Juli 2012 mama's.....

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeping, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hoop t ook carpe zwanger zijn is echt funest voor je gebit.

Hier ook goede nacht voor mij. Half 10/half 2/6u en toen tot na 9 geslapen.

Vanmiddag niet in zijn hum, veel kramp, kan hem niet weg leggen, huilen ook in zijn slaap. Gister tot vandaag vriend van me man blijven slapen. Vind ik persoonlijk niet ideaal, maar zal wel aan mij liggen...
    Dat merk hij ook naar min idee dat t toch anders is.
    Ze zijn al hele dag weg dus rust.

Ligt t aan mij of aan ons moeders? Als ik met als full time zou werken zou ik t wknd graag bij mij kinderen zijn. Maar bij mannen ligt daar toch anders. Of tenminste hier thuis. papa hier is vanaf nu tot okt 2 wknd thuis....

2. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    Carpe: Hopelijk kunnen ze iets vinden en de pijn weg nemen.

Noel: Mijn man wil graag thuis zijn in het weekend om bij ons te zijn.

Vanmiddag weer kraamvisite geweest. Was wel gezellig, maar ben blij als iedereen eindelijk geweest is.

3. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    carpe hoe is het gegaan?

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    foto gemaakt, geen gaatje.
    Komt wel een verstandskies aan, die drukt tegen andere kiezen, dat kan het zijn. Moet naar kaakchirurg voor verwijderen.
    Die kies waar ik last van heb zit grote ruimte tussen, heeft ie met apparaat schoongemaakt.
    Nu voor het eerst even geen pijn, hij dacht dat vuil drukte.
    En mondspoeling gekregen.

Mijn man is altijd thuis in het weekend, en op zijn papadag woensdag.
    Verder altijd samen weg zowat, beetje klef haha

xx

5. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Papa dag ook leuk.
    Het is niet dat ie niet thuis wel zijn, maar heeft en druk sociaal leven.
    En hij is uur noord holland bij mij in brabant komen wonen dus heeft nog veel vrienden daar. En wknde weg met de motor.
    Ben vanaf niet in me hum, moe en niet lekker dan weegt alles extra zwaar hè.

Ik ben even kwijt wie er bv geeft. Zijn er niet veel over volgens mij.
    Maar ik heb last van over productie, geeft niks op zich, maar vraag me af of het niet veel van me lichaam vraagt.
    Elke keer als ik ga goede word ik zo misselijk.
    Heb totaal geen eetlust. Als ik wel wat eet moet ik t bijna kokhalsend naar binnen werken. Maar voel me met tijden wel flauw en duizelig.

Goed voor de lijn hou ik me maar voor ;) ...

6. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Noel Ik denk dat het voor mannen toch net iets anders is, al heb ik over mijn man niet veel klagen over thuis zijn. Vervelend van die overproductie, zeker als dat zoveel invloed heeft op je lichaam. Er zijn er volgens mij niet veel meer over die bv geven. Geloof dat er een aantal meiden mee zijn gestopt omdat het niet goed liep, waaronder ik helaas...

@Carpe Gelukkig viel het wel mee dan. Hopelijk helpt die mondspoeling dat het niet weer terug komt.

@Kaaat Wow, wat heeft ze goed geslapen vannacht!

@Pindanootje Ik begrijpt het. Is niet leuk om te lezen hoe goed sommige kindjes het al doen en bij jezelf loopt het allemaal niet zo lekker. Hopelijk gaat het snel allemaal een stuk beter en kom je weer gezellig mee kletsen. Veel sterkte in ieder geval.

@Hettie De nachten vind ik zelf eigenlijk het belangrijkst. Als ze dan overdag wat minder slapen, jammer dan, maar die gebroken nachten zijn echt niet leuk. Hopelijk ben je wel snel van je borstontsteking af, want is wel een beetje zonde dat jij nu niet kunt doorslapen terwijl je kleintje dat wel doet.

@Petra Er zijn volgens mij genoeg kindjes die op hun buik slapen. Ik persoonlijk zou dat niet durven, maar goed, dat ben ik.

Afgelopen nacht weer erg weinig geslapen. F. deed het juist wel goed. Om 21.45 laatste fles gehad en ze werd om 04.15 weer wakker. Maar vanaf 03.00 was ik alweer met ons zoontje bezig. Hij ligt op zolder en het regende erg hard en dat vind hij dan eng, hoor je dan natuurlijk best goed. Dus daar ben ik zoet mee geweest tot 04.00 en 15 minuten later kwam F. al. Die wilde na de fles ook weer niet echt gaan slapen dus zelf heb ik toen ook nog maar een half uurtje geslapen en om 06.45 kwam D. alweer. Denk dat ik alles bij elkaar misschien 4,5 uur geslapen heb :( Vannacht weer een nieuwe poging...

