ooooo ik ga ook altijd los bij de amerika weken! hamburger sauce!! american peanut butter!! die ik overigens ook met lepel uit de pot eet verstand ligt in de vriezer denk ik? naast de levensvooraad loempias!!! en spinazie pizza's... waar ik dan ei opdoe en aromat...
Vernon, ik vatte het niet beroerd op hoor! Maar vond het wel grappig dat het me opviel, het heb aangepast en daarna je post las. Hup, lekker aan de chocola meid! Meandor, lekker aarbeien, maar smaken ze nu al?? Ik heb net heel ongezond een broodje kroket op, jummie!
Had het berichtje van Daphne al gezien, geregeld kaarten zijn onderweg! Enne 20.000 valt inderdaad mee maar vergeet al die rolkoffers niet waar overheen gekeken moet worden
Tsja eh... Fifi... Die snapte ik ff niet... Maar het klonk wel grappig. Zeker woordenboek op de telefoon?
Aloha, kroket, olijven en chocovlokken kunnen best samen hoor!! Whahahaha Cybi, die boodschappenkarren die zijn echt zoooooooo erg!! Dan loop je dus echt als een hebberige Hollander voor l*l. (sorry als ik iemand beledig maar das mijn mening )
hahahaha he shit ik zat serieus na te denken of het makkelijk was zoon wagentje mee te nemen maar toen bedacht ik me dat me vent mee was mijn hemel dat is toch wel het toppunt van burgelijk zijn!! met een boodschappenkarretje naar de huishoudbeurs!!!! ik vind het al eng genoeg dat ik naar de 9 maanden beurs ga haha ff zeuren... ik wil ZOMERRRRRRRRR 30 graden jurkje aan en in een zwembadje zitten in de tuin met een glas steenkoude ranja en een parasolletje! heb die fantasy al vanaf november.. mag nu welleens warm worden!!
Ik vind hier net nog een zak kerstkransjes in het laatje van mijn bureau Maar goed, heb er twee op en ben er klaar mee haha! Ik neem mijn vriend, moeder en schoonmoeder mee. Dus die kunnen vast genoeg dragen Al zat mn moeder al te grappen, ik heb nog wel een heeeeeeeeeeeeeele grote trolley...
Aloha, gelukkig ben je nog net op tijd gered!! En die zomer die wil ik ook!!! Ik heb net een mail gestuurd naar mijn baas om verlof aan te vragen. Momenteel liggen onze verhoudingen niet al te best, maar dat terzijde, hoop ik dat hij het goedkeurt! Als de reis nog beschikbaar is gaan we 22 maart even 8 dagen bijkomen op een van de Canarische Eilanden, waar het dan een graadje of 23 is.....
Mare: Ja ze waren lekker!! Had ik ook niet verwacht eigenlijk, maarja, valt te proberen. Zijn heerlijk zoet maar wel wat steviger dan de zomeraardbeien.. Cybi: Sorry dat ik je fifi noemde, hahaha.. geen idee waar dat vandaan komt!! En zit gewoon achter de computer dus dan mn telefoon niet de schuld geven! En rolkoffers.. serieus?! Ik ga me volgens mij heel goed vermaken daar!! Mare: Nah, doe eens niet zo naar.. ik heb mn gepimpte rolkar al klaar staan hoor wahahaha.. onvoorstelbaar zulke mensen!
ooooo heeeerlijk!! even nog weg!! hoop voor je dat het goedgekeurd word! ik twijfel wel of we hier ook nog even weg moeten gaan ja of nee.. eigenlijk is het geld er niet voor aangezien we ook gaan trouwen dus.. maar aan de andere kant.. nog even met zn 2 weg... andere kant.. kost manlief wel weer dagen.. lastig!!!! durf ook niet zo goed te vliegen eigenlijk.. dus denk dat het niet zo verstandig is voor mezelf.. dan maar hier mooi weer! en kerstkransjes zijn altijd goed!!!!!!!!
Zomerrrrrr.. ik wil m ook!! Vroeg graag.. ik woon s zomers op slippers, kan niet wachten ze weer uit de kast te trekken.. tralalallaaaaa... Kzal mn dochter ophalen.. de kou dus maar weer in!
Rolkoffer, ja echt vreselijk!!! Mja... Ga voor de gein ook even ergens zitten en mensen kijken. Zo leuk!! Wat zijn we toch een lekker kneuterig volk toch?
haha ik plof mezelf daar op een terras met fijne drankjes en broodjes en ga heerlijk mensen kijken denk ik!! jammer dat we niet tegelijk gaan meandor!!!! leek me hysterisch om samen mensen te zitten kijken daar!!!
o dames die morgen gaan... help me herinneren dat ik aan jullie vraag hoe de temperatuur binnen is.. zit te denken of ik jas aanmoet ja of nee hahahahaha waar een mens zoals niet aan denkt he ahha
Hihi Aloha, Heb je bij die 30 graden en dat ranjaatje ook dikke enkels en zweetregels tussen buik en borsten meegerekend hahahahaha..Grapje Temperaturen van een graad of 23 mogen van mij wel!!