Juli 2012 mama's.....

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeping, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whoehoe van half tot 10 tot nu z'n nacht hebben we nog niet gehad. I love it!

We gebruiken nu de puckababy sinds 3 nachten en ze slaapt al 3 nachten goed.

2. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Zal in de lucht gezeten hebben hier ook van half 11 tot half 5! Fijn een Jeetje hè

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    wij ook van 23:30 tot 4:00 en daarna weer tot 8:00 geslapen.:D

4. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    Hier in kraam week eigen kleren al aan! Kleine pacht hier ook als we regen hem brabbelen en gekke bekken trekken zo mooi om te zien. Doet je echt goed. Hier borstontsteking veel pijn en hoge koorts. En ook nog eens een koorts lip!dat word niet knuffelen en kussen een week. Kan er ook wel bij. Hier vannacht een mindere nacht gehad tot 4 uur geslapen oog half 6

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Hettie wat naar onsteking en koortslip zeg.Beterschap

De rest goed geslapen zie ik, lekker

Hier ook goed geslapen, van 21.30-04.30.
    Ga nu voortaan de laatste fles 150 en 5 schepjes geven.

Verder heeft ze maar 1 keer gepoept vandaag nog gelukkig.
    Kon haar zelfs in de box leggen, en in wippertje.
    Kunnen die van jullie als ze wakker zijn zich vermaken in de box ffies, of in wipper?
    Tot vandaag ging eva steeds piepen als ik dat deed.
    Het lijkt of ze rustiger is door de voeding

xxx

Even een foto van mijn andere dochter spammen, hoop dat jullie dat niet erg vinden

6. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

hier helemaaal niet goed geslapen.. nouja van 11 tot 4.. en toen was ze klaarwakker.. en k moest om half 10 met dr bij de fysio zijn dus ik ben doooodmoe! Wilde net even slapen.. dus ik had dr naast me in bed gelegd, maar ik mocht echt niet slapen van dr haha! Elke keer als ze huilt geef ik de speen, maar die spuugt ze steeds uit en dan begint ze te huilen dus ik ben echt alleen maar bezig met die speen.. Hier wat mindere dagen dus:) Maarja voorderest is ze hartstikke gezellig lacht super vaak naar ons enzo:D

@carpediem Mooie foto!! En die van mij vermaakt zich prima als ze wakker is, maakt niet uit waar.. Alleen de laatste paar dagen gaat het iets minder wil ze steeds dr speen enzo:)

7. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Trouwens, nog een vraagje.. sinds een paar dagen bloed ik weer als een gek van onderen:) T was gestopt.. Zou dit m'n menstruatie al kunnen zijn? Ik dacht eigenlijk van niet omdat ik helemaal geen buikpijn voel of iets maar t is best veel bloed...:(

8. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    kellllie...Ja, dat kan...helaas:( Bij mij ging de vorige twee keer het vloeien over in menstrueren...Hoop dat het maar weer snel over is dan...

Wat lekker, van die goed slapende kindjes...Hier gaat t ook best tot nu toe...Vannacht toen mijn hub 'nachtdienst' had wilde hij na de fles niet direct slapen, maar over het algemeen slaapt Maz nu na de fles van 20.00/ 20.30 en dan maakt 1 van ons hem wakker voor een fles rond 23.30 Daarna slaapt hij nu tot tussen 4.30 en 5.30. Gaat nu meer richting 5.00 Ben dus wel tevreden, hij verlegt het steeds een beetje. Het blijft toch een beetje een verassing elke nacht he:)

Ik heb gisteren mijn eerste lach gehad! Ik was op slag verliefd:) Hij zit nog middenin zijn sprong, dus ik verwacht dat hij het daarna mss wat meer zal doen...

Die foto Poemi, te gaaf! Lachende baby's rulen:)

Ik heb er hier een die niet wil gaan slapen, dus ik ga even!!

9. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Poemi wel erg leuk dat ze lacht! Wel dat ook. Dacht dat dat nog niet kon. Ze zien nog ook zo weinig, buiten de 20cm voor dr neus dan.
    Ik wacht geduldig af.

