Haha geen probleem! Je kunt ook allebei proberen of later nog overstappen of gewoon gezellig daar blijven
Ladies gefeliciteerd! Ik meld me hier ook. Heb een vroege positieve test. Volgens de calculator zal de vermoedelijke bevallingsdatum zijn op 28 juli 2012.
Hoi meiden, Gefeliciteerd met jullie zwangerschappen, ik hoop voor jullie dat het goed gaat en dat je in juli een gezond babytje in je armen mag sluiten. Ik heb vorige week positief getest en kom op ongeveer half juli uit. Het is voor ons de eerste, ik heb in september een miskraam gehad. Ben heel blij dat ik nu alweer zwanger ben, maar vind het wel heel spannend. Ik ging destijds voor de eerste echo en toen zagen ze dat het niet goed was, de miskraam is toen opgewekt met medicijnen (pijnlijk!), ik mag nu gelukkig voor een vroege echo, maar ben toch wel bang... De vorige keer had ik het echt niet aan zien komen, ook nu voel ik me kiplekker (wel moe en zware borsten).... dus tja nu wachten tot 8 december, dan hebben we de eerste echo. De vorige keer ging het met 7.5 week mis, dus mag ik nu al met iets meer dan 8 weken komen, dan op 22 december nog een echo voor de zekerheid. En hopelijk is het dan de kans dat het misgaat zo klein dat we met kerst de familie al kunnen verrassen.... Hebben jullie het al aan mensen verteld? Ik vind het zo moeilijk om voor me te houden, maar was de vorige keer wel blij dat ik dat gedaan had. Nu kon ik zelf bepalen aan wie ik wat vertelde en wanneer. Nou meiden tot snel weer
Hallo allemaal, Gefeliciteerd met alle prille zwangerschappen. Volgens mijn eigen berekening ben ik 3 augustus uitgerekend. Het is zo vroeg dat er nog geen augustus topic aangemaakt is. Vind het toch wel heel fijn om al even iets kwijt te kunnen. In mijn vrienden kring zijn er nog geen baby's of zwangeren aanwezig. Het is natuurlijk nog allemaal heel onzeker. Zou nu 2,5 week zwanger zijn. Er kan dus nog een heleboel mis gaan. Ik voel me echter helemaal zwanger. Last van allerlei kwaaltjes. Van misselijkheid tot extreme emotionele gevoelens en temperatuurverhoging. Die anderhalve week wachten tot ik eindelijk een zwangerschapstest kan doen lijkt nu nog een eeuwigheid. Ik hoop van harte dat mijn gevoel klopt.
Ik heb het nog niet aan iemand vertelt dat ik een positieve test heb... maar zou het wel weer uit willen schreeuwen eigenlijk Gelukkig hebben we dit forum, kan ik tenminste een beetje mijn ei kwijt Jessica, ik begrijp dat je nog niet een positieve test hebt. Succes met testen volgende week.
Helemaal waar mejosje, En dat wachten is zwaar! Maar het is precies wat jij zegt. Nog veel te vroeg om familie en vrienden in te lichten maar wel graag mijn ei kwijt willen.