Hier ook voorkeur hoor,, ook rechts. Ik ga ervoor naar osteopaat. Hij zegt dat 95% naar rechts is. En tegen mij zeiden ze dat ze aan moeten kimmen 150/200 gram per week dus zit je mooi boven dus super toch. Na je gerommel met moeilijk voeden is dit super toch. Prikjes bah .wij mogen woensdag.
Noel ahh wat een lieve foto zeg van jullie 2 meiden, leuk. Voorkeurshouding, ik zou snel een zijslaper halen. Voor je het weet is hoofd plat aan 1 kant, en zit je ermee. Had ik toen met Kim, wou toen dat ik eerder die zijslaper had. Hier alles goed, eva slaapt nu van half 10 savonds tot half 6 smorgens zon beetje. Ben eindelijk weer wat afgevallen, nu nog 4,8 kilo. xxx
Carpe super van je gewicht! Ik sta nog stil, maar die er ook niks aan. Maar wij hebben en jongen en en meid hihi Maar hier onrustige nacht gehad. Hij is zo onrustig en luidruchtig dat hij slaapt maar ik minder... Verder iedereen fijne d dag, t word zondag weer 27gr zulle kleintjes blij mee zijn.
Carpe: wat goed dat je weer wat bent afgevallen. Erica: Lijkt me dat ze dan toch goed groeit. Noel: Ligt hij bij jullie op de kamer dat je hem zo goed hoort? En idd zondag weer warm. Dat wordt weer lekker in haar romper liggen dan.
Voorkeurshouding: ik ga nu eerst gewoon met haar gymnastieken om haar te trainen ook de andere nekspieren te gebruiken, een zijslaper halen kan dan altijd nog...
erica ja dat is zo, alleen als ze steeds op 1kant liggen van hoofd, moet je daar echt snel bijzien. Dan is het ook sneller weer goed. Maar je moet zelf weten natuurlijk Noel sorry haha, hoe kom ik erbij 2 meisjes
Carpe: daar zijn we van het begin af aan al wel mee bezig, om haar hoofdje ook de andere kant op te leggen, wat 9 van de 10 keer wel goed gaat. Blijkbaar is dat toch niet helemaal voldoende, vandaar de oefeningen. En de zijslaper zit wel in t achterhoofd, wil alleen dit eerst even proberen.
Job heeft ook een voorkeurshouding naar rechts. Maar we houden het zelf goed in de gaten en het wordt nu al minder. Zijn broer had precies hetzelfde. We leggen hem regelmatig op zijn buik en draaien zijn hoofd soms in zijn slaap. Hij slaapt trouwens sinds twee dagen van elf tot half zeven! Wat een luxe!
Hier ook een voorkeurshouding naar rechts, draaien ook zoveel mogelijk naar de andere kant en ook in haar slaap, gaat redelijk goed. We zijn gister bij de osteopaat geweest voor de tweede keer, hebben ook kruiden meegekregen voor 2x daags half theelepeltje in de voeding.. En gisteravond al meteen een giga poepbroek vol, voor het eerst weer zelf gepoept sinds zo'n 5/6 weken!! Wat ben ik blij dat we naar de osteopaat zijn geweest! En krampen zijn nu na twee behandelingen ook nog maar weinig. Menstruatiekramp blijft, bruinverlies is weg en nog geen ongi. We wachten weer af haha
Ben ook al een tijd niet geweest hier en ik heb niet alles terug gelezen Ik ga het vanaf nu weer een beetje bij proberen te houden. Zag nog wel wat leuke foto's voorbijkomen, echt schattig! @Vlinder Wat fijn dat die kruiden gelijk zo goed geholpen hebben! En ook lekker dat de krampen bijna weg zijn, zal ook wel een hoop rust geven. @Erica Netjes hoor! Fijn dat ze nu gewoon goed groeit, is het toch een goede keuze geweest om over te stappen. @Carpe Wat goed dat je weer wat bent afgevallen. Hier staat het nog steeds stil @Voorkeurshouding Hier niet echt heel erg geloof ik, maar het is wel erg lastig als ze het wel hebben. Ik ben dinsdag voor het eerst wezen sporten, en gisterenavond weer. Hoop nu toch wel 2 tot 3 x in de week te kunnen gaan. Maandag begint ook de nagym van de zwangerschapscursus, zijn 5 lessen, ook wel leuk dus. Zijn er al meer meiden begonnen? Vanmorgen in het zkh geweest voor manlief, die is gesteriliseerd. Nu dus definitief over voor ons, wel een gek idee. Pas over 12 weken heeft hij controle en dan is het echt veilig, dus we moeten nog wel wat anders gebruiken. Ik ben 2 weken geleden weer begonnen met de pil maar merk dat ik er best veel last van heb, dus toch maar weer even over op condoom...
Dames mag ik ff me gal spugen hier. Ik heb en heel handige doe het zelf buurman (not) vind hij zelf iig. Hij is nu badkamer opnieuw aan t tegelen. Prima alleen al duurt t nu al 1,5 week. Hameren timmeren kloppen weet ik wat hij aan t doen is. Ik kan dier kleine niet lekker buiten in de kinderwagen laten slapen omdat hij bezig is met en cirkel zaag. Nu is hij vanmorgen weer 8u begonnen en vanaf heeft hij de klopboor gevonden! Kleine man slaapt dus erg slecht. Ik word er gek van! Ga vel wandelen maar vraag me af hoelang hij nog werk heeft. Waar kan ik doen zonder brutaal te zijn? Zijn lieve mensen overigens alleen van zijn creatieve buiten word je gek...
