Ik heb al heel lang niet meer meegepraat bij de juli buikjes maar ik hoop dat ik hier wel gezellig mee mag kletsen
Ik meld me ook, hopelijk kan ik snel gezellig mee schrijven. Omdat zoonlief nog in het ziekenhuis ligt heb ik daar nog ff geen tijd voor...
Gevonden.! Leuk Ingeping.. Zullen we een lijstje maken met bevallingdata en namen.. Is Miss wel handig als t straks heel druk wordt..
@Jo1984 Wat super fijn zeg! Had even terug gelezen bij het buikjes topic, maar heftig hoor wat jullie hebben meegemaakt. Hij ziet er nu wel goed gezond uit zo. En een mooie bos haar, leuk hoor!
Gezellig! Dat het hier weer lekker druk mag worden! @jo: wat een fantastisch nieuws zeg! Eindelijk lekker genieten van jullie gezinnetje! Vanmorgen eerste keer naar het CB. Ons mannetje was in 2 weken tijd gewoon 936 gram aangekomen! Mama produceert slagroom ipv melk Dinsdag bij de gehoortest was ook alles goed, gelukkig maar! Wie geeft er ook borstvoeding? Vroeg me af of jullie door de warmte ook een kindje hebben wat meer wil drinken dan koudere dagen?
Ik heb ook een beetje bijgelezen en ben ook ontzettend blij dat alles nu goed is Jo1984! Lekker genieten van je gezinnetje thuis. Zo Anni, dat is niet mis zeg! Ik geef flesvoeding en onze kleine meid komt ongeveer 40 gram per dag aan nu. Ook heeft ze wat meer dorst. Ze zit deze week op 100cc per keer en dat al in 2 weken. Hoe doen jullie dat met huilen? Er wordt wel eens gezegd een baby kan je niet verwennen maar we merken ook dat ze steeds beter leert hoe ze haar ouders kan bespelen. Ik ben het vooral die er steeds op reageert en haar probeer te troosten. Mijn partner probeert het te negeren en als het daadwerkelijk aandacht is (geen krampjes, we kennen het verschil nu aardig) dan stopt het huilen maar het kan soms best een tijd duren en het wordt soms ook erger. Ik ben benieuwd hoe jullie hier mee omgaan. Het is niet dat ze een huilbaby is hoor!
Hoi ik wil ook proberen mee te kletsen. Zit ook bij juli club, maar daar lukt t me minder miss hier beter omdat ik bericht via mail krijg bij reactie. Jo super joh! Was spannende tijd, nu tijd voor je gezin geniet ervan lekker thuis Ona, ze zeggen idd dat je ze niet kunt verwennen tot 6mnd. En dat ze tot 4mnd krijg bij je zijn. wij pakken onze komen gewoon als hij huilt en wanneer hij zoet is kan hij weer net gelegd worden. Ik heb mijn dochter nog geen 5min laten huilen en dat is ook helemaal goed gekomen. Gewoon doen wat je gevoel zegt en niet teveel aantrekken van boeken of andere zeggen. Ik post snel een foto Ik ben met 38wk op 16 juli bevallen van casey
@Anni Wow! Jij hebt zeker slagroom i.p.v. melk. Fijn dat de gehoortest goed was. Bij mij is de bv niet gelukt, maar denk dat het wel normaal is dat een kindje vaker wilt drinken met warmer weer. Zelf drink je waarschijnlijk ook meer dan. @Ona Ik laat ons meisje niet huilen, al huilt ze gelukkig nog steeds niet veel. Heb ik met ons zoontje ook niet gedaan, en die huilde wel echt heel veel. Ik voel me er niet prettig bij om een kindje te laten huilen, maar je moet zelf doen waar je je goed bij voelt. Hoe gaan bij jullie nachten eigenlijk? En wanneer geven jullie de laatste voeding? Ons meisje krijgt meestal ergens tussen 21 en 22 uur de laatste fles, en komt dan ergens tussen 2 en 3 uur weer. Ons zoontje maakte we altijd rond 23 - 24 uur wakker voor de laatste fles maar die kwam vervolgens dan gewoon om 2 en om 4 uur. Heb dus niet echt het idee dat het zin heeft om die fles later te geven..
Was in aug uitgerekend dus niet meegekletst in het juli topic. Ben nu toch een juli mama geworden. Jo fijn dat je kleine mee naar huis mag. Weet niet wat er aan de hand was maar hier heeft de kleine 10 dagen in het zh gelegen voordat hij mee naar huis mocht. Heerlijk genieten nu thuis! Huilen we hebben nu wel door wanneer hij om aandacht vraagt of echt honger heeft. Zo kan hij soms gaan huilen en zodra we de kamer binnen komen is hij stil en ligt hij met z'n ogen dicht!! Maar als hij echt huilt dan laten we hem niet lang huilen. Laatste fles wisselt hier. Het was vaak tussen 11 en 12 uur maar zo nu en dan is het ook tussen 10 en 11 uur. Hij komt dan tussen 4 en 5 uur weer.
kom ik me hier ook maar even melden, zat bij de juli topic. alhoewel onze dame bijna 5 weken gevroeg geboren is en het een juni kindje is geworden hoop ik dat ik hier mag meekletsen.
Hoooi, ik doe hier ook mee # huilen, Als hij niet doorlopend huilt in bed, dan laat ik hem liggen, soms huilt hij ook terwijl hij slaapt. Als hij echt aanhoudend huilt ga ik er vaak naar toe. Soms heeft ie een vieze luier, soms wil hij gewoon bij ons zijn...De eerste weken doen ze niks doordachts wat dat betreft #fles, hier laatste fles rond 23.30, vannacht was hij er daarna om 4.30 laatste dagen wordt het meer tussen 4 en 5. Gisteravond voor het eerst wat rijstebloem in de fles gedaan. eerst gaf ik een grotere fles, maar hij lijkt gewoon te drinken wat hij krijgt...Was eergisteren dus echt teveel. Nu gewoon 90+ 3 en dan wat rijstebloem. Benieuwd of dat gaat aanslaan. Jo, Jippie, hij mag naar huis! Super! Geniet van hem thuis!