ja werd ons inderdaad ook gezegd om voorzichtig te doen. nou is ons beide libido momenteel nul dus veel hadden we er nog niet van gemerkt en veel zullen we ook niet missen haha wel typisch dat ze het nu mede delen en niet een van de vorige 100 x want het stond blijkbaar wel in het dossier maar goed.. we weten het nu en ze gokken dat het mee omhoog stijgt dus laten we daar maar vanuit gaan! ik voel me trouwens heeeeel raaar!! echt extreme soort van rust is er over me heen gekomen nu.. net alsof ik nu pas besef dat er echt echt echt een ventje in me zit.. in mij.. van ons.. levend en gezond.. help! ik word moeder!!
ja we hebben kaarten, vriendlief en ik gaan in de ochtend eerst in ondertrouw en vanaf daar door naar de rai! hij heeft een vetkuif en ik tattoos en als ik een jas aanheb een blauwe jas die amper dichtkan haha mocht je me zien! geef een gil!!
T boekje zat bij de "wij" geloof ik... Of bij een ander blad.. Ik heb er al zoveel gehad Ik heb gisteren een hele mooie wagen uitgezocht op marktplaats, hoop dat ik vandaag de extra foto's krijg! En dan hopelijk snel daar heen om hem te bekijken
Hahaha, ik ga je vast vinden tussen die 20.000 andere bezoekers Veel plezier in ieder geval! Jammer dat iedereen al voorzien is van kaarten, wacht het nog wel even af anders zet ik wel een bericht buiten dit topic
Jaaa, dat boekje had/heb ik ook. Vanavond maar is heel hard zoeken, maar ben bang dat ie bij het oud papier is beland! Aloha wat fijn dat alles goed was, lekker genieten!
dat boekje ligt hier op de wc.. mocht je wat willen weten ik ken hem uit me hoofd ondertussen haha had trouwens meer reclame verwacht als in ' neem dit mee en ontvang gratis' hollanders!!
Aloha wat goed dat alles goed is geniet rr lekker van. vanmorgen bij fisio geweest maar weer alles doen maar op een laag pitje haha. Hier is ook alles schoon en op geruimd dankzij me lieve mama haha dus daar heb ik geennzorgen meer over. Nu lekker genieten van ons huisje. Hier niet naar ee 9 maanden beurs geen geld voor helaas volgend jaar misschien.
Daphne, meet Cybi.. Cybi, meet Daphne! Zou leuk zijn als je toch kon Daphne, aangezien fifi kaartjes over heeft..! Ukkie: Welke wagen is het? Ben benieuwd! Cybi: Vergis je niet, 20.000 valt best mee! Ga iedere zomer naar Lolands, lopen 60.000 mensen rond, en kom altijd bekenden tegen!
Mijn meisje doet het ook helemaal goed! keurig op schema kwa groei en alles zit erop en eraan! en voetjes van 33mm lang!
Vernon wat fijn om te horen! Leuk ook dat fotootje Ging meteen even kijken hier (ligt een liniaal voor me ) hoe groot 33mm precies is, maar dat vind ik al best groot!
Pff, het is me lang gelukt niet bij deze ellendige dag stil te staan.. maar toch moet ik altijd aan van alles denken. Verjaardag van mijn tante (is aantal jaar geleden plotseling overleden) en sterfdag van het zusje van mijn vriend (geboren met een open ruggetje). Helemaal dat laatste spookt nu door mijn hoofd!
MIJN meid de vader zn aandeel is het woord 'jullie' niet eens waard. verder was die hele 20 weken echo dus echt niet leuk, mn moeder was mee en liep te zeuren, er zaten allemaal gelukkige stelletjes in de wachtkamer en een piepjong zwanger meisje. deed me allemaal erg pijn, heb een kwartier zitten janken op de wc en nu gaat het wel weer.. sort of.. ben echt zo ontzettend op en kapot en gesloopt, ben bang dat de hele wereld heeeel snel gaat ontploffen. ik KAN gewoon niet meer. elke ochtend word ik nog verrotter wakker dan dat ik de avond ervoor ga slapen, het is janken janken janken en dooodmoe maar rusteloos. straks maar een doos bonbons oid meenemen mn bedje in.