Hier nog een zwangere, ik ben 29 juli uitgerekend. Tis nog een beetje onwerkelijk allemaal, voor onze dochter zijn we anderhalf jaar bezig geweest en nu eerste behandeling en meteen raak! 13 december hebben we echo. @iedereen gefeliciteerd!
Igor, Ja de "verse" tp was mislukt. We hadden 6 cryo's. De eerste tp van 2 liep uit op mk ivm leeg vrucht zakje. Toen weer tp cryo en daar heb ik een prachtige Dochter uit. Dus we wilde nu beginnen voor een brusje en gelijk is het blijven plakken ! Had ik nooit durven dromen dit, dus dit is nog van onze eerst ivf behandeling en is uit hetzelfde "nest "als mijn dochter hahaha al met al 4 jaar oude iglobaby's. En wij doen ivf omadt ik voor dit alles 2x bbm zwangerschap heb gehad vlak na elkaar en daarbij ben ik beide eileiders verloren. Heb jij er ook 2 laten terug plaatsen? Verder iedereen gefeliciteerd !!!
Gefeliciteerd! Mijn beebje wordt ook een juli2012 kindje. Zojuist is Moeders voor Moeders geweest met de plaskratjes.
Hey meiden, Hier ook een juli baby. 17 juli!!! Als jullie het leuk vinden kunnen jullie aansluiten bij me club. Wie wordt er mama in juli 2012!! Lijkt me gezellig. Is met veel meiden iets overzixhtelijker om te praten. Zie jullie wel verschijnen, gezellig!!!!
Doodeng om me hier te melden (veel te bang dat ik me ook weer moet afmelden), maar ik doe het stiekem toch vast... Noel, wat een gek idee is dat hè, dat het brusje 4 jaar geleden al ontstaan is en gewoon 4 jaar in minstens -80 (misschien wel -192 graden) heeft gezeten.
Allemaal gefeliciteerd!! Ik verwacht mijn tweede kindje ook in juli, nog wat onzeker nu, echo afwachten. Maar het voelt goed!
Ja is zeker zo, maar ze zijn toch super ondooit, beter nog als bij mij 2 vorige cryo to en toe is er ook telkens 1 blijven plakken. Dus ik verwacht nu best dat het er 2 zulle zijn. Maar ja even afwachte en wat jij zegt met die teste in jou eigen forum heb ik ook, ik deed net weer een test wel is waar niet met ocht urine maar hij knalde niet echt, was een plusje 1 knalde en andere was heel licht... maar vertrouw erop dat het goed zit. Ma bn en jij?
Heb gisteren een test gedaan en daar was een dikke plus op te zien....dus ook ik hoop in Juli voor het eerst mama te worden! Nog erg onwerkelijk allemaal, gelukkig heb ik een foto van de test gemaakt zodat ik af en toe weer even kan bevestigen voor mezelf dat er toch echt een babytje in me groeit! Spannend allemaal en zeer welkom!!
Jullie zijn inmiddels een clubje geworden, daarom verplaats ik dit topic naar 'zwangerschap clubs'. Lotte