Hee Poemie, de kleine gaat drie dagen naar het kinderdagverblijf. Leuk dat ze al wat kunnen vastpakken. Hier nog niet echt.
hoi meiden ben al een tijdje niet meer geweest, schandalig! maar vind het best zwaar hoor, werken, huishouden, de kleine, je relatie. ben savonds kapot haha Maar werken bevalt op zich wel weer maar vind het best zwaar na 10 maanden thuis te hebben gezeten Met E. gaat alles goed, groeit hard zit nu bijna op de 7kg en 64/65 cm. Ze zit al in maat 68, gelukkig past 62 ook nog maar lang niet alles meer. Ze brabbelt en lacht er op los en je ziet haar met alles ontwikkelen. Laatste fles is hier rond 21.00 en de eerst weer rond 6/7 uur dus niets te klagen! Zal vanaf nu weer het proberen bij te houden! had er even de puf niet voor!
Hoi hoi dames! Wat fijn te horen dat het goed gaat met alle kleintjes! Ik ben nu sinds 2 weken weer aan het werk en ik moet zeggen, het gaat best eigenlijk...OP school vind ik langzaamaan mijn draai weer en thuis, tja, alles gaat gewoon verder. Maz past zich eigenlijk heel prettig aan binnen het bestaande ritme. En met die andere twee is er niet zoveel veranderd. (daar heb ik dan ook wel al even mee mogen oefenen he, bij mijn eerste vond ik het ook allemaal een stuk ingewikkelder ) Gisteren verjaardag gevierd van mijn middelste mannetje, die is 3 geworden..gezellig een huis vol, haha Maz kan nu eindelijk zijn hoofd goed optillen als hij op zijn buik ligt...hihi, daar zijn mijn jongens niet zo snel mee Maz slaapt overdag ergens tussen 9 en half 12, half 1 tot half 4/ 4 uur en van 5 tot 7 ofzo...Kan elke dag wel wat afwijken hoor, zeker als hij naar de opvang gaat..Verder is hij vrolijk en rustig, huilen betekend moe, honger of poep Wie weet wat er nog komt in de toekomst he, hahaha...als hij op zijn broers gaat lijken! Heb wel weer wat hobby's opgepakt sinds een tijdje...Ben veel aant schilderen weer, stiekem echt heerlijk! Heb twee workshops gevolgd en dat heeft me weer helemaal zin gegeven....
Heerlijk he een beetje ritme. E. Slaapt na de eerste fles ook altijd nog tot 10.00/10.30 ochtends dus heb de ochtend altijd nog voor mezelf en het huishouden. Heerlijk! Middags maar meestal 45/60min en verder avonds pas weer in bed
Hello! Hoe is het hier?? Maandag moet ik weer aan de slag op mijn werk. Dat wordt wennen. Ik probeerde nog van de laatste daagjes te genieten, maar werd eergister ziek en ben het nog steeds helaas. Onze kleine man gaat sinds 1 nov naar het kdv en volgens mij heeft hij het wel naar zijn zin daar. Sinds gister maakthij van die smakgeluiden die net kusjes lijken! Echt zo leuk! Ik zal eens kijken of ik filmpje ervan kan posten. Hoe gaat het bij jullie? Nog nieuwe ontwikkelingen ontdekt?
Ach wat een schatje Bilou!!! Wat schattig dat geluidje. Sas27: mijn dochtertje is best een slaapkoppie geloof ik. Ze slaapt 's nachts ook door en 's ochtends na de ochtendfles dus nog iets van 4,5 a 5 uur. Dit zijn de 2 keren dat we haar moeten wekken voor een flesje. Overdag slaapt ze niet zoveel en doet ze veelal hazeslaapjes. We vinden het wel lekker zo. Ze krijgt inmiddels haar laatste flesje rond 21.30 uur. Bij ons wil dat zeggen dat ze pas een uur later slaapt. Hebben jullie dit ook? Het klinkt dus in wezen vroeger dan dat het is. Het is weer even geleden voor mijn gevoel dat ik hier was. Ook ik ben weer hard aan het werk. Het geeft me wel veel afleiding wat fijn is maar tegelijkertijd ben ik ook bang dat ik veel mis. Zo ging mijn dochter laatst voor het eerst schaterlachen bij mijn moeder. Dat heeft ze gelukkig wel op film opgenomen. Ze lag helemaal in een deuk om geritsel van een plastic zak. Heeft iemand nog iets van Kelliee gehoord? Ik maak me een beetje zorgen om haar en haar dochtertje? Ik hoop maar dat ze alweer helemaal beter is!
