Juli 2012 mama's.....

Discussie in 'De mama's' gestart door Ingeping, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Noel Vrolijk mannetje hoor!

@Sas Heerlijk zulke nachten! En lekker dat jullie morgen een keer uit kunnen slapen. Waarschijnlijk wordt je toch gewoon vroeg wakker ;) Heb ik in ieder geval wel altijd.

@Lilage Wat een goede nachten maakt hij al! En lekker dat je andere kindjes het ook zo goed doen. En nog 4 weken verlof is best lekker toch?

@Erica F. ligt nog bij ons op de kamer en daar hebben we de verwarming nooit aan staan, enkel glas en raam altijd een stukje open. Als ze naar d'r eigen kamer gaat gaat de verwarming hoogstens even aan net voor het slapen 's avonds om de ergste kou eruit te krijgen in de winter, verder ook niet. Onze cv slaat ook niet aan 's nachts, dus heeft ook weinig nut ;)

@Werken Ik moet maandag al beginnen :( :( Officieel is afgelopen dinsdag m'n verlof afgelopen en ik had eigenlijk ook nog vrij genomen zodat ik pas 1 oktober had moeten beginnen, maar omdat het zo druk is hebben ze gevraagd of ik toch niet wat eerder kon komen. Met 2 kids kan ik van hun kant straks ook wel wat flexibiliteit gebruiken, dus toch maar een weekje eerder aan de slag.

Morgen gaan we lekker een weekend naar Zeeland toe, in de stacaravan op de camping van m'n vader. Lekker er even tussen uit zonder dat het veel kost :) Zaterdag geven ze ook nog wel aardig weer af, gaan we wandelen op het strand en/of het bos. Mis dat zo erg hier...

2. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Noel wat een lieve foto!! genieten he nu ze beginnen te lachen!!

poemi maandag alweer aan te werk dus, geniet maar lekker van jullie weekend!! heerlijk

3. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Poemi pff maandag al aant werk, wel lief van je.

Noel ahh leuke foto. Lijkt me ook pittig. wat voor werk doe je ook alweer?

De huisarts zei dat de longen schoon waren, goed in de gaten houden.
    Vanaf kwart over 6 smorgens tot 21.30 savonds had ze maar 1,5 uur geslapen. Het was echt erg.
    Vannacht wel goed geslapen, en nu slaapt ze weer gelukkig.

Kim zo naar psz brengen, en mijn vader past even op. Dan kan Eva blijven slapen.

xx

4. Kelliee

Kelliee Niet meer actief

Noel wat een lieve foto!!

Morgen is mijn eerste dag.. eigenlijk moet ik pas 17 okt beginnen maar ze kwamen mensen tekort vanwege vakanties dus ze vroegen of ik de laatste 2 zaterdagen van sept wilde werken:) Ze weten dat ik nooit nee zeg haha:p Maar ik vind het niet erg hoor ik vind het best leuk en het wordt denk ik meer lullen met klanten dan werken hahaha. Valkyra heeft van 9 tot half 7 geslapen. Ik moest haar zelfs wakker maken. ik denk dat ik ook eens ga proberen om haar om 8 uur de laatste fles te geven. Kijken hoelang ze dan slaapt...

Vanavond nog ff naar Prenatal ff een winterjasje kopen voor dr.. en misschien nog wel meer. Ik kan me nooit inhouden als ik daar ben. Ik heb inmiddels bijna een 2e kledingkast nodig voor haar haha:D

5. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Carpe.intussen slaap een beetje ingehaald? Hier slaapt casey ook slecht,.word vaak wakker omdat zijn neus verstopt zit.
    Ik werk op dinsdag op kantoor adm/tel in de berging en transport dus bij onthalen/pech de chauffeurs aansturen. En dit gaat natuurlijk 24/7 dit dus ik heb 2 nachten de tel mee naar huis.... Nou ene nacht heb je 5us slaap andere 1u. En om half 8 staat kleine weer aan me bed....straks komt vaart nog tussen door dus word aanpoten denk... Ach we zien wel.

