Jeetje zeg, wat is het druk geweest! @Vlinder Regeldagje misschien? @Erica Balen zeg, een blaasontsteking. Waarom heb je trouwens nog een katheter als ik vragen mag? @Hettie Hij is lekker bezig vandaag zeg! Hopelijk slaapt ie vannacht dan wel goed door. @Voorkeurshouding Wij draaien wel telkens d'r hoofdje, maar ze draait ook gewoon de andere kant weer op in d'r slaap. Met ons zoontje hebben we aardig wat problemen gehad en die heeft uiteindelijk ook een helmpje gehad. Dat willen we nog toch wel graag voorkomen! Ik heb de dag ook weer overleefd... Ons meisje ligt alweer lekker te slapen na d'r flesje van 8 uur, ik geloof dat de oudste ook eindelijk slaapt. Om half 10 was ie nog herrie aan het schoppen , was weer lekker drama vanavond. Ben wel kapot hoor. Ga zo ook lekker m'n bed in. Manlief geeft F. om half 12/12 uur nog een flesje en dan maar kijken hoelang ze het daar mee doet.
o jeetje wat gaat het hier snel, ben 2 dagen niet online geweest en hup al meteen 4 pagina's lezen. @voorkeurshouding: hier ook een, ben naar osteopaat geweest en die heeft haar nekje "gekraakt", sinds dien een heel ander kindje. heeft haar echt goed gedaan. wat je ook nog kan proberen is het bedje zo zetten (als dat mogelijk is) dat ze naar het licht moeten kijken, een liedje (evt. met lichtje) aan de "verkeerde" kant hangen, benaderen van de verkeerde kant, box aan de voorkeurskant afdekken met een deken/handdoek (de zijkant). hou er wel rekening mee dat een helm tegenwoordig niet meer vergoed wordt. @foto's: wat een mooie foto's zie ik hier voorbij komen. echte scheetjes. (en heel cliche: wat zijn ze toch alweer oud, 40 weken zwangerschap duurt heel lang maar voor je het weet zijn ze alweer 1 maand.) @hier: onze dame doet het eigenlijk heel goed, ben vanmorgen met z'n alle (4 kids en ik) nieuwe schoenen wezen kopen. was wel even wennen en kijken hoe ik dat voor elkaar kreeg maar uiteindelijk gelukt, onze dame in de wandelwagenbak, daar bovenop (op zo'n speciaal zitje) de ena jongste van 1,5 en de oudste 2 (van 2,5 en 5) liepen erlangs. moet donderdag op controle met onze meid omdat ze tevroeg is geboren. ben benieuwd...
@ poemi wat fijn dat het toch allemaal gelukt is met de 2 kids! @ Erica Dat zou ind balen zijn als je een blaasontsteking zou hebben. Ben ook benieuwd waarom je nog een katheter hebt. Elise had gisteravond de laatste voeding om half tien toen kwam ze pas om half 3 weer en daarna half 8 dus heb aardig kunnen slapen vanacht heerlijk hoor! Ze heeft nu al 2 flesjes van 130cc op en ligt nu weer heerlijk tevreden te slapen. Gister even bij het CB binnen gelopen was wel benieuwd of ze aangekomen was. Ze is in 12 dagen 450 gram gegroeid en vanaf de geboorte 6 cm gegroeid. Ze weegt nu 4500 gram en is 56 cm. Dus ze doet het super! Ben wel erg trots op ons meiske hoor
pfoeh.. mn meisje is nu al de hele dag wakker... vannacht was ze ook al een paar uur wakker.. Ik hoop dat ze vannacht wel gewoon slaapt hahah
