waar je vaker mee op de kamer ligt tijdens de dialyse?

Deel Deze Pagina