juli 2012 baby

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door december, 19 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier nog een zwangere, ik ben 29 juli uitgerekend. Tis nog een beetje onwerkelijk allemaal, voor onze dochter zijn we anderhalf jaar bezig geweest en nu eerste behandeling en meteen raak!

13 december hebben we echo.

@iedereen gefeliciteerd!

2. Gefeliciteerd!
    Juli baby's zijn heeeel leuk ;):)

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Igor,
    Ja de "verse" tp was mislukt. We hadden 6 cryo's.
    De eerste tp van 2 liep uit op mk ivm leeg vrucht zakje. Toen weer tp cryo en daar heb ik een prachtige Dochter uit. Dus we wilde nu beginnen voor een brusje en gelijk is het blijven plakken ! Had ik nooit durven dromen dit, dus dit is nog van onze eerst ivf behandeling en is uit hetzelfde "nest "als mijn dochter hahaha al met al 4 jaar oude iglobaby's.:) En wij doen ivf omadt ik voor dit alles 2x bbm zwangerschap heb gehad vlak na elkaar en daarbij ben ik beide eileiders verloren. Heb jij er ook 2 laten terug plaatsen?

Verder iedereen gefeliciteerd !!!

4. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Gefeliciteerd! Ook de rest van de juli-mama's ;)

5. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    welkom en gefeliciteerd 'nieuwe' juli mama's!

6. impjeofelfje

18 nov 2011
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Mijn beebje wordt ook een juli2012 kindje. Zojuist is Moeders voor Moeders geweest met de plaskratjes.

7. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Vanochtend ook mvm op bezoek gehad

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Hey meiden,
    Hier ook een juli baby. 17 juli!!! Als jullie het leuk vinden kunnen jullie aansluiten bij me club. Wie wordt er mama in juli 2012!! Lijkt me gezellig. Is met veel meiden iets overzixhtelijker om te praten. Zie jullie wel verschijnen, gezellig!!!!

9. liekeinspanje

liekeinspanje Actief lid

15 sep 2011
    120
    0
    0
    Gefeliciteerd! Hier nog een juli mama :)

10. samkids

samkids Niet meer actief

Doodeng om me hier te melden (veel te bang dat ik me ook weer moet afmelden), maar ik doe het stiekem toch vast...

Noel, wat een gek idee is dat hè, dat het brusje 4 jaar geleden al ontstaan is en gewoon 4 jaar in minstens -80 (misschien wel -192 graden) heeft gezeten.

11. Nicoline

Nicoline Nieuw lid

11 nov 2011
    3
    0
    0
    Utrecht
    Allemaal gefeliciteerd!!
    Ik verwacht mijn tweede kindje ook in juli, nog wat onzeker nu, echo afwachten. Maar het voelt goed!

12. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ja is zeker zo, maar ze zijn toch super ondooit, beter nog als bij mij 2 vorige cryo to en toe is er ook telkens 1 blijven plakken. Dus ik verwacht nu best dat het er 2 zulle zijn. Maar ja even afwachte en wat jij zegt met die teste in jou eigen forum heb ik ook, ik deed net weer een test wel is waar niet met ocht urine maar hij knalde niet echt, was een plusje 1 knalde en andere was heel licht... maar vertrouw erop dat het goed zit. Ma bn en jij?

13. vissertje84

vissertje84 Actief lid

22 aug 2011
    199
    0
    0
    Is er al een lijstje met uitgerekende data?

14. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd! hier ook een juli baby (9 juli)

15. Mammieryan

Mammieryan Nieuw lid

25 nov 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb gisteren een test gedaan en daar was een dikke plus op te zien....dus ook ik hoop in Juli voor het eerst mama te worden! Nog erg onwerkelijk allemaal, gelukkig heb ik een foto van de test gemaakt zodat ik af en toe weer even kan bevestigen voor mezelf dat er toch echt een babytje in me groeit! Spannend allemaal en zeer welkom!!

16. CinTim

CinTim Lid

23 nov 2011
    29
    0
    0
    's-Gravenzande
    Wij zijn ook nieuw hier en wij worden ook Mama en Papa in Juli! 8 juli zijn we uitgerekend!

17. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Jullie zijn inmiddels een clubje geworden, daarom verplaats ik dit topic naar 'zwangerschap clubs'.

Lotte

Deel Deze Pagina