Zo nu eventjes een berichtje van mij hihi.. Heb eindelijk de tijd gevonden om even achter de computer te kruipen.. Op 24 Juli om 13.22 uur is mijn kleine meid Aimee via een spoed keizersnede te wereld gekomen.. De bedoeling was dat het natuurlijk zou gaan, maar ik kon de weeen niet meer opvangen en raakte hierdoor in paniek waardoor me meid ook in paniek is geraakt en in het vruchtwater had gepoept.. Ben toen direct naar een andere verloskamer gebracht en hier werd ik aan die scan dingen op je buik gelegd.. Ze konden der hartje echter niet goed vinden dus hebben ze zo een hart ding in der hoofd gedaan (weet niet meer hoe dat heet). Toen ze eenmaal daar aan lag klopte der hartje soms niet en ben ik met spoed naar de ok gebracht , vanaf dit moment weet ik ook vrij weinig want heb volgens mij 3 morfine spuiten gehad.. Het geen wat ik nog wel weet is dat mijn vriend gelukkig op de uitslaap kamer mocht en ik later ook naar mijn meisje mocht. Ze moest in een couveuse omdat ze vocht in der longen had.. Uiteindelijk heeft ze 2 nachtjes gelegen op de kinderafdeling want ze had ook nog gespuugd.. Daarna mocht ze bij mij liggen en mochten we pas Zaterdag naar huis.. Vanaf we thuis kwamen is het alleen maar goed gegaan met haar.. Ben zo blij en trots ! Zit alleen met een klein vraagje.. Sinds vandaag komt ze om de anderhalf uur voor een voeding.. Weet niet wat ik hiermee moet en stil krijgen lukt niet, ze heeft echt honger.. Ik geef geen borstvoeding maar flesvoeding.. Oh en ik schrijf sinds net weer de tijden waarop ze komt voor voeding weer op, en ook hoeveel ze krijgt en hoeveel ze hiervan drinkt.. Groetjes !
Wat een bevalling! Gelukkig gaat alles goed, gefeliciteerd! Over de voeding, ik weet niet hoe zwaar ze is en hoeveel ze krijgt? Als job soms te vroeg komt rekken we het nog wel eens met een tutje.
Bedankt ! Ik heb geen flauw idee, kraamzorg ging vorige week donderdag weg (2 augustus) en toen woog ze 3310 gram. Zou niet weten wat ze nu weegt, heb ook geen weegschaal.. Was van plan om morgen naar het CB te gaan, maar die afstand is voor mij niet te lopen, en stopt ook geen openbaar vervoer daar en kan ook geen vervoer regelen, dus het is flink balen ! En hoebedoel je tutje? Ken dat woord niet hihi.. Toen de kraamzorg wegging kreeg ze 90 cc water 3 scheppen en kwam je uit op 100cc , maar heb deze al verhoogd naar 120 cc water en 4 scheppen ( ze eet niet alles op hoor !! maar anders zit je zo te klooien met die schepjes als je hem verhoogd naar 100 cc water, had namelijk ergens gelezen dat ze daardoor ook hongerig kunnen worden als er te weinig schepjes inzitten, vandaar dat ik 120 cc water doe met 4 scheppen ) waarvan ze net om 21.00 uur maar 80 cc van op heeft..
pff meiden gister echt een drama dag. Van 7.15 smorgens tot 22.30 savonds sliep ze maar 2,5 uur. Steeds maar huilen. Nu wil ze weer niet, heb nu een puckababy aangedaan, die hadden we nog van Kim. Echt vermoeiend xx
Goedemorgen, Vermoeiend hoe zo'n dag. Heeft ze krampjes of gewoon een offdag. Hier hadden wij vorige week veel huilen en vaak drinken. Nu begint t beter te worden. Hier wel kramp. Straks komt hier cb voor intake op gesprek. Ik heb aan toch t idee dat t ook stiekem beetje controle is over hoe t er thuis bij staat. Maar miss maar goed ook. Ma afspraak ben benieuwd wat hij weegt.... Hij draagt al maar 62 dus haar hard.
zeker vermoeiend carpediem. Hopelijk slaapt ze nu wel dan. Ga ff snel douchen en dan fles maken voor de kleine man. Zal zo wel weer wakker worden.
Noel tijd voor een nieuwe banner? Maat 62 al hij groeit goed zeg Hier gaat hij net maat 56 in draagt soms nog 50
Ja weet t yasmin, maar laptop is in reparatie en via tablet kun je je banner niet aan passen. Hij is geboren met 38wk en woog 3680 dus ben blij dat ik niet overtuigd gelopen heb ha ha