Kom maar op met alle mooie buikjes. Om af te trappen hier die van mij, heb ik gemaakt om als vergelijkings materiaal te dienen als mijn buikje straks groter gaat worden : Bekijk bijlage 134593
LEUK DEZE TOPIC!!! ik ga vanavond ook maar eens een foto maken, want het begint bij mij ook al ietsie pietsie te bollen
Foto is van 4 weken, 4 dagen op een moment genomen dat ik een enorm 'vol' gevoel had, maar niet gegeten.
Hoi allemaal! Leuk topic! ik ben al het goed is op 5 november uitgerekent. Alleen kun je bij mij denk ik de eerste tijd weinig zien omdat ik van mezel al een behoorlijk dikke buik heb helaas. Maar ik kijk gezellig mee!
leuk leuk leuk die buikjes Ik ben van mezelf al dik, maar merk het wel aan mijn broeken. Ik kan ook mijn gewone broeken niet meer aan, die zitten niet lekker meer. Mijn bovenbuik is ook echt opgezwollen hihihi, ik hoop dat ik het nog een week of 8 verborgen kan houden, maar ik vrees......
Jaa is echt al groot! Vind het niet erg ben er trots op! Wel erg dat mensen het al aan me zien en dus iedereen al weet dat ik zwanger ben maar goed dat is niet anders. Op straat glimlachen voornamelijk oudere vrouwen heel lief naar me nu inneens dat valt me ook op.. ben erg benieuwd naar alle buikjes! ook of er mensen zijn die ook gewoon al een buikje hebben of sommige die gewoon helemaal niets hebben! Bewijst wel weer hoe verschillend elk levend wezen is!
mooie buikjes idd! En een lekker strakke ook Hier mijn 2 foto's. Eerste is van gisterenavond laat en de 2e van vanochtend. (bij de 2e zie je mijn broekie in mijn buik lange leve de straie en slappe huid dus grrr) Ben niet de slankste maar wel slank.. baal nu ook dat je het kan zien omdat het bij mij dus aankijken is of het goed gaat of niet.. elke zw wordt hij sneller boller Bekijk bijlage 134769
Bekijk bijlage 134770 Hier zie je de echte darmen buik en die van de avond ervoor opgezet na een dag eten, dan ben ik ook direct onder mijn ribben bol (waar die sproet op mijn buik zit is meestal 1cm er vanaf de rand van mijn buik zijlangs, zo heb je een schatting wat mijn figuur normaal is)