Hoi Allemaal! @loth.... Wat rot zeg zo'n droom... lekker naar de sauna! @Verlof..... Ik ga 6 weken van te voren.... Vind het nu toch wel vermoeiender/zwaarder dan de eerste keer. En ook omdat ik in het onderwijs zit, krijg ik compensatie omdat de bevaldatum in de vakantie valt. Wordt trouwens wel aangeraden door zkh en vk. Maar ieder is daar vrij in. En iemand zei het al.... als je uiteindelijk met 42 weken bevalt, krijg je die tijd erachter geplakt zodat je altijd minimaal 10 na de bevalling hebt. Dat is wettelijk zo geregeld. @3D echo.... volgens mijn tussen 26-32 weken het mooist. met 26 weken kan de hele baby vaak nog op de "foto"... met 32 weken wordt dat al weer minder. Maar is het hoofdje er mooi te zien. Hier een trotse mama.... zoonlief heeft een eindtoets gehad op de psz. hij heeft erg goed gescored! Allemaal A en in een heel snel tempo (meneertje wilde weer spelen in de gymzaal). Zegt allemaal nog niets over de toekomst, maar wel fijn om te weten dat hij niet achterloopt op een bepaald gebied. Wij weten nu dus ook dat hij af en toe ons flink in de maling neemt...... dat hij is niet "kan".... dan kan hij wel, maar is dan vooral lui Nog een paar nachtjes slapen en dan Rome!! joehoe!! zoveel zin in.... Weer verspeld een mooi weekend met temperaturen rond de 18 graden.... super temp om de stad te verkennen.....
Juli2012! Uitgerekende datum: 01 juli - Mm7 (3e kindje) 02 juli - Yummy (2e kindje) 02 juli - Sweet84 (1e kindje) 03 juli - Lefbekkie (3e kindje) 03 juli - Meissie2008 ( 2e kindje) 04 juli - Freggle (2e kindje) 05 juli - Sassie81 (1e kindje) 06 juli - Sweetmarije (2e kindje) 07 juli - Loth (1e kindje) 08 juli - Daantje30 (...) 08 juli - MadeInUSA (1e kindje) 09 juli - MirandaV (...) 10 juli - Poemi (2e kindje) 10 juli - vernon (1e kindje) 10 juli - LuckyBlue (2e kindje) 11 juli - Pavera (2e kindje...) 11 juli - Rosemarie ( 1e kindje) 11 juli - Aloha (1e kindje) 12 juli - Amse (2e kindje) 12 juli - Mare (1e kindje) 13 juli - LittleOne80 (3e kindje) 13 juli - Pipi (2e kindje) 14 juli - Maedra (2e kindje) 14 juli - Lilage (3e kindje) 14 juli - Jo1984 (1e kindje) 14 juli - Fietje86 (1e kindje) 15 juli - Maudje (3e kindje) 15 juli - Kaatje1985 (1e kindje) 15 juli - Anjeli (1e kindje) 15 juli - Pindanootje (niet de 1e) 15 juli - Rooiwyn (1e kindje) 16 juli - Ameera (1e kindje) 16 juli - Carpediem2010 (2e kindje) 17 juli - tamendon (1e kindje) 18 juli - Tayaro (2e kindje) 18 juli - Vlinder13 (1e kindje) 19 juli - InCognito (3e kindje) 19 juli - sas27 (1e kindje) 20 juli - December (1e kindje) 20 juli - Summer1983 (1e kindje) 20 juli - Labrador (1e kindje) 20 juli - Grace79 (2e kindje) 20 juli - Wallie81 (1e kindje) 22 juli - BabyxButterfly (1e kindje) 22 juli - Ukkie1982 (1e kindje) 23 juli - Kiera (1e kindje) 23 juli - Cybi (2e kindje) 24 juli - Meandor (2e kindje) 24 juli - Seanli (2e kindje) 25 juli - Nursie31 (?? kindje) 26 juli - Nennie (1e kindje) 26 