F. kan d'r hoofd ook al zo houden, sinds dat ze een week of 7 was. Wij leggen haar dan ook al vanaf het begin consequent op d'r buik, 4/5x per dag. Bij ons zoontje hadden we dat namelijk niet gedaan en die heeft later best wel problemen gehad met de ontwikkeling van de grove motoriek. Waarschijnlijk heeft er bij hem ook nog wel meer mee gespeeld, maar ik ben er nu wel beter op gaan letten.
Ik zie het wel een klein beetje, maar het valt volgens mij wel mee hoor. Zo te zien heeft ze net boven d'r nekje nog wel een bolletje toch?
hoi hoi! Ik ben al een hele poos niet geweest... Komt omdat het met mij niet zo goed ging/gaat. Ik heb namelijk een post traumatische stress stoornis ontwikkeld na het ziek zijn van mijn kindje. Erg heftig allemaal. Hoe gaat het met iedereen? De ukjes groeien al goed. Gaat snel zeg! Ik vind de ontwikkeling zo verschrikkelijk snel gaan! Verder wil ik jullie vragen om te stemmen op ons kindje. Hij kan dan in een plaatselijk blad komen te staan. Omdat hij zo'n nare start heeft gehad wil ik hem graag even in de spotlights zetten. Ik heb zelf niet zo'n groot netwerk, dus zouden jullie willen stemmen? Het gaat om het jongetje met de rode haartjes die over de schouder van zijn moeder koekeloert. Poppe fan de moanne novimber 2012 | De poppe fan de moanne! | 0-1 jier | Heit en Mem.nl Alvast bedankt! Liefs
ow wat naar frummelk, hopelijk voel je je snel beter ik heb gestemd! ik leg n 1 keer per dag soms 2x perdag op der buikje, ze houd haar nek goed zit ook veel recht op en dat gaat het ook erg goed met der hoofdje
frummelk: Heftig zeg dat je een stoornis hebt. Wat heeft je mannetje gehad dan? Ik heb op hem gestemt. Petra: L kan ook best wel goed haar hoofd omhoog houden. Ik laat haar smorgens met haar haren kammen altijd op haar buik liggen en in de box 1 keewr op een dag. Na een paar minuten wordt haar hoofd wel zwaar.
Mijn kindje kreeg direct na de geboorte hersenvliesontsteking. Heeft 2 weken in het ziekenhuis gelegen. Is even kantje boord geweest. Bedankt voor jullie stem in elk geval Ik zal proberen wat vaker mee te schrijven, maar misschien voor jullie naar de bekende weg vragen omdat ik niet alles terug kan lezen.is dat voor jullie ok? Liefs
Hallo mama's! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed. Dinsdag krijgt de kleine weet prikjes en maandag mag hij een middag gaan oefenen op kdv. Ik dacht gister dat ik weer ongesteld was geworden. Maar bedacht me vannacht opeens dat het ook wel eens een innestelingsbloeding kon zijn, aangezien de mendtruatie niet echt doorzet en het een bruinige afschijding is gebleven. Ik schrok er wel even van, maar als het zo is dan is het zo. Ik wacht het nog ff af.
Spannend Bilou!!! Zou wel leuk zijn zo dicht op elkaar, toch? Ook wij gaan dinsdag voor de 2e set prikjes. Ik maakte me even zorgen omdat je ze dan niet mag inbakeren maar mevrouw is inmiddels helemaal gewend aan een gewone slaapzak. Niks geen puckababy. Die had ik net gekocht maar ze slaapt nu 1 nacht in de week bij mijn moeder en die heeft een gewone slaapzak voor haar gekocht en die blijkt ze veel fijner te vinden. Verder heb ik een muziekmobiel gekocht omdat anderen daar een goede ervaring mee hebben. Daar vindt ze nog niet zoveel aan. Hebben jullie die ook en gebruiken jullie 'm vooral in de box of voor op het ledikantje? Dat laatste heb ik ook geprobeerd maar dat maakt zoveel lawaai waardoor ze niet in slaap valt. Nou m'n eerste werkweek is me zwaar gevallen. Vooral de eerste dag was erg wennen. Alles is wel helemaal goed gegaan met ons dochtertje. We hebben het prima geregeld maar het zorgt toch weer voor het wennen aan een nieuw (voedings)ritme. Ook het idee dat ik niet voor haar kon zorgen was even moeilijk maar toen bij thuiskomst alles goed bleek te zijn gegaan was ik gauw gerustgesteld. Wel begin ik me nu af te vragen of ik m'n werk nog zo leuk vind. Ik word namelijk niet gespaard en moet gelijk alweer flink aan de bak. Ik heb een onmogelijke opdracht gekregen die ik in een week af moet krijgen terwijl ik er nog helemaal niet goed in zit. Dit geeft me gelijk al erg veel stress merk ik (ik ben promovenda). Hopelijk vind ik wel snel m'n draai anders zie ik het somber in. Ik vond voor m'n dochtertje zorgen en vrij zijn eigenlijk veel leuker. Herkennen jullie dit ook? Verder wens ik jullie allemaal nog een fijn weekend!
