Juli 2012 mama's.....

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeping, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier geslapen van 21.30 tot 05.00 en nu slaapt hij nog. beetje zoals elke nacht...'

kilo's in de kraamweek al onder mijn oude gewicht en paste gelijk mijn oude kleren weer...

infacol en cinababy gebruiken wij ook maar hier helaas nog zonder succes!nog steeds veel krampen

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    hettie ook wel redelijke nachten he, lekker

Ik vond infacol troep, heb het 2 keer ervaren. Bij Kim en nu weer, beide kregen ze meer last. Misschien konden ze er niet tegen, kan ook.

3. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    wij gebruiken infacol en het werkt erg goed.

l heeft geslapen tot 3 uur, daarna kwam ze om 7 uur weer.
    ik ben al druk geweest vanmorgen, hond uitgelaten en de boodschappen zijn ook al binnen. zometeen naar een verjaardag.

4. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    hoi hoi,

onze meisje heeft t goed gedaan vanacht.
    ik heb haar om 20:45 u gevoed en om 21:45 u lag ze in haar bedje (natuurlijk bij mij in slaap gevallen na 6 u wakker geweest te zijn was daar niet zoveel voor nodig).
    ze kwam om 02:30 uur weer en toen om 06:00 uur. Om 06:00 u had ze krampjes en wilde ze een poepbroek maken en had daar last van...op mijn pink zuigde ze en toen direct allemaal scheetjes en poepen...
    om 06:30 u gevoed, 1 kant en weer is ze bij mij in slaap gevallen. Om 07:15 u teruggelegd toen de jongens wakker werden.
    Geslapen tot 08:30 u, weer gevoed. bij gapen haar in de wagen gelegd maar ze kon de slaap niet vatten. Wel 15 min bij mij geslapen maar toen ik haar weer weglegde werd ze weer wakker. Ze sabbelde alweer dus om 11:00 u maar weer gevoed met de goede hoop dat ze straks afgaat.....pppfff....ben 2 u met haar bezig geweest, ik ben zo blij dat mijn jongens lief gespeeld hebben.

helaas voor vanacht....want beide jongesn zijn wakker geweest; om 01:00 uur, om 02:00 uur en om 05:00 uur....dus echt lekker geslapen heb ik niet haha...Mijn man had nachtdienst, dus die kwam 05:30 u thuis en slaapt nu....Heel misschien duik ik om 15:00 u nog 2 uurtjes mijn bed in ....maar ja, er moeten ook boodschappen gedaan worden....
    vind t wel knap dat ons meisje er bijna 6 uur tussen laat in de nacht....

5. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ipv de hele week 5 uur ineens 3 uur vannacht. En aangezien mb vriend en ik pas tegen 1 uur gingen slapen was ik moe Haha. Daarna weer om 7 uur.

Hier 3 kg onder Mn oude gewicht. Was met de zwangerschap kots misselijk tot aan get einde kon vanaf 6 weken tot het eind bijna niets eten. Opgenomen geweest eerst 10kg afgevallen. En uit eindelijk op het laatst maar 4kg boven Mn oude gewicht..Mn heupen zijn wel iets breder geworden

6. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hier weer geslapen tot half 10 en nu slaapt hij nog steeds vanaf half 11 na de fles! heerlijk ik ook nog even een uurtje geslapen net...

mijn heupen waren ook veel breder aan eind van de zwangerschap maar daarna zijn ze weer na het oude toe gekrompen hehe

kleine hier slaapt soms 9 uur aan een stuk in de nacht maar meestal 7 uurtjes mag niet klagen en doe ik ook niet alleen overdag gaat slapen wat moelijk soms

7. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Even een fototje van ons

8. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Carpe Ahhh... leuke foto! En fijn dat het allemaal wel goed was met d'r hoofdje.

@Hettie D. slaapt wel goed, lekker hoor!

@Petra Je bent er maar druk mee zo te lezen. Heeft je man vaak nachtdiensten? Mijn man moet vannacht en morgennacht weer, van 18.00-06.00. Baal d'r altijd wel van...

@Sas27 Wij geven als laatste fles 165cc, doet ze het ook beter op 's nachts.

