Juli 2012 mama's.....

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeping, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @carpe wat een leuke foto,s weer!! idd wat houd ze der hoofdje al goed

wat leuk om te lezen dat het slapen bij iedereen beter gaat!
    Hier ook in een keer 6 a 7 uurtjes achter elkaar heerlijk!

Wij zijn weer wat eerder terug van de vakantie, N is ziek wat verhoging en snotterig/benauwd /huilen we vonden het dus niks waard om met haar door een stad te lopen
    dus lekker naar onze eigen bedjes :)

ow ze is wakker,
    Goed weekend allemaal

2. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Sas jammer dat je kleintje ziek was op vakantie,. idd dan beter maar naar huis.

Vlinder had je weer zon goede nacht, of was het eenmailig?

Puckababy hier vanaf 3 weken, ik vind het super. Eva vindt het ook fijn.

Noel red je het allemaal een beetje? Morgen is je mannetje thuis toch?

Eva was om 7 uur wakker.
    Ze gaat vandaag over in eigen ledikantje op haar kamertje.
    Ik lig snachts niet lekker meer als ik haar gesnurk hoor.
    Kim is erg verkouden, ik ook. Eva ook aan het niesen, denk dat ze de volgende is.

xxx

3. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hier alles goed. Alleen denk ik dat de oudste ziek is.
    Verkouden, hoesten en klaagt over keelpijn. Vann vaak wakker en dan kom je toch net een paar handen te kort.
    Ze ligt nu op de bank met deken. Uitkijken dat casey t ook niet krijgt.

Betreft die pucka baby miss te laat begonnen.

Sas is ook best lastig dan hè met zo'n kleintje nog.
    Hoop dat ze nu weer beter is thuis.

Vlinder goede nacht weer gehad?

Carpe leuke foto s weer hoor. Ik vind wel knap van je hoor 2 van die kleintjes.
    Ik heb t makkelijk met 3 jaar doen ze zoveel zelf echt makkelijk hoor.

4. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier een meisje die last heeft van een sprongetje en een beetje verkouden. Maar ze heeft afgelopen nacht zelfs geslapen tot 7 uur vanmorgen! Vanaf half 11 gisteravond. Ik werd telkens wel wakker door haar geluiden dus we gaan vanavond voor het eerst eens proberen in haar eigen bedje. Ben benieuwd! Zit nu ineens op 5 flessen per dag Haha.

Verder alles zn gangetje hier! e zit nu ineens in maat 62 en de puckababy word bijna te klein..ze word dus groot Haha

5. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Vlinder wat voor puckababy heb je? Piep nog? Anders heb ik hier een mini voor je;)

6. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Wat een nacht meiden.
    Eva verkouden, en Kim ook.
    Echt zielig voor eva.
    Eva kwam 3 x vannacht, en ook 2 x bij Kim geweest.
    Ben zelf ook erg verkouden.

xx

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Hier net zo. Mijn dochter heeft er ook keelpijn bij.
    Dacht ik lekker te slapen. Hoor ik casey poepen. Nou en spuitluier joh
    Dus kon alles tot doen hele kind wassen...en dat om half 5.
    Gelukkig ging ie weer gelijk slapen.
    Nu klaar maken voor cb en de prik. Ben zo benieuwd wat hij weegt en hoe hij is gegroeit. Hij draagt al 68....

8. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Pfff vervelend dat nachtelijke spoken, en erg vermoeiend lijkt mij. Hier vanmiddag ook prikjes halen...

9. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Jeeeeeeeej we hebben weer internet!
    We zijn inmiddels verhuisd!! Het is nog niet helemaal af maar ze heeft ein-de-lijk haar eigen kamer!!!!
    Het gaat heel goed, ze slaapt heel de nacht door, vanochtend zelfs tot 7 uur! Ze wordt wakker met een lach en dat gaat heel de dag door!:D Als ik tijd heb ga ik proberen alles even terug te lezen:) Hoe is het met jullie? Ik zal trouwens straks nog even een foto van m'n kleine meid plaatsen:D

10. Vlinder21

Vlinder21 Actief lid

21 okt 2010
    393
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noel il heb je een pb gestuurd

11. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Met bij bureau geweest, geen prikjes.
    Had wat verhoging en veel spuit luiers. Maandag ff kijken.
    Hij was met 4 wk
    5110 kg 57,5cm
    nu.
    7005kg 62,5cm.... Schaam schaam

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Lekker gegroeid noel. Wel goed toch???
    Ik ben ook benieuwd straks...

13. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Wanneer moet jij inge? Het was zeker goed t gaat goed op met zijn lengte. Alleen ik schrok er best van in maand tijd 2 kilo erbij. Ze woog ik zeg dat kan nooit ha ha maar klopt toch hoor onze bolle boos...