@ Bilou: wat een lief filmpje! En wat een mooi gaaf mannetje. Lief! En dat werken vond ik ook wel echt wennen, maar nu vind ik het ook wel weer fijn. @ Ona: Hannah schaterlachte ook voor het eerst bij de oppas (mijn zus) Jammer is dat he! Hoop dat ik verder wel alles zelf voor het eerst ga meemaken. @ Lilage: nog gefeliciteerd met je mannetje! Goed dat je jongste zijn hoofdje kan optillen. Is ook best een pittige opdracht als je zo klein bent Schilder je veel? Wat schilder je? Zo te lezen is ons meisje licht en niet heel lang. Gisteren was ze 62,5 cm en 5,9 kilo. Zijn jullie al begonnen met bijvoeden, of gaan jullie daar met 4 maand mee beginnen? Hannah heeft al een paar potjes gehad, en liga en zo nu en dan wat pap. Ben er op advies van de kinderarts mee begonnen i.v.m. haar reflux, en het lijkt inderdaad alsof vast voeding er echt allemaal in blijft. Heb ook zo'n leuk filmpje van haar eerste hapjes bloemkool. Echt zo grappig! (Hannah's eerste bloemkoolpotje - YouTube) Hier ook een fijn schema de laatste tijd. Ze slaapt van 8 tot 8, overdag heeft ze blokken van 2 uur. 2 uur wakker (eten en spelen) en 2 uur slapen. Gaat echt super zo, en ze geeft het allemaal zelf zo goed aan. Kan inmiddels dus zelfs weer dingen plannen.
Haha schattig bilou! Hier zal ze nu richting de 7kg gaan en zo'n 65cm, we hebben echt een beertje!! We beginnen nog niet met vast voedsel, pas rond de 5/6 maand..vooral omdat ze zo'n problemen heeft met de darmen, volgende week eerst langs de ha en wil eigenlijk door verwezen worden naar een kinderarts ermee verder doet ze het zo goed, groeit goed, lacht, is vrolijk, ontwikkeld goed, huilt bijna nooit(alleen als ze last heeft van haar darmen)
Ik ben al een tijdje niet meer geweest.. Weinig tijd Met ons meisje gaat het wel goed. Ze is alleen nogsteeds verkouden. Ze is nu bijna 7.5 kg en 66 cm! Ik kom later deze week nog ff lezen en antwoorden haha
Ik heb ook weinig tijd. Zit ook niet lekker in mijn vel en Noa is vorige week de halve week van streek geweest (misschien voelde ze wel aan dat het met mij ook niet zo fijn gaat) Gelukkig gaat met Noa alles goed. Ze weegt nu 6030 gram en is 63.3 cm lang, ze is volgens de arts op het cb een lange baby. Nou ja, mijn man en ik zijn ook lang, dus verbaasd het me niet. Ik ben sinds 2 weken met haar aan het babyzwemmen en dat vind ze erg leuk. Ik ga samen met twee andere moeders heen van m'n Samen Bevallen groep, erg gezellig dus. Voor de rest vind ik alles erg moeilijk te handelen: verzorging Noa, werken, huishouden, partner zijn voor mijn man, m'n vrijwilligerswerk... ik ben ook nog steeds bezig met het verwerken van het verlies van mijn vader wat er ook wel inhakt. Financieel loopt het ook even niet zo goed, dus tja... veel aan het hoofd. Maar we houden ons wel staande. Je moet wel, er is een klein ukkie die papa en mama nodig heeft.