Hettie wat een pech zeg. Maar ja beter 1x goed ziek alles ineens ipv alles na elkaar. Beterschap.

Carpe helemaal niet erg, leuk zelfs. Ook een mooi meisje hoor.
    Die van ons kan heel even in de box. Heb de mobiel al hangen alleen mag ie voorlopig nog niet draaien, maar hij kijkt ernaar. En wippertje is paar minuten maar hoor. Met zitten als vermaken hoor.

Ik loop de laatste dagen zo te zweten pff

10. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

@lilage wat fijn dat je man ook voedt 's avonds.. Die van mij gaat om 9 uur naar bed en dan moet ik het verder maar uitzoeken haha:D maarja hij werkt wel 13 uur per dag...:)

11. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    carpe: Ik vind het leuk dat je foto's laat zien.

Vermaken: paar minuten kan ze zichzelf vermaken, daarna begint ze te huilen.

12. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Kellie hier is t ook niet zo goed geregeld hoor ha ha

13. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    kelllie..We slapen al zo lang als Maz er is om beurten op de bank, met Maz in de wagen. Dat is zo gekomen, omdat ik slaapmedicatie meekreeg vanuit het zieknhuis om bij te tanken (de vorige keer heb ik een postnatale depressie gehad en nu stond ik onder aardig toezicht:)) Mijn ,man wilde mij ontzien en ging beneden slapen...Dat is eigenlijk zo gebleven. Als hij moet werken slaap ik beneden, als hij vrij is slaapt hij beneden. Zo kan een van ons altijd naar bed om gewoon te slapen en als Maz dan een mindere nacht heeft, heeft niemand anders er last van. Het gaat prima en slapen is zo essentieel dat we het voorlopig even zo houden...Dat is zo een groot voordeel van de fles en het werkt fijn:)

14. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    whahaha, ik vind het nog steeds zo raar om over mijn 'man' te praten:) Voelt zo oud ofzo, haha...

Hoe is jullie situatie wat dat betreft als ik vragen mag? Al lang samen? Getrouwd of niet? Met man of vrouw? Gewoon interesse hoor!

Wij zijn ongeveer 6,5 jaar samen. Waarvan 5 jaar getrouwd, 3 kinderen (4,2 en Maz)...Ik heb hem geïmporteerd uit België, hihi:)

15. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    O ja, ik ben zelf 30 (dat was even een drempel toen ik 30 werd zeg, hahahaha)

16. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Lilage: Als dat goed werkt voor jullie is dat toch prima!

We zijn nu echt zoekende hoe we met L om moeten gaan.
    Ik vind het bijvoorbeeld lastig met het naar bed brengen overdag. We hebben een vast ritueel. Na de voeding begint ze te knikkebollen en dan leg ik haar op bed. Maar eenmaal op bed begint ze te huilen. Na 10 min ga ik naar haar toe en ga weer weg, na 10 min kom ik weer terug als ze huilt.
    Ik laat haar een half uur huilen en als ze dan nog huilt haal ik haar eruit. Maar weet niet of dit wel juist is. Vind het ook zo zielig als ze alleen maar ligt te huilen.
    Hoe doen jullie dit?

17. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Ik ben 26 en ben getrouwd met mijn man van 28 jaar.
    We zijn 9 jaar samen waarvan (in sepember)2 jaar getrouwd.
    L is onze eerste dochter.

18. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Liliage als t werkt prima hè. Hier slaapt mijn man als ie om 7u moet nijgingen ook in logeer bed, anders heeft hij werk heel korte nacht.

Ik word in okt 30 mijn man is 34 zijn 9jr samen. Waren afgelopen zondag 7jr getrouwd alweer. We hebben een dochter van 3,5.

19. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Oei, ik ben 21:p m'n vriend is 25 en we zijn nog niet getrouwd:) We zijn 4 jaar samen en we wonen 3 jaar samen!:)

20. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

en dit is ons eerste kindje!

Deel Deze Pagina