Iedereen nog fijn wknd zonnetje schijnt

6. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Keliee hoe ging je werk?

Noel pittig zeg dat werk. Eva knapt wat op gelukkig, slaapt weer iets beter overdag.

Ik moet over 3 weken weer werken, 26 uur in de week.

xx

7. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    26u is ook genoeg hè carpe. En die nacht zijn ook best pittig, maar hou mezelf maar voor dat t nog half jaar is dan gaat mijn dochter naar school en kan ik met casey gaan liggen mocht t nodig zijn. Ik kijk wel voor iets anders maar nu ben ik 6 dagen thuis is toch ook wel heel fijn voor de kids. Ach we zien wel.

Hier ook alles aan t opknappen, morgen of dinsdag wss prikjes...arm ding.

Fijne avond

8. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    pfff we konden al 2 weken bijna doorslapen s,nachts van 23:00 tot 6:00/7:00 maar ze word nu al weer voor de 2e keer snachts wakker voor der fles
    overdag slaapt ze ook bijna niet meer
    zou dit bij een sprongentje horen?
    Morgen naar het cb voor de eerste prikjes, sneu!

Hoe gaat het hier met iedereen?

9. lilage

lilage Fanatiek lid

18 feb 2009
    1.591
    0
    0
    lerares basisschool
    Gelderland
    Hey Sas,

Ja dat kan er heel erg goed bij horen! Ik denk dat Maz ook in een sprongetje zit..Hij slaapt overdag slechter en drinkt zijn flessen ook niet leeg, en wat hij drinkt gaat erg traag...

's nachts gaat het tot nog toe goed, ongeveer van 20.00 tot 8.00. Hoop dat hij dat vasthoudt...Knuffel je beebje maar even extra, dan is ze er mss snel doorheen! Succes meis
    Volgens mij, als je googled op oei ik groei, kun je je ook ergens aanmelden voor sprongenwekker..Tegen de tijd dat er dan ongeveer een sprongetje zit aan te komen krijg je daar een mailtje over!

Wij gaan over een uurtje even een midweekje naar center parcs, even gebruik maken van mijn verlof...Hopen dat de jongens het goed naar hun zin gaan hebben:)

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    Heerlijk jo dat de nachten zo goed blijven gaan! hopelijk blijft het zo!
    Geniet lekker van jullie vakantie!!!

11. carpediem2010

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    lilage fijne vakantie, geniet ervan.

Sas lastig zeg, hier slaapt ze wel gewoon door vanaf 6 weken ofzo.
    maar met Kim hadden we ook dat ze 2 weken doorsliep, en opeens 4 weken weer niet ofzo.

Hier alles goed, eva slaapt goed, overdag en snachts.
    Alleen savonds moeten we er wel 10 x heen, elke 5 min wordt ze huilend wakker pff.

Verder wordt ze al groot vind ik, en een stuk zwaarder ook.

xxx

12. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Hoi, ik breek even in sorry. Maar voor de meiden met kindjes die volledig doorslapen (van 20:00 tot 8:00 zeg maar); hoeveel flesjes geven jullie overdag? Job krijgt nu nl. 5 flesjes van 165, elje drue uur dus, maar ik vind het zo onhandig met zijn dutjes. Voorheen kreeg hij elke vier uur een fles maar nou de fles van 23:00 eraf moeten we toch aan de hoeveelheid voeding komen dus vandaag dag we het elke drie uur doen.

13. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Wat een rust hier liliage fijne vakantie, inmiddels wel te laat ha ha.

Carpe fijn dat ze goed slaapt en dat wakker worden, miss toch ook t verwerken van dr dag ofzo?