frummelk: Heftig zeg dat hij hersenvlies ontsteking heeft gehad. Heeft hij er iets aan over gehouden? Voor mij is het geen probleem dat je niet alles terug lees. Ik lees juist soms wel maar heb geen tijd om te typen. Ona: Hier slaapt L ook in een slaapzak en ze vind het wel goed. Muziekmobiel: Die hebben wij al een aantal weken hangen en ze vind hem geweldig. Net zoals de babygym, die vind ze ook erg leuk. Werk: Ik ben vandaag weer voor het eerst wezen werken. Miste haar wel, maar het werk was weer als vanouds. (ik ben 11 maanden niet wezen werken ivm misselijkheid gedurende 9 maanden). Ik vond het vrij zijn en het zorgen voor L ook veel leuker. Maar mijn wereldje met sociale contacten wordt dan zo klein. En ik moet wel blijven werken, voor de 'leuke' dingen. Hoeveel uur werken julllie? Ik werk 24 uur. Dat varieert heel erg, de ene week werk ik 2 dagen en de andere week bijvoorbeeld 5. Ik werk in de zorg.
Hoi hoi, Bilou, wat spannend voor je kleintje om voor het eerst naar het kdv. En voor jou! Ben benieuwd of je zwanger bent. Als ik eerlijk ben moet ik er nog niet aan denken hihi. Succes met de prikjes dinsdag! Ona, ik heb de muziekmobile boven de box hangen. De wieg is compleet leeg omdat meneer het anders véél te gezellig vindt Oef, wat vervelend dat je niet even rustig aan kan doen op je werk. Kan me goed voorstellen dat je het moeilijk vind je kleintje achter te moeten laten dan. Ik blijf, ook door de PTSS, voorlopig thuis en moet er niet aan denken om te gaan werken voorlopig. Hoe groot onze kleine boef ook is, ik moet er niet aan denken om zonder hem te zijn. Labrador, we lopen nog altijd voor controle bij de kinderarts. Maar zoals het nu lijkt is er geen restschade. 1 november moeten we er weer naar toe voor een grote controle. Kijk er stiekem wel een beetje tegenop. Hij groeit gelukkig goed (zit boven in de curve) en loopt qua ontwikkeling ook ietsje voor, dus dat is erg fijn. Áls er schade is zou dit hoogstwaarschijnlijk gehoorschade zijn en volgens mij hoort hij prima. Hij reageert in elk geval op geluid en produceert het zelf ook goed hihi. Spuitelf is hier aan het klooien met zijn flessen. Hij hoeft soms écht niet! dus nu voeden op verzoek en dat gaat tot nu toe wel redelijk...
hihi en nogmaals een oproep om te stemmen (zie mijn handtekening) We worden weer ingehaald (waar halen ze toch al die stemmen vandaan hihi) Liefs
frummelk, gestemd! hihi O sorry hoor, maar ik heb zulke mooie foto's van mijn kereltjes, die moet ik even spammen Whaha, jullie mogen natuurlijk zachtjes er allemaal iets anders over denken he, hahaha...Ik ben gewoon errug trots
Wat een lieve foto's lilalge!! Ik moet er niet aan denken om nu alweer zwanger te zijn pffff. Wil nog eerst genieten van deze kleine uk! Maar jaaaa...
Nee ik moer er ook niet aan denken om nu zwanger te zijn eerst deze maar eens alle aandacht geven die zij verdient @lilage mooie foto,s kan je zeker trots op zijn!! @bilou ga je nu ook testen?
Lilage, wat een schatjes zeg! Lief hoor!!! Bilou hoe is het nu? Je hebt hier wat los gemaakt. Droomde vannacht prompt dat ik zwanger was haha. Mag niet ivm keizersnede... Wil jullie ook nog even vragen om op onze kleine boef te stemmen. Het rode jongetje, kun je direct zien hoe mijn kleine donderstraal er uit ziet Poppe fan de moanne novimber 2012 | De poppe fan de moanne! | 0-1 jier | Heit en Mem.nl
Frummelk: wat een verhaal zeg! Dan besef ik hoeveel geluk ik heb gehad dat alles goed is gegaan. Hopelijk is nu alles goed met je mannetje! Ik heb volgens mij 2 x gestemd (iig). Klopt het dat je telkens stemt als je op de foto klikt? Mijn Fries is niet optimaal, hihi.