Wat leuk al die zwangere bij elkaar... Hoe gaat het voor de rest met jullie en hebben jullie al klachten??? Ik heb veel last van buikpijn maar dat schijnt er allemaal bij te horen. Bij mijn dochter had ik dat niet dus vandaar dat ik er nu nogal onzeker van werdt. Verder spelen mijn darmen ook al wel op. Ik ben vrij stevig en heb dus al een aardige buik van mezelf. Maar nu begint de onderkant echt al stevig te worden alleen het jammere is dat ik nu 2 delen hè Las wel bij iemand dat positie ondergoed dat een beetje kan verbloemen dus misschien moet ik daar maar eens naar op zoek.
Ik heb ook een beetje last van buikpijn! Dit had ik bij mijn dochter ook niet dus ik maak me hier soms ook een beetje zorgen om. Maar het is maar heel af en toe. Verder begint me nu op te vallen dat ik een beetje misselijk aan het worden ben. Maar dan aan het begin van de avond en na een uurtje trekt het weer weg. Bij mijn dochter was ik in de ochtend altijd misselijk en dan goed ook. Moest echt 4/5 keer spugen op een dag. Word al lekker druk hier, leuk!
Ik ben trouwens ook vrij stevig, maar je begint echt alweer een bolletje te zien (zie foto). Blij toe, normaal heb ik nooit echt strakke truitjes aan om mijn buikje een beetje te verbloemen maar straks kan dat weer gewoon want ja, je bent zwanger Trouwens...nog even over symptomen... Ik krijg wel weer rare eetgewoontes...Wil over, maar dan ook overal, sambal bij. Heel apart...
hey meiden zo alweer een paar nieuwe erbij, gaat goed @reintje zozo nu al een buikje, bij mij gelukkig nog niet echt wil het toch nog even proberen voor me te houden @klachtjes vandaag erg moe, verder meer honger en 1x toen ik in de nacht moest opstaan om naar mijn dochtertje te lopen misselijk. Bij mijn dochter was ik vooral misselijk bij het avondeten, maar die zwangerschap gelijk ik maar 1 hoogstens 2x gespuugd dus hoop dat het nu ook zo blijft.
Reintje , thnx! Mooie buik, @buikpijn, dit had ik ook vorige week erg, nu niet meer. Maar met de zwangerschap van de tweeling had ik het ook erg, en toen was het de ene week weg, en de andere week was het er weer, het is volkomen onschuldig. Dus hoop dat dit stukje tekst een geruststelling is voor de gene met buikpijn! Alle nieuwe zwangere, van harte! @dikke buiken... ik hier ook al een aardig buikje, ik weet echt niet hoe ik Maandag met een stalen gezicht mn kantoor in moet lopen, je ziet het serieus echt al goed! Het wordt gelukkig in de avond erger dan overdag, dus wie weet kan ik het nog even verhullen....
Alleereerst iedereen GEFELICITEERD Ik kom mij ook aanmelden ! Ik heb giser getest en de test was positief ! Ik had al ruim 1.5 week het sterke gevoel zwanger te zijn . EN veel symptonen ervan ! Mijn uitgerekende datum zou volgens mij berekening 14 Juli zijn ! Mijn jongste is van 11 Juli 2007 !
@snowey gefeliciteerd!!! Wat is het toch leuk om elkaar een beetje op te hoogte te houden. Misschien ook leuk dat we de eerste foto's erop zetten van ons beginnende buikjes Wij moeten alleen nog wel lang wachten voordat we naar de vk mogen. 5 dec dus dat is toch nog wel even wachten... Hier alleen wel even een dubbel gevoel. Onze dochter moet voor de 2de keer dit jaar geopereerd worden. Eerst kreeg ze buisjes en haalde ze haar neusamandelen weg en nu gaan ze haar keelamandelen eruit haklen. Alleen nu mag ik niet mee de nacose ruimte in omdat het schadelijk kan zijn voor de vrucht... Mijn dochter hangt heel erg aan mij en voel me nu tegen over haar echt wel schuldig maar wil ook geen risico nemen voor onze baby...
@ Roos kan het me zo indenken het dubbele gevoel. Oogop de operatie van je dochter ! Bij mijn dochtertje zijn haar neus en keel ammandelen ern in 2009 uitgehaald! Vond het wel fijn om mee te mogen tot ze onder narcose was. Ik ga morgen de VK bellen en kijken wanneer ik langs mag komen!Zal ook wel ergens in December zijn
Ik ga morgen de VK ook maar eens bellen, hoop dan de echo ergens halverwege december te hebben, dus dat horen we morgen dan wel. Wil sowieso de intake graag gelijk met de echo, doen toch geen aanvullend onderzoek dus dan kunnen die bezoekjes wel gecombineerd.
Dag allemaal, Wat ben ik 'blij' dat ik lees dat meerdere vrouwen hier ook buikpijn hebben. Hier komt en gaat het (geen krampen overigens), maar kan na mijn vmk het verschil in buikpijn niet meer goed beoordelen. Ik word er zo onzeker van.
Hoi meiden, gefeliciteerd allemaal! Mag ik ook nog met jullie meeschrijven? Volgens mijn schatting ben ik 15 juli 2012 uitgerekend.
dames er is al een juli 2012 topic http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/309573-juli-2012-mamas-21.html
Hoeveel topics zijn er nu eigenlijk voor juli mama's? Geloof dat er nu gister nog een derde is geopend? Of vierde al?
Haha ja vernon heeft er nog 1 geoppend onder bevallinglijst forum. Er ontstond een discussie in de ander. We zijn met een paar meiden vertrokken en opnieuw begonnen dus. Jullie zijn van harte welkom hoor maar natuurlijk ook in het grote juli topc. Die waar Ik in klets staat in me handtekening. Maar kies gewoon zelf hoor waar jij je fijn voelt enz Enneh gefeliciteerd all!
Aloha: ik had die andere link al aangeklikt en heb me daar nu aangemeld. Best lastig al die verschillende topics.