Hallo dames, ik weet het al anderhalve week, dacht dat ik het niet nodig vond om mijn 'eigen' topic te hebben. Maar nu denk ik: 'ach, waarom ook niet?' Na 2 miskramen (laatste vorige maand) hopen we nu op een blijvertje. Hier de testjes die ik gedaan heb....
Spannend he! hier ook een juli baby! ben nog niet bij de gyn geweest dus ik kan nog weinig over de precieze datum zeggen, maar volgens mijn eigen berekening zal het rond 27 juli zijn! leuk verjaardagscadeautje voor mama, aangezien mama de 13e 22 jaar gaat worden hih! spannend nu he! Wat hoop ik snel dat die eerste 16 weken, de spannendste, voorbij zullen zijn!
Hallo! Ik ben nieuw op deze site,en ook ik ben in verwachting van ons eerste kindje en ben wat ik zelf heb uitgerekend en de doktor`s assistante 25 juli uitgerekend!Spannend...Verder weet nog niemand het,dus ik vind het wel fijn dat ik het toch ergens kwijt kan!Ook voor alle andere van harte gefeliciteerd! Groetjes, Elise.
hallo gefeliciteerd hier ook zwanger ook waarschijnlijk jullie baby moet nog naar gyn dus weet geen datum