Baby vind het niet leuk als ik lig, lijkt het.

Discussion in 'Zwangerschap' started by Dot, Nov 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Als ik 's nachts ga slapen gaat de baby zich in allerlei bochten wringen om schijnbaar ook goed te liggen.
    GEK wordt ik ervan.:(
    Ik voel de hele tijd pijnlijk gewroet en gedraai in mijn bekken en blaas.
    Lig uren wakker.:x
    Als ik me draai, gaat het vanbinnen ook weer een tijd tekeer om een lekkere houding te vinden.
    Ik krijg er steeds harde buiken van.
    Wat een nachten....:x

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Misschien helpt het als papa zijn hand op je buik legt? Bij vele baby's en dus bij die van ons gaat de baby ineens heel stil liggen als papa eraan zit:D

3. lvd81

lvd81 Lid

Mar 8, 2010
    72
    0
    0
    Heel herkenbaar! Idd om GEK van te worden. Hier precies hetzelfde. Ik ga op mijn zij liggen met het voedingskussen onder mijn buik, leg mijn hand op mijn buik en na een tijdje gaat het wel. Maar de eerste 15-20 minuten....GRRRR

4. nadia1981dunja

nadia1981dunja Niet meer actief

Haha, hoe herkenbaar. Ik had dat met Thijmen ook en nu ben ik 24 weken zwanger en begint het gewoel weer..........Denk dat ik er deze zwangerschap ook aan moet geloven.
    Kan alleen maar zeggen, sterkte, het is nog maar even.

5. heppiedepeppie

heppiedepeppie Fanatiek lid

Apr 6, 2011
    3,296
    1
    0
    leerkracht
    Eindhoven
    hier ook last van....maar vooral als ik 's nachts draai. Ik kan gelukkig gewoon op mijn zij liggen zonder voedingskussen of iets dergelijks. Maar als ik ga draaien (wat ik bijna niet kan vanwege bekkenpijn) dan moet ik altijd een soort van tussenstop maken op mijn rug, om vervolgens verder te draaien. Ik zie mijn buik dan letterlijk vervormen, het lijkt wel alsof ons manneke dan ook weer even een plekje moet vinden.
    Ik voel dan ook heel laag in mijn buik/bekken allemaal geschop en geduw. Dit houdt zo'n 10 minuten aan en is echt een vervelend gevoel. Daarna wordt het minder.

Hebben jullie dan ook dan als je 's ochtends wakker wordt, de baby juist heel rustig is? Vanmorgen dacht ik even: oei ik voel hem niet meer, maar als ik dan zit op de bank of een stoel dan gaat hij juist heel veel bewegen!

6. Dot

Dot Fanatiek lid

Nov 18, 2007
    1,958
    0
    0
    Exact hetzelfde, vanmorgen sliep ie een tijd:x
    Maar in een bepaalde houding is het schijnbaar niet zo prettig en begint het harde bewegen weer.

7. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Dat deed mijn zoon ook!
    Als ik in bed ging liggen stompte hij even zijn 'kussen' comfortabel haha, en daarna ging hij lekker slapen ofzo.

8. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Hier precies hetzelfde! Om gek van te worden..
    En als je dan op je rug draait ligt er een hele bal aan 1 kant in je buik..Denk dat de beebjes ruimte gebrek (gaan) krijgen.. De mijne duwt gewoon via mn buik in het matras haha..

9. mw21

mw21 VIP lid

Oct 24, 2010
    5,173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Haha dat doet die van mjj ook Wendy!

Ik ben er juist van overtuigd dat de kleine t dan naar zijn zin heeft! Lastig voor ons maar denk niet dat de kleine t als vervelend ervaart t liggen

10. piri piri

piri piri Fanatiek lid

Sep 29, 2011
    1,769
    1
    0
    Als ze t konden, klopte ze even van binnenuit
    " hey, kan dat niet wat rustiger!"
    Hahaha.
    Sterkte !

11. Soumayyaah

Soumayyaah Bekend lid

Aug 8, 2011
    547
    33
    28
    Pffff.... lig vandaag al vanaf 4 u wakker vanwege dit 'probleem' haha. Ik kan niet op mn rug liggen, dat voelt zo onnatuurlijk. Kan dan echt niet in slaap komen. Maar als ik op mn zij lig, dan schopt de baby net zo lang tegen het matras tot ik van positie veranderd ben. Grrr. Dus meestal eindig ik in de nacht wel op mn rug, hehe.

Share This Page