juli - Ose (1e kindje) 26 juli - Susy (3e kindje) 26 juli - Boja (3e kindje) 27 juli - mejosje (2e kindje) 28 juli - Princess79 (1e kindje) 28 juli - Kayke (1e kindje) 28 juli - Kimmi1988 29 juli - Mallle (1e kindje) 29 juli - Chans (1e kindje) 30 juli - Daphne26786 (1e kindje) Afspraken: 21 feb - Aloha 20 weken echo 22 feb - Loth 20 weken echo 23 feb - MadeInUSA 20 weken echo 23 feb - Anjeli controle vk 23 feb - Labrador controle VK 23 feb - Tamendon controle vk 24 feb - Fietje86 20 weken echo 27 feb - Lilage 20 weken echo 27 feb - Wallie81 20 weken echo 27 feb - Pipi VK 27 feb - InCognito 20 weken echo 28 feb - carpediem2010 20 weken echo 28 feb - Maedra 20 weken echo 28 feb - Fietje86 echo Fontys hoge school. 28 feb - Tayaro 20 weken echo 29 feb - Labrador 20 weken echo 29 feb - Anjeli 20 weken echo 29 feb - Aloha gyn 01 mrt - tamendon 20 weken echo 01 mrt - mejosje controle vk 01 mrt - Anjeli Echo Fontys Hoge School 01 mrt - InCognito Echo Fontys Hoge school 02 mrt - vlinder13 20weken echo 02 mrt - sas27 20 weken echo 03 mrt - daphne geslachtbepaling echo 05 mrt - Loth controle vk 05 mrt - vlinder13 controle vk 05 mrt - Nennie controle vk 06 mrt - mejosje 20 weken echo 06 mrt - InCognito controle gyn 06 mrt - Chans controle vk 06 mrt - Boja 20 weken echo 07 mrt - Meandor 20 weken echo 07 mrt - Meandor controlle VK 07 mrt - Nennie 20 weken echo 07 mrt - Sweet84 controle VK 08 mrt - Chans 20 weken echo 09 mrt - Nursie31 20 wkn echo 13 mrt - Malle 20 weken echo 13 mrt - Yummy controle VK 15 mrt - daphne26786 20 weken echo en controle vk 02 apr - Nennie pretecho 23 1/2 week 04 apr - Malle controle vk 08 mei - sweetmarije 3D/4D pretecho 12 mei - Chans 3D/4D pretecho Buddylijst! Aloha - Meandor Loth - Carpediem2010 Yummy - Vernon mejosje - ukkie1982 Chans - Daphne 20 weken echo toegevoegd, hoewel er 2 zijn ingepland ga ik natuurlijk het liefst zo snel mogelijk! En pretecho datum aangepast!
@meandor, ik zie op de lijst allemaal namen die mij helemaal niets zeggen. zijn er veel mensen 'afgehaakt'? @sweetmarije, je hebt helemaal gelijk hoor! als het niet nodig was zou ik ook geen 27u werken! momenteel zou het echter wel nodig zijn om wat meer te werken, maar ik moet er zelf niet aan denken en vind het zielig voor mn kids. @sweet84, dat is goed om te horen en leuk dat je beeb zo veel voelt! @tayaro, altijd leuk om te horen dat de kids het goed doen en met alles bij zijn op de creche krijgen we volgens mij niet zo'n test. @chans, moet je nog kiezen uit die 2 data of krijg je er 2? ik nie snap nie @verlof, het klopt inderdaad dat je hier altijd 10 weken erna houdt, dus als je te laat bevalt krijg je die dagen erbij.
Boja: Ja staan een hoop mensen tussen die zich aangemeld hebben en vervolgens nooit meeschrijven, of meiden die wel meeschreven maar zijn afgehaakt.. Hebben wel eens de discussie gehad of we ze moesten wissen of niet, maar hebben het maar gewoon zo gelaten!
