Lekker ondeugend... net iets voor mij Over enthousiast loop ietsjes voor... maar ik verwacht hier binnenkort hoopjes versterking... Dus bij deze! WELKOM LIEVE FEB 2010 MAMA'S!!!
Een voordeel trouwens aan onze schoonmaakactie van net. Van het weekend hoeven we lekker niks te doen
@ Nelta, geweldige foto ook! hihi. Zo'n soort foto heb ik ook ergens van dochterlief. hihi. ff zoeken.
Ja hij was ook zo grappig aan het doen in dat ding. Elke keer aan het stuurtje draaien, deurtje open, deurtje dicht. (was trouwens in Oostenrijk; echt super kindvriendelijk daar. Bij elk restaurant wel een klein speeltuintje en zo)
Kan die foto nu niet vinden. MAar wel de van onze kleine schoenen dief! (en niet alleen die van mij. hihi) Echt... soms ben ik sochtends bijna te laat omdat ze mijn schoenen weer verstopt heeft. hihi Laatst ook de afstandsbediening gevonden na 3 dagen kwijt te zijn geweest... in haar speelgoed kist. *zucht!* Oh! EN! ze gooit dingen weg! in de prullenbak. (zo ook een favo schoen van mij! )
Oh lekker, dingen in de prullenbak gooien. Hier idd soms ook de afstandsbediening of de sleutels tussen Stijn zn speelgoed.