Gisteren om 23.00 de laatste fles gegeven, 165cc, in de hoop dat ze dan dus ook later kwam, maar ze werd weer om 04.30 uur wakker. Vanvond maar weer rond een uur of 10, hopelijk slaapt ze dan ook gewoon tot 04.30. Na de fles vannacht op d'r eigen kamer gelegd, maar dat hielp niet, ze ging nu wel liggen huilen. Daarna maar weer op onze kamer gelegd en ik kon elke 5 minuten de speen er weer in doen. Ben dus eigenlijk vanaf 04.30 al wakker.

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    poemi pittig dagje dus vanaf 4:30 al wakker... straks lekker slapen :)

@carpe erg lieve foto!!

@hettie jeetje wat gaat het slapen goed! heerlijk dat je aan je nacht rust komt, geniet er maar van ;)

10. petra2278

petra2278 Fanatiek lid

11 sep 2009
    1.018
    0
    0
    @poemie: mijn man heeft 2 nachtdiensten in de 2 weken. Prima te doen dus. Voordeel is dat hij overdag dus thuis is, en rond t middaguur had ik t helemaal gehad doordat ze zoveel huilde, niet sliep maar wel moe was (toen nog krampjes-vrij)....hij is uit bed gekomen en heeft me geholpen..Hij is om 15:15 u weer even zijn bed ingedoken voor 1,5 uur.

Ik zou nu kunnen slapen, want ze slaapt....en ik ben dan zo bang dat ze dan vanacht niet slaapt...stom he. De hele dag duim ik dat ze gaat slapen, ze heeft ook geslapen van 14:45 u tot 18:45 en nu dus weer....(ze was dus wakker van 08:30 u tot 14:45 / eerst huilen van t niet slapen, laatste 3 uren van de krampjes)...

ik ga dus ook maar mijn bedje opzoeken, zij ligt beneden maar ik zet de babyfoon er wel naast...even een uurtje alvast bijtanken...

vanmiddag besloot ik te stoppen met BV, maar 30 min, toen ik flesjes wilde kopen en melk, bedacht ik me. Krampjes worden alleen maar erger zonder BV...toch?

en welke kindjes slapen op hun buik? Ze vind t nl zo lekker om bij ons te liggen, dat ik overweeg haar ook zo naar bed te brengen....maar goed, als ik haar diep slapend wegleg, slaapt ze prima tot de volgende voeding. Leg ik haar wakker weg, dan lukt het haar gewoon niet de slaap te pakken...of dat beter gaat als ze op haar buik ligt, betwijfel ik .
    ik ga dus niet stoppen met BV, ik ga wel maandag (dan ben ik zonder kindjes) proberen haar in haar eigen ledikantje zelf in slaap te laten vallen...ze wil helaas geen speentje meer sinds een paar dagen, dat is echt balen....maar ik wil t toch gaan proberen zo.

@iedereen alvast een goede nacht....

11. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Carpe lieve foto!

Petra hier gaat het met slapen en was met mijn dochter ook zo.
    Dat komt vanzelf. Was bij mijn dochter wel zo. Ineens vinden ze het goed. Het is ook niet je eerste dus niet zo onzeker joh gewoon je gevoel volgen.

Hettie fijn joh, ik ben hier al blij met 4u ha ha

Poemi vann nieuwe poging nieuwe kansen ;)
    Hoop daar je vann iig wat kunt slapen.

12. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Carpe, wat lijkt Kim op jou! haha, zag het nu pas goed:)

13. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    poemi overdag slaapt d normaal niet zo goed hoor! meestal is het drama overdag alleen maar wakker... de nacht gelukkig wel meestal goed!

vandaag gaat hij voor het eerst op zijn eigen kamer slapen! vind het zo spannend haha als ik em mis ligt ie snel zat weer bij mama haha. wel nog in de wieg waar hij bij ons ook in slaapt. in zijn eigen bed vind ik nog een stap te ver haha. wie slaapt al in eigen kamer? vinden jullie dat niet spannend? kan niet steeds kijken of het goed gaat enz ezn..