Zou nog even een foto laten zien van het behang from helllll!!! Maar het zit, en we zijn dr blij mee! Is nogal druk dus de rest van het kamertje wordt heel rustig, met wat blauwe accenten..
Sweet, fijn dat het in orde is met jullie kindje. Tayaro, altijd fijn om te horen dat je kindje gewoon meekomt met het gemiddelde, extra fijn als het bovengemiddeld is. Meandor, wat een ontzettend leuk behang!
Chans: Gewoon lekker naar beide afspraken gaan Keertje extra kan geen kwaad!! Denk alleen niet dat de verzekering het daar mee eens is.. Tayaro: wat goed van je zoontje.. maakt niet uit of hij het voor de gymzaal doet of niet, hij presteert goed en dat is het voornaamste!! Sweet: Wat fijn dat jullie echo goed was.. wat was die marker precies? Fijn dat ze je wel meteen gerust gesteld hebben en dat alles goed is! Zit teen mom te kijken.. kijk dr trouw elke week naar en snap niet zo goed waarom!
Owja, even een vraag.. ga morgen op verjaardag bij een vriend, en zijn vriendin staat opt punt te bevallen. Hij wilde eigenlijk geen cadeautje, maar ga toch iets doen.. een 1st week survival kit. Lees: sigaar, blikje red bull, oordopjes.. Iemand nog ideeen voor meer?
@meandor, dan kun je ze inderdaad wel op de lijst laten staan, misschien dat ze zich weer melden Leuk behang! En leuk idee, die eerste week survival kit haha.
@survivalkit: blauwdruk van de drogist en dan vooral het moeder en baby gedeelte voor het geval hij er op uit wordt gestuurd voor luiers, kraamverband, flesjes, spenen etc. Ian was er zo van in de war dat ie in paniek een wildvreemde vrouw met kind had aangesproken die hem flesjes van avent had aangeraden en hem had laten zien waar het kraamverband lag hahaha
Marije: Briljant, hahahhaa.. arme man! Jammer genoeg wonen ze in een gat waar ik de plaatselijke drogist niet ken, maar toch, t idee is super!
Markers zijn aanwijzingen op eventuele afwijkingen.Omdat de rest allemaal goed was is dit niet zorgelijk en in de meeste gevallen verdwijnt dit.Dus ik mocht me niet eens zorgen maken...
Hee meiden, zo ik heb ook even tijd om weer wat uitgebreider te reageren, even zien hoor.\ Kilo's: plus 1 nu, prima vind ik, zal vanaf nu wel wat harder gaan. Mooie foto's allemaal! ik ben er niet zo'n fan van om mezelf op internet te zetten, misschien later in de zwangerschap nog. Zebravelletje begint mij bij ook alweer mooi op te rekken Sweetmarije, ik heb het alleen op mijn heupen in plaats van bovenop mijn buik Ons kindje begint lekker druk te worden, heerlijk gevoel vind ik dat, krijg regelmatig duwtjes en van het weekend echt een harde schop, heel gaaf! Daphne, fijn dat je over bent! Nu rustig aan alles uitpakken. Meandor, hoe was de controle van de woningbouw? Leuk behang! Wat vervelend van je bekken Aloha, ga je naar een speciale bekkentherapeut? Met wie ga je jurken passen? Ik vond dat zo onwijs leuk om te doen! (Lijkt alweer zo lang geleden, ben bijna 3 jaar getrouwd). Alvast veel succes voor morgen! Rooiwyn, lekker bezig geweest dus! Wat hebben we eigenlijk allemaal nodig aan linnengoed? Daar moet ik me nog een beetje in verdiepen geloof ik. Ik krijg de wieg waar ik zelf ook in heb gelegen, tot hoeveel weken of maandan past een kindje daar normnaal gesproken in? Zouden jullie adviseren ook meteen een ledikantje te kopen? (wil de wieg naast ons bed