Hallo dames, Vanwege dat het nogal moeilijk gaat om een meeting te regelen via onze eigen pagina, heb ik deze even aangemaakt. Graag even aangeven welk weekend het handigst en waar het handigst is. De keuze van weekend is: zaterdag 4 mei zaterdag 11 mei zaterdag 18 mei zaterdag 25 mei De plekken zijn: Hilversum, Amersfoort, Utrecht Ook graag even aangeven of je: Alleen met de baby komt Samen met je man en baby komt Samen met je hele gezin komt (even neerzetten uit hoeveel mensen je gezin bestaat) Verder is het misschien ook handig om neer te zetten waar je vandaan komt om zo iemand te kunnen vinden waar je mee samen kan reizen/rijden. Alvast bedankt ! (P.S. Mocht je nog tips hebben voor mij wat betreft het regelen, ze zijn welkom!)
Ik zet het voor mij alvast neer - zaterdag 11 mei. - Hilversum. - Als het goed is met man en baby. - Ik kom uit Angerlo (11 km van Arnhem verwijderd)
Ik zou 11 mei mogelijk kunnen komen, maar dat kan ik nu nog niet met zekerheid zeggen, want ik ben van anderen afhankelijk. En ik heb altijd een drukke agenda als ik NL ben
Poe agenda niet bij de hand, volgens mij flexibel. MF en ik maken een deal, wij rijden samen Ik kom met baby zonder vl. Plaats maakt me niet zoveel uit.
18 mei kan ik sowieso niet Ik werk ook nog wel eens op zaterdag maar dat is dan adhoc, dus kan daar nu niets over zeggen. Meld me dus aan onder voorbehoud. Plaats...uhh ligt het niet allemaal vrij dicht bij elkaar? Hilversum is voor mij dan het dichtste bij maar veel scheelt het allemaal niet. Alleen met baby
ik kan alleen 4 mei en 18 mei, de andere dagen moet ik werken. Ik neem sowieso Tim mee, misschien Fleur, manlief zal niet meegaan. waar het is maakt mij niet uit, ben niet zo moeilijk met een stukje rijden. Kom uit Hoofddorp.
Ik kan de 11, 18 en 25e. Plaats maakt niet zoveel uit. Kom uit Alphen a/d Rijn. En kom waarschijnlijk alleen met S. als manlief moet werken of nog een voetbalwedstrijd heeft zal ik mijn zoontje ook meenemen.
datum: ml werkt in het weekend en moet dan vrij vragen ervoor. Lijkt me dus handiger voor ons als jullie de datum prikken en hij dan kijkt of t kan met zijn werk. Zowieso is het in de ochtend dan het beste haalbaar. voorkeur plaats: Utrecht of Hilversum is het handigste voor ons. met hoeveel?: met z'n drietjes woonplaats:westland. Afhankelijk van waar het naar toe gaat worden kunnen wij Cin misschien wel oppikken als je dat wilt tip: als er goede parkeergelegenheid dichtbij is, hoeft er niet veel plek te zijn voor kinderwagens denk ik zo
Ik meld me ook aan. Ik kan de 18e niet. Kom alleen met baby. Enne de plaats maakt me niet zoveel uit. Amersfoort is voor mij t dichtste bij, dan Utrecht en dan Hilversum.
11 mei is prima, denk 11 uur beste tijd is ivm reistijd van iedereen. Plaats maakt mij niet zoveel uit.
oeww leuk!! lycka zelfs jij heeeel leuk uuh 11 mei dus! leuk ik kom alleen met Aukje, manlief ziet dat nooit zo zitten om mee te gaan naar een meeting ik vind persoonlijk hilversum verschrikkelijk qua verkeer ( ik ben daar geboren en alles is daar k#t vind ik dan he? ) maar in principe maakt het mij niet uit, amersfoort is ook prima en uiteraard hsum ook wel hoor ik kom uit tilburg dus als iemand hier in de buurt woont en die wilt mee dan hoor ik dat wel !
Jaaa 11 mei! Leuk leuk! Ik kom vanuit Amstelveen en ik hoop dat ik de auto van mijn ouders kan lenen. Hilversum is voor mij het makkelijkst, anders Amersfoort. 11:00 uur lijkt mij de beste tijd. Ik kom alleen met Sofie.
11 mei kan ik. Liefst 11 uur, ivm reistijd (kom uit Eindhoven) en 11 uur is zijn fles . Locatie maakt me niet heel veel uit. Ik kom met V.
Wij zijn aanwezig met zn drietjes. Wat betreft locatie is het vanaf Maastricht allemaal ver dus maakt niet zoveel uit
De 11e is prima, tijd maakt niet uit maar 09.00 gaan we echt niet redden (zijn uitslapers en anders zit ik heel de dag met sago kinderen) 11.00u wat hier het meest genoemd wordt goed. Ik kom in elk geval met S. en het ligt aan het voetbalschema van mijn man of de grote broer mee komt, waarschijnlijk niet. De plaats maakt mij niet zoveel uit. Aan wat voor locatie zat je te denken?
Ik was even het lijstje aan het zoeken, dacht dat het wel handig was om die ook hier te zetten . Meeting op 11 mei om 11.00u Miepkip: komen met 3 personen (omg Arnhem) Jadebo: komt met B alleen (Haarlem) Engeltje: kan helaas niet Sammie: kan helaas niet Lycka: komt met S alleen (Amstelveen) Maia: kan helaas niet Mamafaith: kan helaas niet Kimmikim: komt met A alleen (Tilburg) Bailley komen met z'n tweetjes (?) Ukkie: komt met ml en dl (Maastricht) Penny: komt met V alleen (Eindhoven) Anoniempje: Syrse: Godinn: kan helaas niet Hutte: Cin: komt met S alleen (waarschijnlijk) (Alphen a/d Rijn)
Wie komen er nog?! Even up to date maken zodat er gereserveerd kan worden gezoen 11 mei snel dichterbij komt