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ben net terug. Prikjes gehad. Was ff minder tijdens de prikjes, maar daarna was het gauw over. Nu weer lekker thuis. Ons ventje is nu 59 cm en weegt 5550 gram. Zat boven het gemiddeld van de curve, maar dat was prima. Nu kijken hoe ons ventje zich gaat voelen. Zal om vijf uur een fles geven, dan ken hij lekker slapen...

15. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Hier ook een juli 2012 mama! Myla is geboren op 17 juli!
    Prikjes heeft ze al 2 weken terug gehad.. ze was toen nog geen eens 2 maanden gek he!
    Ik heb wel een kleintje, afgelopen donderdag woog ze 4330:) en 54 cm..
    nu moeten we 4 okt voor de volgende spuitjes!

16. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

K had nog een foto beloofd...:D

Bijgevoegde bestanden:

17. Ona

Ona Fanatiek lid

8 mei 2011
    1.469
    1
    36
    Ach wat een schatje Kelliee!!! Wat een lieve volle lach heeft ze al. Mag ik vragen waar je dat haarbandje gekocht hebt?:)

Wij waren vandaag ook bij het CB voor de provocatietest. Ze heeft 2 weken lang koemelkvrije melk gehad en knapte zienderogen op met deze voeding. De spuitluiers werden minder en het eczeem ook. Ook werd ze een heel ander kindje. Veel gelukkiger en ze slaapt sindsdien ook door. Vandaag moesten we 1 voeding kiezen uit 2 zakjes. Een placebo (de koemelkvrije melk) en 1 met koemelk. Ze kreeg 30cc van die voeding op het CB. Dat zakje moeten we 3 dagen achter elkaar gebruiken (om aan te lengen met de oude koemelkvrije voeding die we nu gebruiken). Nou bij thuiskomst was het gelijk krijsen, veel kwijlen en eczeem kwam weer opzetten. Echt niet dat we dat haar 3 dagen gaan geven!!! Het was gewoon zielig. Ik snap dat het een onderzoek is en dat de zorgverzekeraar graag het resultaat wil weten en dat het op een wetenschappelijke manier moet worden onderzocht (double blind) maar dit vind ik dus niet ethisch verantwoord. We geven haar de zakjes niet en vertellen wel wat de reactie was.

Oh en verder was alles wel goed met haar. Ze zit precies op het gemiddelde. Ze is 4,7 kilo en 57 cm lang. We zijn trots op ons kleine meisje die nu weer vredig ligt te slapen op haar speelkleed!;) Ze kan trouwens nog steeds haar hoofd niet goed optillen, dat moeten we haar dus nog wel flink laten oefenen door haar meer op haar buik te leggen.

18. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Hebben jullie kindjes ook nog last gehad van de prikjes, cb vertelde dat ze veel gingen slapen?
    N moet morgen haar eerste prikjes!

@ona wat zielig, ik zou het ook niet meer geven idd

@Kelliee wat een leuke meid! kan je trots op zijn

19. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Nou hier tot nu toe na de prikjes niet veel slapen hoor. Net erg gehuil een kwartier, nu in de box aan het rommelen....hij weet niet zo goed wat hij wil...

20. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    Het bijhouden lukt me toch niet helemaal :(

@Ona Wat sneu zeg, kan me voorstellen dat je de rest niet meer gaat geven als ze zo de eerste keer al reageert.

@Kelliee Wat een schatje zeg!

@Noel Daar zit je niet echt op te wachten om half 5 's ochtends :( En wat is hij goed gegroeit zeg!

@Carpe Eerste nachtje op d'r eigen kamer was dus niet zo geslaagd, of heb je d'r weer bij jullie gelegd? Beterschap met je meiden in ieder geval.

Fijn om te lezen dat de meeste kindjes wat betere nachten gaan maken. En alle CB controles ook weer goed zo te lezen :) Prikjes zijn alleen altijd zo sneu.

Hier drinkt F. nog steeds d'r flesjes slecht. Vandaag komen we op 5 flessen uit en ze heeft tot nu toe met 4 flessen 630cc gedronken. Komt dan nog één fles bij, hoeveel ze daar van drinkt weet ik natuurlijk nog niet. Ze spuugt ook nog steeds regelmatig wat uit, ene keer meer dan de andere. Vannacht heeft ze het wel weer voor het eerst gered zonder flesje 's nachts, wel een paar keer de speen gegeven. Afgelopen week ging ze elke keer na de fles 's nachts (tussen 03.30 - 05.00) niet meer echt goed slapen, waardoor ik zelf ook niet meer sliep, best vermoeiend.

Morgen controle op het CB, krijgt ze ook de eerste prikjes. Vrij laat (10,5 week), maar ze kan nu hopelijk ook wat meer hebben. Kan ik het gelijk even van die flessen drinken.

Deel Deze Pagina