zetten de eerste tijd, hij staat op wielen dus kan hem overdag makkelijk verplaatsen naar de babykamer). Vlinder, leuk dat het carnaval leuk was! Carpediem, hoe is het met de hoofdpijn? Boja, viel je werk een beetje mee? Ik ga 6 weken van tevoren stoppen. Misschien plak ik er nog een sloot vakantiedagen aan vast, heb nog veel over en ze blijven straks natuurlijk minder lang "geldig". Het lijkt me fijn om een paar weken van tevoren nog te kunnen "nestelen" en ontspannen en aangezien de kans is dat ik met 38 weken een keizersnede krijg én ik toch een verhoogde kans heb op een vroeggeboorte vind ik verlof met 36 weken een beetje te krap. Loth, wat afschuwelijk zulke dromen! Mare, wat een gaaf cadeau! Misschien ga ik ook nog wel kijken voor zoiets, lijkt me erg leuk. Leuk ook alle schilderingen en ideeën voor de kamer! Ik ben van plan een mobiel te gaan figuurzagen (Ben je dan zo handig Maedra? ehm, mwah, gaat wel, maar het lijkt me zo leuk om echt iets te maken ). Ik zoek nog inspiratie voor een leuk "thema", dieren, of figuurtjes, of nijntje ofzo. Labrador, vervelend dat je steeds gebeld werd. Ik zat vorig jaar ook thuis wegens zwangerschap, maar na 1 keer bellen waren ze er wel klaar mee (was ook wel duidelijk dat ik tot de bevalling niet meer kon werken, misschien kwam het daar door). Vernon, ook succes morgen! Af en toe ook even een klusje laten liggen hè? Yummy, fijn zo'n leuk weekend! Hoe ver wonen je schoonouders eigenlijk? Malle, vervelend maar wel fijn dat je duidelijkheid hebt. Rustig aan hoor! Sweet, fijn dat alles uiteindelijk goed bleek te zijn bij je echo. Zo tot zover weer even. Hier gaat alles goed, nog drie dagen werken en dan lekker naar Oxford voor een weekje vakantie, is al zo lang geleden dat we lekker onbezorgd weg zijn geweest! (september 2010). Verheug me er ontzettend op.
hee meiden Meadra lief dat je vraagt naar mijn hoofdpijn! Had het gisterenochtend nog een paar uurtjes die steken, en toen niet meer gehad. Hoop dat het wegblijft. Lekker nog 3 dagen werken en dan ertussenuit. Meandor leuk behang Meiden met de 20 weken echo succes vandaag daphne ben je al een beetje klaar met verhuizen?
Goedemorgen dames verhuizen is klaar vriend heeftbhalve dag vrij genomen gisteren dus alles is ookal op geruimd. Vanachter trouwens een vreselijke nachtmerrie gehad. Ik werkte vier mezelf was ook zwanger. me vriend kreeg een andere vriendin denkt kreeg een ander baasje en ik kreeg zwangrrschapsvergiftiging dus baby moest gehaald worden en overleed ter plaatsen. baht ben nog uit me doen van die droom
Daphne: Naar is dat he? Mijn vriend kwam vannacht onder de trein en werd afgevoerd met een helicopter, en ik zat op de titanic.. hahaha.. waar halen we het vandaan he? Ach, gelukkig ist allemaal weer goed als je wakker wordt! Bedankt voor de behang-complimenten, kan niet wachten het verder af te maken! Maar goed, alle tijd.. Maedra: controlle is morgen.. goddank.. ben nog steeds druk in huis bezig! Ga straks alle oude kleertjes van mn dochter uitzoeken. Kan veel spul weg, maar blijft moeilijk! Zou het liefst alles bewaren maar is ook niet echt een optie he? Zoonlief zal straks niet heel blij zijn als hij in de oude kleren van zn zus moet lopen! Aloha: Succes straks meid! Spannend!!! Hoe laat moet je, meende vroeg.. dus meteen bericht graag!!