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    en ik kan nu nog niet doorslapen vanwege de borstontsteking die in steeds heb. moet snachts ook blijven kolven dus moet steeds de wekker er voor zetten... echt heel vervelend om er uit te moeten maar manlief kan gelukkig wel slapen dan

15. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Jee hettie da's wel balen, hopelijk ben je snel van de ontsteking af, kun jij ook lekker slapen. Onze job ligt al vanaf de tweede nacht op zijn eigen kamertje. Was wel spannend maar zo slapen we allemaal beter, anders word ik van elk geluidje wakker.
    Overdag leggen we hem wel eens op zijn buik, en dan slaapt ie heel goed. Maar dat doen we alleen als we erbij zijn, als ie beneden in de wagen slaapt. We hebben wel een aerosleep in zijn bed maar in zijn bed leggen we hem toch liever op zijn rug.

16. pindanootje

26 jun 2011
    90
    0
    0
    in een durpke
    even een egoberichtje:
    nadat ik er gisteren zo doorheen zat lijkt het vandaag wat beter te gaan met onze dame.
    ze is vanacht om de 4 uur gekomen en vandaag 3,5 a 4 uur.
    ik heb wel besloten om even wat afstand te doen van het forum omdat ik merk dat als ik lees bij sommige dat ze al aardig doorslapen en ze al andere dingen meer doen, die ons meisje nog niet doet, ik er niet vrolijker van wordt.
    onze meid is 1 van de oudste (en ik weet dat ze te vroeg is geboren) maar lijkt in mijn ogen nog het verste weg te zijn wat betreft bijv doorslapen en tijden tussen de voeding.
    dit maakt mij ook weer gefrusteerder.
    ik vind het heel leuk om te lezen hoe het met jullie ukkies gaat maar nu op dit moment denk ik (misschien even egoistisch) even aan mezelf en neem ik (hoop ik voor hele korte termijn) even afscheid van jullie.
    ik beloof jullie dat ik zodra ik weer denk dat het weer gaat ik weer hier kom kletsen, en misschien is dat al op hele korte termijn en misshien wat langer.

voor nu zeg ik dus even tegen alle:
    suc6 met alle kwaaltjes, geniet van jullie kleintjes en tot (hoop ik) heel snel weer

17. Bilou

Bilou Bekend lid

29 okt 2011
    879
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey!

Voor de mamas die kolven: als jullie kolven, hoeveel drinkt jullie baby dan gem per fles?

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Wat een rust hier! Hoe gaat het met iedereen??

Hier alles rustig N ligt lekker in haar bedje! wij gaan zo denk ik ff een filmpje kijken :)

19. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Carpe super lieve foto..

Petra ik laat haar hier wel af en toe op de buik slapen hoor, ook snachts ze ligt toch naast ons..:) Ik weet dat de meningen erover verdeeld zijn maar als zij zo lekker ligt en ons meisje kan al heel goed haar hoofd optillen en omdraaien enzo..

Over gewicht ik zit ook nog niet op me oude gewicht maar kan al wel al me kleren weer aan, ga eind deze week een weekje op vakantie en daarna weer aan de slag in de sportschool om het allemaal weer strak te krijgen, ik val trouwens wel nog steeds af.. Door idd weinig te eten en heel veel te wandelen..

Hettie wat vervelend zeg dat je door de ontsteking nog steeds niet door kan slapen..:(

Pindanootje snap je heel goed hoor.. Ik heb het ook wel een beetje.. Hier sliep ze de afgelopen week ook ineens veel minder goed door, nu heb ik het boek oei ik groei en daar staat heel duidelijk in wat het zou kunnen zijn en ik denk echt dat ze last heeft van een sprongetje, ze kan nu ook ineens een altijd dingen weer.. Elke kindje is anders he en ontwikkeld zich anders..

Hier dus een meisje dat niet zo goed door sliep en ook haar eerste prikjes gehad deze week waarop ze niet echt leek te reageren, maar toch wel dus.. En ik denk dus sprongetjes, ze dronk deze week ineens ook veel minder.. Afgelopen nacht wel een super nacht gehad van hal 12 tot half 7 even gevoed en daarna weer van 7 tot 11, dus heel erg fijn..

20. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    kaat jij had ook wel een goede nacht, fijn.

Ik heb zon kiespijn, moet zo naar een weekendtadarts.
    Sinds de zwangerschap van kim heb ik last, en mijn eigen tandarts kan steeds niet ontdekken waar die pijn vandaan komt.
    Het is nu zo erg, zweet breekt me uit van de pijn hele dag al.
    Moet er om half 6 zijn, hoop dat ie wat vind

xx

Deel Deze Pagina