@Poemi: ja, ik ben heel blij met die keuze. Ik ben er zelf gelukkiger onder en Noa ook. Dat is toch het belangrijkste. Ik ben nog niet begonnen met sporten. Na dat gedoe in het ziekenhuis wil ik eerst weer goed aansterken. Anders hou ik er na een paar weken toch weer mee op. Lijkt me wel een apart iets, dat je man nu gesteriliseerd is. Inderdaad zo definitief... Dat is bij ons nog niet aan de orde (gelukkig) @ noel: je zou wel netjes kunnen vragen hoe lang het nog duurt, omdat je zit met je kindje die slecht slaapt.
@sporten; ik doe al wat buik / bil / beenoefeningen...wil eigenlijk ook wel hardlopen maar ik wacht nog een weekje... onze uk is vanaf 10:00 u vanochtend al wakker...t lukt haar niet om te gaan slapen...ze heeft wel tussen elke voeding 45 min geslapen (op onze schouder / draagzak) maar meer ook niet. een regeldag? ze is vandaag precies 6 weken.... maar ik ben ook aan t stoppen met de bv....gisteren 1 flesje gehad en vanacht sliep ze door dus ze heeft 2 voedingen gemist...en dan nu nog wat regelen misschein dus daarom niet slapen? ik heb geen idee... nu ligt ze in de box te huilen...honger? moe? ik weet t niet meer hoor....
Misschien verveelt ze gewoon of wil ze bij je zijn? Hier ook een die weinig slaapt hoor on half 10 wakker meestal dan slapen rond 12/1 tot uur of 5 dan 8u we tot morgen tussendoor komt ie voor voeding maar slaapt weer verder..
lilage: lief! noel: je zou idd kunnen vragen hoe lang het nog duurt, omdat je baby er niet van kan slapen. L heeft voor de 2e nacht achter elkaar door geslapen. alleen kan ze nu moeilijk in slaap komen en is na 10 min al wakker.
Nou ff verder over het klusdrama. Hij was gestopt uur of 8 en begon om 23:00 we met boren! Min man over de zeik, aan de deur maar hij deed mooi niet open. Heeft kwartier geduurt. Waren in staat om politie te bellen. Vandaag zag ik zijn vrouw dus heb gaat erop aan gesproken. Hun jaren er gister al ruzie om gehad maar ze zijn marokaans dus er werd niet naar haar geluisterd. Ze zei blij dat je t zegt. Nu hoorde we ze kater schreeuwen, dus geen idee hoe of wat.maar verbouwing duurt nog lang want ze nemen hele boven verdieping onder handen.... Verder goed geslapen .gister nog naar ha post geweest. Casey heeft beginnende spruw. Dus en drankje, merk al wel dat ie rustiger drinkt... Het is wel zoete plakzooi hè
Hey Noel, Maz heeft vreselijk veel spruw en het is idd gruwelijke plakzooi!! Ik merk alleen na een week nog geen verschil, zijn mond zit nog steeds net zo vol met witte aanslag..Zijn hele wangen, gehemelte en lippen zitten vol...Vriendinnetje van me vertelde dat ze voor haar zoontje wel 3 weken dat spul heeft gebruikt zonder resultaat en dat een man van het cb had gezegd dat het soms juist verdwijnt als je er ineens mee stopt...Zij dat gedaan en binnen een paar dagen was het weg! Misschien niet de beste tip, maar als ik na volgende week nog geen verschil merk, dat stop ik er mee hoor... Slapen gaat de afgelopen dagen goed, super fijn. We slapen nu weer samen boven (na 10 weken!) en Maz in eigen bed...Nachten zijn nu ongeveer van 22.30 tot 6.30/7.00 uur. Ben ik heel dankbaar voor... Vndaag weer warme dag voor de boeg!! Vanmiddag vriendinnetje van mijn oudste over de vloer, lekker schilderen en cakejes bakken enzo...Jammer dat ik zelf er af moet blijven...Sinds een weekje aan de sonja bakker boeken begonnen! IK ga de beuk er in gooien hoor....nog 11 kilo!!
Nou ze hebben ook helemaal niet gezegt hoelang je moet gebruiken. Op verpakking staat max 10dgn houdbaar mits koel bewaard. Nou ik vind t hard gaan, ik denk dat t voor die 10 dagen al op is. Casey heeft op zijn gehemelte.. Tijdens drinken word hij boos en weigerd soms de borst. Maar ik merk wel dat hij probleemloos drinkt als hij dat drankje heeft gehad. Dus t doet wel wat. Morgen ha eens bellen vragen hoelang doorgaan. Ik moet ook echt iets aan lijnen. Sta nu stil. Maar door bv is wel moeilijker volhouden. Ik kan ook nog niet echt buk oefeningen doen, want ze zijn nog beurt volledig gesloten.