Ik ben nu trouwens aan het kijken voor een draagconsult. Omdat F. misschien een afwijking heeft aan d'r heupjes wil ik 100% zeker weet dat ze goed in de doek zit zodat een eventuele heupafwijking niet wordt verergerd. Is alleen nog best lastig. Heb er nu één gevonden in Delft, maar zie dan maar een tijd te vinden dat uitkomt met een kleintje van 7 weken, tussen de flessen door. Ook moet m'n man dan vrij zijn want ik heb dan wel de auto nodig. Hoop wel dat het deze week nog lukt.

7. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik kolf fulltime en de kleine drinkt tussen de 170 cc en 300cc haha heel ruim dus. de ene keer drinkt hij minder maar zijn ook voedingen dat hij veel wil. maar het mag gewoon ook van cb want als hij uit mijn borst drinkt zie ik ook niet wat hij drinkt. dus ik geef gewoon tot hij vol zit.

8. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Carpe hoop dat t zo is opgelost en het niet een verstandskies is..

Noël, hier manlief ook wel echt alle weekenden thuis en ook altijd samen weg, heel klef..;)

Poemi Oow slaapt de 1 door en dan de ander niet.. :( Goed dat je naar een draagconsult gaat, wist niet eens dat dat bestond.. Elke draagdoek heb je.?

Slaap lkkr allemaal.. Mijn meisje slaapt nu net na de laatste fles, kijken of ze t weer zo goed doet..

9. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    carpe hopelijk weer een tijdje pijn vrij, rot he kiespijn dan weet je echt niet waat je het moet zoeken :-S

Man geeft nu ons meisje de fles van 150, ben benieuwd hoe lang ze het vol houd
    hopelijk weer 5 uurtjes haha

weltrusten allemaal!

10. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    En sas hoelang had ze geslapen?

Poemi wist ook niet dat het bestond zon draagconsult, wel beter zeg. Hoop dat je wat kan regelen.
    Ging je nacht nu beter? Pittig als ze beide snachts wakker zijn.

Pff hier weer last van kies, net al zitten janken.
    Vannacht kon ik wel slapen gelukkig.
    Ga straks mijn eigen tandarts maar weer bellen denk ik, dit is geen leven zo.

Eva kwam om 05.00, ze voelde koud. Tis zo afgekoeld ook opeens.
    Kim slaapt sins een week eigenlijk niet meer overdag, maar houd het net niet vol.
    Ze wordt heel vervelend dan, echt vermoeiend.

xxx

11. Kaaat

Kaaat Fanatiek lid

5 nov 2010
    4.051
    940
    113
    Vrouw
    Sas hoe was je nacht.?

Carpe Oow vervelend dat ze het dan net niet red en ik zou idd ook snel de tandarts bellen kiespijn is zo ontzettend vervelend..

Het is idd afgekoeld.. Hier een meisje dat omblad 11 de kaatste fles kreeg ook 150 :), overdag krijgt ze 120.. En toen om 2 uur al wakker van krampjes en de kou denk ik, ze had en temp van 36.3 en ze ligt toch echt onder een laken en een dekentje, maja even kijken hoe het vannacht gaat.. Heb haar nog maar een fles gegeven en daarna doorgeslapen tot net 8 uur, dus mama heeft evengoed wel haar uurtjes slaap gehad, alleen omgekeerd haar meestal is het eerst 5 à 6 uurtjesen dan nog ens 3 en nu omgekeerd..

12. labrador

labrador Fanatiek lid

16 dec 2010
    2.343
    0
    36
    kaat: Jammer dat ze niet weer zo goed geslapen heeft. Maar als er af en toe zo'n nacht tussen zit zou ik al heel fijn vinden.

Carpe: Jeetje meid, het zit je ook niet mee met die kies. Snel bellen met de ta.

Wij hebben een goede nacht achter de rug. Ze kwam om 2:30 en daarna om 6:30 en lig nu nog te slapen.

13. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    #493 sas27, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    carpe wat vervelend die kies, hopelijk kan je snel langs komen!

@kaat fijn dat je nog even wat heb geslapen daarna :)

Hier geen 5 uur meer gehaald, N kreeg een fles van 150 cc om 23:30 deze kreeg ze niet op ze heeft ongeveer 110 ccc gedronken.
    ze melde zich weer om 3:00 toen heeft ze 120+4 gehad en daarna kwam ze om 6:00 weer.
    Nu blijft ze zich weer melden om de 3 uur, lijkt mij niet helemaal de bedoelling dan krijgt ze te veel binnen
    Morgen maar even naar het in loop spreek uur om te kijken wat ze nu weegt. Misschien proberen de flessen na 150cc te doen en dan 5 uurtjes er tussen te laten, ik weet alleen niet of ze dit haalt.
    Blijft een beetje puzzelen met de voedingen.

als ik haar in de box leg, en ik ga stofzuigen valt ze is slaap haha zou het geluid wel zijn van de stofzuiger, of toeval ;)

14. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Ik heb ook weer een goeie nacht gehad:) Nu is ze overdag steeds wakker.. Alleen ze wil steeds dr speen en dan spuugt ze m uit en dan gaat ze huilen dus ik ben alleen maar bezig die speen terug te geven haha! Morgen naar de vk voor de nacontrole:) ben benieuwd!

15. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Normaal slaapt hij hier s morgens in zijn wieg tot u of 10. Verder beneden in de kinderwagen. Nu wil ik gaan beginnen met leren boven te slapen en wakker op bed.
    Maar ik vind moeilijk hoor, ik weet is paar dagen vol houden maar...pff
    Hij is nu beneden ff drinken en we gaan naar bos ff wandelen.

16. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

We krijgen trouwens woensdag de sleutel van ons nieuwe huis!! We zijn zooooo blij! Het was ook wel echt nodig want Valkyra dr kamer is zooo vochtig en ze wordt elke ochtend met een snotneus wakker dat is zoo zielig! En gister legde ik dr in bed en dr deken over dr heen die voelde gewoon vochtig aan dit kan zo niet langer:( maar hoeft gelukkig ook niet haha! Ik mag haar kamertje verven en inrichten dat wordt dus echt een prinsessen kamertje:D

Ik vraag me wel af hoe jullie dat doen 's nachts... Ik woon nu gelijkvloers dus als ze 's nachts komt voor een voeding dan neem ik dr mee naar de woonkamer.. Maar straks slaapt ze natuurlijk op de 2e verdieping.. Voeden jullie op het kamertje of nemen jullie ze mee naar beneden?:)

17. Erica82

Erica82 Actief lid

28 aug 2011
    431
    0
    0
    Fotograaf
    Zwolle
    Noa ligt nu nog bij ons en we voeden haar gewoon in ons eigen bed. De ene keer doe ik 's nachts de voeding, de andere keer mijn man. Gaat ze straks naar haar eigen kamer, zullen we haar daar ook voeden. Wel zo makkelijk (ook al wonen we op een flat)

18. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Kelliee Wat fijn zeg! Zal een hoop schelen dan. Vocht is denk ik ook niet zo gezond voor zo'n kleintje. Hier slaapt ze nog bij ons op de kamer maar we geven haar wel de fles op d'r eigen kamer 's nachts, zodat de ander er geen last van heeft. We hebben daar een lekker stoel staan ook.

@Noel Succes. Hopelijk gaat het snel goed met het slapen boven.

@Sas Balen dat het vannacht weer wat minder is gegaan. En nog steeds om de 3 uur is best wel veel of niet? Je hebt ook speciale voeding voor hongerige baby's, misschien is dat wat.

@Kaaat Misschien is een slaapzakje wel fijn voor haar? En dan nog gewoon een lakentje en eventueel een enkel dekentje. Slaapzak houd volgens mij beter de warmte van je kindje vast. Ik heb trouwens een tricot slen en een geweven doek van hoppediz. Vind de hoppediz met dit weer wel ideaal, is tenminste niet zo warm.

@Carpe He bah, weer last van je kies. Heeft niet lang geholpen dan. Hopelijk kun je gauw bij je eigen tandarts terecht want dit is inderdaad geen doen zo :(. D. slaapt meestal gelukkig nog wel 's middags. Als hij een keer niet slaapt is hij 's avonds echt ontzettend vervelend en krijgt dan meestal ook een flinke driftbui bij het douchen en naar bed brengen...

Vannacht is het hier wel goed gegaan. Om 21.45 weer de laatste fles van 165cc. Toen werd ze om 03.30 een keer wakker omdat ze de doek had los gekregen die ik om d'r heen had gewikkeld en daarna werde ze pas weer om 04.45 wakker. D. heeft ook gewoon lekker doorgeslapen tot 06.45 dus ik mag niet klagen!

Vanmorgen nog even op m'n werk langs geweest met beide kids. Was wel weer even leuk en gezellig, al zie ik er stiekem wel een beetje tegen op om over 5 weken alweer te moeten beginnen :(

19. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Nee vocht zal niet goed zijn voor dr, vind t zó zielig! We wilden nog ruilen met onze slaapkamer maar die is net zo vochtig dus dat schiet ook niet op:(
    wat voor werk doe je? Ik heb stiekem wel weer zin om te werken maar ik ga maar 2 dagen:)

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gelukkig ben je er bijna vanaf, dat scheelt. Ik zou ook wel weer eens willen verhuizen. Niet dat we hier niet goed wonen, maar lijkt me zo leuk om alles weer opnieuw in te richten enzo. Helaas hebben we daar het geld niet voor ;)

Ik doe trouwens administratief werk. Ik verwerk de gegevens van metingen die door onze monteurs zijn uitgevoerd in ziekenhuizen en cleanrooms in een verslag. Als het nodig is doe ik ook de facturatie, order invoer, en nog meer van dat soort dingen.

Wel een leuke vraag trouwens, mocht het al een keer eerder zijn verteld, dat ben ik toch al weer kwijt, dus wat voor werk doen jullie?

2 dagen lijkt me trouwens ook wel lekker hoor. Ik werk sinds de geboorte van D. 3 dagen (niet dat dat nu zoveel is) maar ik zou minder mogen werken...

Deel Deze Pagina