Bilou: hoe was je eerste werkdag? Wat fijn dat je kleine man naar het KDV gaat en het naar z'n zin heeft. Danip: ons meisje is volgens mij ook inmiddels die afmeting en even zwaar (of misschien iets lichter dat weet ik niet meer precies). Voor een meisje heel gemiddeld hoor. Ze ziet er prachtig uit iig! Ik ga wel beginnen met bijvoeden binnenkort maar ik ga het eerst even met het CB bespreken aangezien mijn kleine meid koemelkallergie heeft. Kelliee: gelukkig gaat het weer goed met je meisje. Ze is een flinke dame zo te zien. Groeit dus goed. Mijn meisje is ook wat verkouden. Ze snurkt daardoor een beetje. Schattig en zielig tegelijk. Erika: wat een nare situatie. Ik kan me voorstellen dat het allemaal wat veel voor je wordt en er flink inhakt. Ik heb dat ook meegemaakt maar voor mij inmiddels alweer 3 jaar geleden. Toch mis ik 'm nog elke dag. Kan er geen grootouder/goede vriendin een keer oppassen? Dat je even wat werk uit handen genomen wordt? Hier gaat het allemaal goed. Ik mis m'n kleine meid wel als ik op m'n werk ben maar tegelijkertijd weet ik dat er goed voor haar gezorgd wordt. Mijn vriend heeft nu op donderdag z'n thuiswerkdag. Dan komt een boezemvriendin van mij oppassen zodat m'n vriend lekker door kan werken. Ze moet van redelijk ver komen dus het is wel fijn dat ze nu niet vroeg door de file hoeft nu m'n vriend gewoon thuis is. Vrijdag ben ik thuis dus er is nu meer continuiteit voor haar. Ze gaat namelijk 2 dagen naar m'n moeder waar ze ook overnacht. Ze moet dan de eerste dag altijd wel even wennen aangezien ze dan uit haar omgeving is. Verder knuffelt mijn moeder haar wel helemaal plat hoor dat zit wel goed.
haha hier ook een spekkie 66 cm en 8340 gram! haha wel mijn lieve spekkie!! gaat heel goed hier! slaapt van 7 uur ind e avond tot 7 uur in de ochtend door. maar dat is al een hele lange tijd zo. wel druk werken huis kleintje maar ja komt goed.. ben ook echt moe in de avond pff blij als ik op bed ig haha.. fijn dat het met de rest ook heel goed gaat! hier al vanaf 3.5 maand met groente en fruit aan de slag hij vind het lekker
Ik ben nu met valkyra weer begonnen met groenten en tot nu toe gaat het goed. Ze is super vrolijk, lacht en brabbelt de hele dag en huilt bijna nooit! Alleen slaapt ze niet meer door ze komt elke nacht om 5 of 6 uur.. En volgens mij komen er tandjes door.. Ze kwijlt als n gek en zit overal op te kauwen. Ben benieuwd!
Leuk he om nu potjes te geven. hier krigt ze het ook soms denk dat ik vanaf volgende week het meer ga geven Hier slaapt ze ook maar kort ook elke keer rond 6:00/6:30 wakker Verder doet ze het erg goed, vrolijk lacht veel ook maar weinig huilen we genieten erg van haar!! Hoe gaat het met de rest hier?
Ook L doet het goed. Ze krijgt af en toe fruit. Nu ook 2 dagen bloemkool gegeven, maar dat vind ze maar vies. L vind het alleen helemaal niet leuk in de auto vaak huilt ze de hele weg. Als we geluk hebben slaapt ze, maar meestal niet.
Labrador daar deed mijn dochter ook heel heel erg. We hebben toen op advies van iemand zo'n rubber reepje achteraan gehangen. Zie je wel meer auto's mee afkruipt over de grind. Is gewoon verkrijgbaar bij auto zaak halvorts miss ook wel. Het kan zijn dat er en doet spanning, elektriciteit in de auto zit waar ze bv misselijk van word.Door dat rubbere slangetje word dit afgevoerd zeg maar. Het is het proberen waard.
Haha dat is toevallig ik gaf valkyra gisteren voor het eerst bloemkool nou ze moest het echt niet! Ze hield gewoon dr lippen stijf op elkaar.. Terwijl ze de rest toch wel eet
ik heb nog voor een keer of 3 bloemkool. Ze moet natuurlijk ook aan de smaak wennen. Vandaag kreeg ze fruit en dat ging er als pap in.