Lisabeth ik geef geen fles dus echt goed advies kan ik miss niet geven.
    Maar waarom wil je die laatste fles eraf hebben? Als hij t toch goed doet erop.
    Wat ik hier zie bij mijn vrienden die geven tot 7 en 1 tot 9mnd de late fles door. Die kindjes slapen ook goed en tot half 10 ofzo door..
    Het lijkt mij beter dat te doen als elke 3u ipv 4u te voeden. Je moet doen wat jij goed vind en wat bij jullie past dan is t altijd goed toch.

Hier vandaag en huil dag, niks is goed alleen maar huilen. Was half 7 wakker ipv normale half 10 en ik kan hem geen seconde neerleggen. Manlief paar 11u thuis dus word langen dag zo...

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    meiden ik heb even jullie hulp nodig!! dilano heeft sinds een paar dagen dat hij in de avond tussen 6 en 8 uur ongelofelijk over de zeik gaat ontroostbaak krijsen !! ik ken dit helemaal niet van hem hij huilt nooit zo!! ik weet ook niet wat het is?? hij begint gewoon tut wil hij niet dan maar als je een fles maakt en deze in zijn mond stopt drinkt hij hem helemaal leeg...maar hij huilt nooooit van de honger.. en hij had om 6 uur dus al een fles op omdat hij zo hysterisch was en nu net begon het weer.. niks hielp tut wilde hij niet dus ik nog een klein beetje melk gemaakt en toen was hij weer stil.... maar hoe kan dat? ik weet niet wat ik moet doen....

15. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Helaas kan ik je geen raad geven httie, moeilijk hè. Miss regeldagen als je die heb bij fv. Miss dat je de hoeveelheid kan aanpassen? Miss sprong maar dan zou t niet zo over zijn met de fles. Hier is t ook laatste 3 dagen maar dan rond 9u huilen en krijsen. Maar dan weigert hij ook de borst....
    Dus je ziet ik ben geen hulp...sterkte met je mannie en hoop dat t snel verbeterd.

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Hettie: krampjes, oververmoeid, sprongetje.....het is moeilijk hoor!! Succes...

17. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    hij krijgt borstvoeding uit fles... ja het lijken geen krampen maar ik weet het echt niet.. vrijdag had hij prikjes gehad en vanaf die dag is het elke avond?? vreemd toch

18. noel82

noel82 Bekend lid

18 nov 2011
    533
    0
    0
    NULL
    Tilburg
    Ja maar kan goed regeldagen zijn dan hoor. Ze hebben op vaste momenten maar ook wanner ze bv en virus hebben of ziek zijn. Nou dan na prik kan t heel goed volgens mij dan. Gewoon lekker aan toe geven bv mag je zoveel geven als je wil en als ik me goed herinner kolf jij heel veel toch? Hier duren regeldagen meestal week. Ik moet dab vaker aanleggen zodat mij productie anders word miss moet jij even vaker kolven..? Geen idee of t zo werkt hoor.

19. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    ow vervelend zeg, raar ik heb geen idee ik zou ook denken aan regeldagen!
    succes hopelijk gaat het snel beter!

Hebben jullie de kindjes onder een dekentje liggen of een slaapzak?
    N strapt zich zelf elke keer omhoog en ligt dan zonder deken in bed
    een beetje koud lijkt mij
    dus wil kijken voor een slaapzakje,
    maar doe je dan slaapzakje met mouwen of zonder?
    en als ze een slaapzak heeft moet je de deken er dan ook overheen doen?

20. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    @noel de laatste fles hebben we eraf gehaald omdat hij die slecht dronk en we mesten hem ook echt uit een diepe slaap halen. Bovendien dronk ie dan eerste fles s morgens ook slecht. Bij het cb gaven ze toen het advies om de laatste eraf te halen, dus zodoende.
    @ sas, job ligt ook in een slaapzak, de kleinste maat van de Hema geloof ik. Winterslaapzakken, zonder mouwen. Die kun je eraf ritsen als ze eraan zitten.

Deel Deze Pagina