Boja.. haha ik was inderdaad wat stil wel nog wat gepost maar denk ik overheen gelezen? meandre.. ja ik liep al bij een bekkenpeut maar had afgelopen weken even geen afspraken omdat fbto niet volledige behandeling vergoed en ik graag overhield voor verderop in de zwangerschap. nu gaat het echter in rap tempo slechter, al is het volgens mij niet alleen me bekken heb sinds enkele dagen vooral in de nacht giga pijn en heb het idee dat er een zenuwklem licht als ik lig of me benen rechtuit heb, zodra ik zit of uit bed ga is die extreme pijn namelijk direct weg.. heb ook steeds vaker een slapend linker been. had toevallig zaterdag een mail van de peut over hoe het ging dus vanmiddag maar even bellen voor een afspraak. meandor.. komt goed schatje!! behang zit er strak op nu!!!! verlof.. kan ik niet over meepraten ben zelfstandig ondernemer ik moet eens met uwv contact opnemen over de zez trouwens dus bedankt voor de herinnering dames! kilos.. ik was voor zwangerschap 83 ( nog wat extratjes van vorige zwangerschappen) echter 1e 2 weken van deze zwangerschap was ik erg ziek en woog ik dus na eisprong 79 kilo. daarna eerste 2 a 3 weken gestegen tot 81 kilo en daarna in rap tempo gezakt naar 73.5 door al het overgeven. nu inmiddels 84 kilo dus zeg maar plus 1 kilo. en dan... brrr.. vandaag 20 weken echo. heb niet geslapen vannacht heb de vreemdste nachtmerries lig te woelen heb die rugpijn duizelig alles erop en eraan kortom.. zenuwen! ik ben op de een of andere manier zo paniekerig voor deze echo.. nooit verwacht hem ooit te halen uberhaubt en nu is het dan zover.. ik snap nog steeds niet waarom deze zwangerschap tot nu toe goed loopt dus me onzekerheid zoekt steeds een verklaring.. die is er niet dat weet ik maar toch merk dat ik zwaa gestresst erin sta momenteel, na vandaag, mits alles goed is, stort ik in vermoed ik. ik denk dat dan alles eruit komt van afgelopen 1,5 jaar, het overlijden van me vader en de miskramen me zwager die een hartaanval gehad heeft al dat soort dingen ik voel het op me leunen.. ik hoop zoooo dat ik straks goed nieuws krijg en de ballast die ik meedraag eindelijk los kan laten en even janken als een gek, voel de spanning tot een hoogtepunt komen en blegh das zoooo niet fijn!! om 10 uur hebben we de echo.. vernon jij ook succes vandaag!!
Goedemorgen dames, Iedereen met een echo heel veel succes! Nachtmerries ik kan gelukkig meedelen dat ik er geen last van hem. Ben alleen 10x per nacht wakker en lig maar te draaien, wordt daar ook niet heel vrolijk van! Loth kleurplaten heb ik inderdaad nog niet naar gekeken, maar ga denk ik maar op stickerjacht! Wil met een jaar of 2 eigenlijk verhuizen dus vind het zonde om een muurschildering van 400 euro te laten maken en dan te verhuizen. Dus ik ga lekker verder zoeken, gelukkig heb ik nog even Verder vroeg er nog iemand waarom ik twee afspraken voor een 20 weken echo had. Nou dat komt omdat het ziekenhuis moeite heeft met afspraken inplannen . Drie weken geleden heeft de VK mijn gegevens doorgestuurd, na 2 weken niks gehoord te hebben zijn mijn gegevens nog een keer doorgestuurd. Uiteindelijk heeft het ziekenhuis dus twee afspraken voor me gepland, waarvan eentje inmiddels is afgezegd. De vrouw die ik aan de telefoon had was heel verbaasd dat dit kon gebeuren. Verder wens ik iedereen een fijne dag! Ik ga heerlijk aan de slag vandaag en dan morgen een dagje vrij, gezellig naar de 9maandenbeurs! Lekker door de drukte heen proberen te wordstelen.. kijken hoelang ik dat leuk vind haha.