Oh, dan ga ik misschien welk even straks de sauna in. Ik ging eens per week na het sporten een kwartier. Heerlijk! Ik woon naast de sportschool. Heb echt geen zijn in sporten vandaag vanwege die rotnacht, maar de sauna zal me goed doen!
Oh wat leuk! Ik zou het ook wel willen proberen, maar naast de foto's op de website die ik stuurde kan ik niet dezelfde plaatjes vinden. En het lijkt me nogal lastig te projecteren als je de afbeeldingen op die website moet gebruiken.. Mijn kleintje is me nog het meest aan het corrigeren geloof ik, als ik iets in elkaar gezakt zit (klinkt misschien beetje vreemd) maar dan voel ik hem haha. Alsof hij me overeind schopt
Heey meiden, Pretecho: Ons werd verteld tijdens de geslachtsbepalende echo dat we het beste tussen de 23 en 24 weken een pretecho konden laten maken i.v.m. de dikke placenta die aan de voorkant ligt. Anders zit het gezichtje er ingedrukt en heb je kans dat je daar geen beelden van krijgt. Ik meen dat ze zeggen om een pretecho voor de 26? of 30 weken te doen anders past de baby er niet helemaal meer op. Wij gaan nu met 23 1/2 week. Verlof: Ik ga 6 weken van tevoren met verlof. Die 10 weken ná de bevalling heb je sowiezo wel...
Je kan wel lachen hier. Ik heb eindelijk nieuws van het ziekenhuis. En let op ik mag op 8 maart (19wk en 4 dagen) voor een 20 weken echo en op 23 maart (21 wk en 5 dagen). Nou dat is nog is luxe Morgen de verloskundige maar weer is bellen
Sweetmarije:mooie wagen!!aErg leuk met dat groen... Atwt event was geweldig en de laatste 2 afleveringen zijn erg voorspelbaar...maar de laatste aflevering is mooi geschreven.Ik moet nu ook een nieuwe hobby om 5uur gaan zoeken. Wat betreft muurschildering.Ik ga er ook een maken..ik heb een mooi plaatje gevonden,maar waarschijnlijk ga ik het op canvas maken.Ik ben namelijk van het natekenen en dat gaat bij mij beter op canvas ipv op de muur.Ben ik t zat dan kan ik t er altijd nog iets anders voor in de plaats hangen... 20weken echo was goed!!!!Ze hadden 1 kleine marker gevonden,maar dat werd pas zorgelijk zodra ook andere markers gevonden waren.En 9 van de 10x is het niks.In ieder geval geen reden tot verdere onderzoek en we moesten ons geen zorgen maken.Heb t op internet opgezocht en idd niks om je zorgen te maken.Een voorzover ze konden zien geen afwijkingen.Ben helemaal happy!! Kleine zelf was niet erg blij,handjes voor t gezicht en lekker aan t draaien en schoppen. Duurde wel 3kwartier,we hadden n stagaire dus die had niet altijd gelijk de kleine goed op beeld,helemaal niet erg want wij konden lekker lang genieten.
Hoi dames, net Vk gesproken, mocht idd van de week weet gaan werken maar zodra het niet.goed voelt moest ik weer stoppen of halve dagen gaan werken, kans is ook groot dat ik rest van zwangerschap moet stoppen met werken, nou we zitten het wel, trek snel aan de bel als het niet gaat. Ik mag trouwens ook hele zwangerschap niet meer paardrijden daar baal ik wel en beetje van maar ja is niet anders.
volgens dr papa kun je dat het beste voor 28 weken doen, dan past het kindje nog in zn geheel in het beeld, daarna wordt die kans weer kleiner. na 30 weken raadde hij het af...
nog even ter aanvulling, ik ga zelf weer met 26 weken, bij de vorige 2 ook met 25+5 ofzo gedaan dus wilde nu weer bij ongeveer dezelfde termijn.
je wordt in de UK (wat ik van mijn collega in de UK begreep) wel al na een klein aantal weken gekort op je salaris. ik was namelijk altijd jaloers op hoe lang ze daar met verlof konden, maar ze krijgt al bijna vanaf het begin maar iets van 70% ofzo?
verder alles bijgelezen, maar zit op mn werk dus kon niet overal op reageren. zelf helaas nog steeds niet lekker, maar goed, nog een half uurtje volhouden. @aloha en meandor, hoe is het met jullie? vind jullie zo stil of heb ik er toch overheen gelezen? @sweet fijn dat de echo goed was! gaan ze nog een keer kijken vanwege hetgeen ze gezien hadden of kun je dat al meteen achter je laten? net even een mail naar Impuls gestuurd ivm de kinderopvang. mijn kids gaan op maandag en dinsdag. op maandag 5 maart wordt nino 4 en mag hij naar school. ik moet toch voor de maand maart 50% betalen?? ben ik nou gek of is dat idioot? 1 maart is op een donderdag, dan gaan ze nooit naar de creche en de eerst volgende dag dat ze wel gaan is hij al 4 en wordt hij op school verwacht. ik hou hem die dag nog lekker thuis, maar dat doet er niet toe!
