@loth je hoeft niet mee te schrijven toch? Ik zie het probleem niet helemaal eerlijk gezegd. @ eliana en floortje ook gefeliciteerd! Snap dat het voor jullie extra spannend is! Ik heb vanmorgen de VK gebeld en heb 12 december de eerste echo. Vanmiddag een afspraak bij de huisarts om aantal zaken door te spreken. Ga eens kijken of ik ook foto kan uploaden ook al is er nog niks te zien
weten jullie hoe ik mijn banner goed krijg met het aantal dagen etc? Ik heb nu de code bij mijn gebruikersinstellingen gebruikt maar krijg het voorbeeld te zien?
ik mag me hier ook melden...hahha heb net een test gedaan en ben 15juli uitgerekend!...spannend en iedereen gefeliciteerd
Dag meiden, Allemaal van harte gefeliciteerd! Ik ben (vooralsnog) op 6 juli uitgerekend van ons tweede kind. Ben momenteel veel moe en niet zo lekker en heb vanochtend voor de eerste keer moeten overgeven Toch minder prettig met nog een kleine peuter die je moet verzorgen. De zwangerschap van haar was wat dat betreft makkelijker. Een van jullie ook zwanger van de tweede? Ik heb volgende week maandag een afspraak bij de vk, maar er is nog geen datum voor de echo bepaald. Als ik jullie berichten lees en de termijn vergelijk, zal het wel zo rond sinterklaas zijn
@liekeinspanje: heb je bij het instellen van je banner ook de datum ingevuld? Op youtube had ik een handig voorbeeldfilmpje gevonden. Ik had bv. eerst de tekst gekopieerd die tussen < > tekens staat en het moest de tekst zijn die tussen [ ] staat. @orwen: voor mij wordt het de eerste! @loth: had even gezocht naar julitopics op zp en zag daar je reactie. Zoals je kunt zien is een aantal meiden, waaronder ik, hier nieuw op zwangerschapspagina. Dan kan er best een drempel zijn om je te melden bij een topic waar al bijna 400 reacties staan en meer dan 30 zwangeren. Waarschijnlijk is het niet zo bedoeld, maar je reactie hier voelt niet echt als een uitnodiging om gezellig mee te komen kletsen in het bestaande topic. Hoe dan ook, van harte met je zwangerschap en geniet ervan!
@ eliana, ja zag idd dat er ook filmpjes zijn, ga straks even rustig kijken. Ben niet zo handig met dat soort dingen. Heb inmiddels ook foto's in mijn fotoalbum kunnen zetten Keek inderdaad ook bij de andere topics en het is ook idd erg onoverzichtelijk wat Loth ook zegt, en ik vind het ook lastig om me aan te sluiten bij een topic waar al 30 zwangere dames zijn. Dus ik begrijp de reactie wel maar meeschrijven is natuurlijk niet verplicht. Dus ik blijf vooralsnog lekker hier. @ orwen ik ben ook zwanger van ons eerste kindje. Mijn intake/echo is 12 december (9weken). Dus ik denk inderdaad dat rond Sinterklaas wel kan kloppen.
Jammer dat er blijkbaar een hoge drempel is, om bij een van de bestaande topics mee te kletsen! We hebben echt een gezellig groepje en er komen nog steeds nieuwe meiden bij. Wij kennen elkaar verder ook nog niet heel goed hoor en ik moet zeggen dat de lijst uit meer mensen bestaat dan wie er daadwerkelijk actief mee kletsen. Denk alleen dat jullie dit topic dan wel moeten verplaatsen naar het subforum "bevallingslijstforums" of "zwangerschaps clubs", daar zijn ze hier soms best wel streng in namelijk. In ieder geval allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!
Hee iedereen! Hoe is het allemaal met jullie? Het is opeens wel erg rustig in dit topic? Ik ben nog steeds erg onzeker. Gelukkig heb ik aanstaande donderdagochtend de eerste echo. Ik hoop zo erg dat alles goed is en dat we een kloppend hartje te zien krijgen!! De kwaaltjes vallen erg mee: moe, honger (alhoewel dat de laatste dagen een stuk minder is geworden) een zwaarder gevoel in mijn onderbuik. En gelukkig voel ik het af en toe wat steken in mijn liezen en schaambot: dat zou een goed teken moeten zijn! Pfff, wat zal ik blij zijn als het donderdag is, een uurtje of 11! De echo is om 9.50 als ik het goed heb onthouden. (ja mijn geheugen is ook niet wat het was.. Was pas mijn auto gewoon kwijt omdat ik echt niet meer wist waar ik hem had geparkeerd! Gewoon in een wijk waar ik al een jaar de auto parkeer voor mijn werk, haha!) Ik Geniet met hoofdletter G van de kwaaltjes/bevestigingen!!