Juli 2012 mama's.....

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeping, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Hier slaapt ze nu in een romper en ik heb d'r dan ook nog ingewikkeld in een hydrofiele doek. Ze gaat na de voeding rond het avondeten mee onder douche, rond half 7/7 uur.

Ik zou hem nu gewoon laten slapen en dan morgen gewoon douchen. Een keertje niet douchen/badderen is ook niet erg.

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Dat dacht ik idd ook, gister heeft hij ook al niet gebadderd hihihi....ja is gewoon onwetendheid hoor. Ik zou het ook naar morgen verplaatsen, maar me vriend twijfelde....en dan ga ik lekker meetwijfelen....

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Inge mijn kraamvrz zei dat baasje of douche elke dag helemaal niet hoeft. Hier die ik dat ok niet. Was heb wel elke ochtend. Heb zo'n dubbelen kop en kont bak. Met een kant met zeep en 1 kant zonder. Zijn ze ook weer schoon.

Hier is t op de slaap kamer nu 30gr niet te doen. Heb de venrilator aan maar ja dat verplaatst de lucht ook alleen maar. Hij ligt alleen in romper.

Ik ga en poging wagen om te slapen pff word moeilijk denk. Kleine man slaapt ook net v.a 8u gewoon te warm.

4. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik hem overdag in bad gestopt, maar meestal doe ik dat savonds voordat ik hem zou moeten voeden. Maar hij gaat zeker niet elke dag in bad. Misschien dat ie morgen wel weer gaat ivm het warme weer.

Als hij slaapt savonds laat ik hem wel slapen of ik wacht tot hij wakker is. Kan soms dan best laat worden dat badje.

Hij heeft vandaag een romper aan en heb hem toegedekt met een hydrofiele luier.

5. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Hier al bezig sinds half elf met voeden en proberen de kleine in slaap te krijgen.
    Kan wel janken, ben echt gesloopt :(
    Hij blijft maar huilen, en vragen om te drinken terwijl hij echt voldaan moet zijn na ruim 2 keer allebei de kanten.

Ik hoop echt dat hij zo in slaap valt, want ik trek het echt slecht op dit moment... :(
    Sorry voor mijn berichtje, moest het even kwijt...

6. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Annie meid hoop dat je snel na je bericht heb kunne gaan slapen.
    Ik heb met mijn dochter zo dagelijks gestaan dus weet hoe je je voelt.
    Zo jammer dat je niet bij die kleintjes binnen kunt kijken om te zien wat ze denken hè. Nou ik kom morgen nog even kijken hoe t is gegaan.

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    anni o wat erg meid. Kon je na die voeding slapen? Zo erg is dat snachts

Hier slaapt ze in een luier in de puckababy.
    In bad doe ik haar om de dag smorgens.
    Als ik het elke dag doe heeft ze een hele droge huid.

Yoehoe ze sliep voor de 3 e keer door, van 21.30 tot 05.45.
    Wat een verademing

xx

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Idd niet elke dag badderen dat doen we ook niet. Gister werd hij toch nog wakker. Mee onder de douche, fles en slapen. Hij sliep van elf tot half vijf, heerlijk.....
    Vanmorgen spuugde hij me hele bh vol hihihihi.....als ze nou spugen willen ze ook weer eerder drinken natuurlijk...

9. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Pfff wat een nacht!
    Meneer wilde uiteindelijk nog een keer eten en viel om half 5 eindelijk in slaap!
    Nu ligt hij te drinken, dus hoop dat ie dan gaat slapen, dan kan ik ook nog even :)

Carpe wat doet je meisje het goed!!
    Super zeg :)

Ingeping, wij doen ons mannetje ook maar 2 keer per week in bad.
    Er is een grote kans dat hij mijn eczeem heeft geërfd, dus wil het niet op de spits drijven door hem vaak in bad te doen.
    Wel was ik hem schoon iedere dag.

10. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeee wat een nacht meid hopen dat jr zo nog ff lang slapen!!

Hier een nacht van 11 tot 5 en toen tot half 9. Lekker hoor. Ze heeft gewoon in de rompers geslapen. Normaal in d epuckababy maar dat vond ik toch echt te heet was bij ons 31.9 graden op de slaapkamer Pff

11. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh en hier gaat E. 2/3 keer per week in bad en dat doe ik sochtends, en anders was ik haar gewoon even lekker. Ze heeft een hele droge huid, dus ik was haar met water met een beetje olie erin en badderen ook met olie, werkt goed!

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    anni: pff wat een nacht heb je gehad. Hopelijk heb je vanmorgen nog even kunnen slapen.

Bad: L gaat om de dag in de 's ochtends in bad en soms s avonds met ons mee onder de douche.

Slapen: L slaapt in haar luier met een lakentje. Alleen het laknetje trapt ze weg.

Mijn man is vandaag na 3 weken vakantie weer werken. Het gaat allemaal prima, maar tis wel wennen.

13. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Hoera! Noa woog vanochtend 3050 gram, dat is 40 gram boven haar geboortegewicht :D

Ik heb met de wijkverpleegkundige vanochtend afgesproken dat ze me volgende week nog een keer belt om te vragen hoe het gaat. En ik zal deze week contact opnemen met een lactatiekundige om te overleggen, omdat het kolven ook niet echt opschiet. Even afwachten wat die zegt en anders gaat volgende week de borstvoeding toch echt stoppen. Ik wil geen gestreste moeder worden die koste wat het kost borstvoeding moet geven...

14. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Annie jeetje wat een nacht zeg! je zou we moe zijn nu hopelijk vanacht beter!

@carpe wat heerlijk dat ze zo goed doorslaapt zeg!

hier slaapt ze in romper en lakentje

vandaag voor het eerst naar cb geweest
    weegt nu 4920 en is 56cm doet he erg goed dus ;)
    vanacht heeft ze eindelijk voor de eerste keer bijna 5 uur achter ekaar geslapen wat heerlijk!
    hopelijk doet ze dat vaker nu ;)

15. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Erica, super meid!!! Ja hier hetzelfde daarom ben ik nu aan het afbouwen, ik en E. werden er beide niet vrolijker op en ik heb nu een totaal ander kind! dus ik ben blij dat ik de keuze gemaakt hebt, ik kolf nu wel en haal om de paar uur toch nog wel 100/110 eruit dus ik geef haar dat natuurlijk wel anders is het zonde! maar ik kolf nu om de 5/6 uur denk ik zoiets.. soms eerder maar ik wacht zolang mogelijk en kolf ook niet te lang omdat het anders helemaal niet af te bouwen is..

Morgen naar het cb voor het inloopspreek uur even wegen en vragen of ik haar de juiste hoeveelheid flesvoeding doe

@sas: waauw flink gegroeid zeg, heerlijk!!

16. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Mijn lachebekkie:D

Bijgevoegde bestanden:

17. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Oh kellie lief!
    casey hier kijkt alleen boos of heel verbaast ha ha

Erica super! Fijn joh

18. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Haha ja verbaast kan valkyra ook goed.. vooral als d'r vader haar na gaat doen als ze aan t huilen is hahahaha

19. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Sas: ze groeit goed!

Kellie: Leuke vrolijke foto. Ik kan niet wachten tot L ook gaat lachen.

20. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sas ze groeit goed

Erica ook fijn zeg aangekomen

Kel lieve fotot zeg, cht schattig

Gister weer een goede dag gehad. Ze sliep nu tot 04.30, dus maar weer 6 flessen vandaag ipv 5.
    Ze lacht ook veel de laatste dagen. Nog niet gelukt op foto te zetten helaas

Deel Deze Pagina