Boja: Ben dit weekend indd even wat rustig geweest, maar vanmorgen nog een hele lap gepost Overheen gelezen dus! Raar verhaal van de opvang, slaat nergens op om 50% te betalen voor die ene week toch? Dan zou ik m per 29 feb laten stoppen! En z8, smelt.. ik zag het in de winkel hangen, geweldig! Vond vooral dat pakje heel erg leuk, alleen het nekje is zo naakt.. Hopen dat het over een paar maandjes in de sale gaat, zal alleen wel niet..
z8 newborn voor jongens vond ik niet zo leuk. Ik houd het op petit bateau en Tuufs denk ik. Maar ik ben langzaamaan bezig gegaan met het uitruimen van de kast van mijn dochter met alle spullen die ik nog niet had doorgegeven. Zo veel... maar ik heb nog wel wat spul. Had toen alles neutraal gekocht, aangezien ik niet wist of ze een jongen of een meisje zou zijn. Komt nu dus weer goed uit Alle meisjeskleding kan mooi naar mijn schoonzusje... al zit er ook spul bij dat haar dochter al niet meer aankan. Nou ja, da's niet anders. Pretecho: hier waarschijnlijk met 27 weken bij dr papa. Al moet ik snel boeken geloof ik. En hij is weer naar IJburg verhuisd hahaha... nu heb ik osdorp nog steeds niet gezien!
Ah! Daar ben je weer, ik miste je al Heb ik blijkbaar toch te rommelig/snel bijgelezen. Ja ik wil hem inderdaad dan maar de week ervoor eraf halen, maar ging er vanuit dat ze het vanzelf zo zouden regelen. Op zn verjaardag hou ik hem toch lekker thuis en neem ik zelf vrij en dan kan hij de dag erna een ochtend wennen op de basisschool (slik! ik zie mezelf nu al jankend op dat schoolplein staan of ergens nog, de klas uitgestuurd worden door de juf haha). Die z8 newborn is echt schattig he, is nieuw toch dit seizoen. Vrees dat het pas over een half jaar weer in de sale gaat
ik vond voor de jongens juist wat joggingpak achtige dingetjes zo leuk! maar goed, smaken verschillen (gelukkig maar!). klopt, wij zijn vorige week dinsdag op IJburg geweest (wel andere locatie dan 'vroeger') en de week daarvoor toen het niet lukte zijn we in osdorp geweest. ik heb nu voor 19 april geloof ik de pretecho geboekt, dan ben ik precies 26 weken
Juli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Sweet84 (1e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 03 juli - Meissie2008 ( 2e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Kimmi1988 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 21 feb - Aloha 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Anjeli controle vk 23 feb - Labrador controle VK 23 feb - Tamendon controle vk 24 feb - Fietje86 20 weken echo 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 27 feb - InCognito 20 weken echo 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 28 feb - Fietje86 echo Fontys hoge school. 28 feb - Tayaro 20 weken echo 29 feb - Labrador 20 weken echo 29 feb - Anjeli 20 weken echo 29 feb - Aloha gyn 01 mrt - tamendon 20 weken echo 01 mrt - mejosje controle vk 01 mrt - Anjeli Echo Fontys Hoge School 01 mrt - InCognito Echo Fontys Hoge school 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 03 mrt - daphne geslachtbepaling echo 05 mrt - Loth controle vk 05 mrt - vlinder13 controle vk 05 mrt - Nennie controle vk 06 mrt - mejosje 20 weken echo 06 mrt - InCognito controle gyn 06 mrt - Chans controle vk 06 mrt - Boja 20 weken echo 07 mrt - Meandor 20 weken echo 07 mrt - Meandor controlle VK 07 mrt - Nennie 20 weken echo 07 mrt - Sweet84 controle VK 09 mrt - Nursie31 20 wkn echo 13 mrt - Malle 20 weken echo 13 mrt - Yummy controle VK 15 mrt - daphne26786 20 weken echo en controle vk 02 apr - Nennie pretecho 23 1/2 week 04 apr - Malle controle vk 24 apr - Chans pretecho 08 mei - sweetmarije 3D/4D pretecho Buddylijst! Aloha - Meandor Loth - Carpediem2010 Yummy - Vernon mejosje - ukkie1982 Chans - Daphne Lijst maar weer eens even naar voren gehaald.. was ver weg!
ja volgensmij wordt je salaris dan gekort als je boven een bepaald inkomen zit, maar als je financieel met 70% rond kan komen voor 6 maanden (je bent toch ook geld kwijt aan kinderopvang als je wel gaat werken?) waarom dan niet hier zit ik al sinds april 2009 thuis zonder baan, had eigenlijk weer aan het werk gewild in 2010 en was dat net aan het regelen, toen we er achter kwamen dat mijn zoontje dus een ernstige hartafwijking had en sindsdien werk op laag pitje gezet. daar komt ook nog bij dat vriendlief juist enorme opslag heeft gemaakt en we het financieel gewoon makkelijk van 1 inkomen redden op het moment. alhoewel ik toch echt volgend jaar weer wil beginnen met werken of een opleiding.
Nee ik word niet extra in de gaten gehouden en ik krijg ook geen extra echo.Ze moeten zoiets altijd melden,maar we moesten t eigenlijk snel weer vergeten en genieten van de zwangerschap. Dat gaan we zeker doen.Pretecho gan we met een week of 25/26 maken. We willen niet weten wat t wordt,maar zijn zo benieuwd hoe het eruit gaat zien...wie zn neus wat voor mondje... Het trappelt en draait nu volop zo leuk en gek gevoel.