aloha: heftig zeg van gisteren. Maar wel lekker dat je zo lang geslapen hebt. Loth: wij hebben toevallig gisteren bij de Karwei zo'n soort boom besteld.
Ja, ik krijg net een mailtje dat ik alsnog mee kan doen met zwangerschapspilates. Ik stond op de wachtlijst, maar er is plek! Maandag beginnen. Leuk om meiden te leren kennen uit mijn omgeving die zwanger zijn.
jeetje aloha dan had jij je slaap ook nodig gehad! hoe voel je je nu dan? Die bomen zijn erg leuk zeg! wij hebben zelf ook een boom besteld een behang boom behangboom model Ellen:zilver/roze/rood | behangboom | boompjebeestje Ben erg benieuwd hoe deze gaat staan!
Mooie boom Sas! Leuk jullie ook Labradot. Tsja, bomen zijn erg in. Ook met geboortekaartjes evenals uilen.
goh inderdaad bomen zijn echt in... ik denk dat ik maar wat anders verzin! daar gaat mijn imago 'ikdoehetaltijdanderslekkerpuh' moet me reputatie hoog houden natuurlijk!! @sas, gaat wel goed.. nog steeds geen buik en rugpijn gehad!! nog steeds knallende koppijn van alles slaap haha maar verder voel ik me heeeel rustig en goed! bizar!! had jij je echo nou al gehad? heb het even gemist volgens mij..
Heeeeeerlijk meid, wauw! wou dat ik dat ook kon, maar ja volgend jaar maar lekker met zijn 3 op vakantie. Geniet ervan!
Aloha, jeetje meid, dat is ff schrikken, maar gelukkig voel je je nu weer goed, ik doe de wave voor je joooeeeehhhoooeeee!! FB. leuk fb groep, wil er ook wel bij, maar hoe kom ik erbij, ik heb niemand van jullie op fb!
Haha ja uilen zag ik idd ook erg veel.... Maar aloha, fijn dat het beter gaat nu, lekker rustig aan blijven doen Jij al 20 weken goed zeg!!! probeer maar lekker te genieten nu Ik heb de echo nog niet gehad volgende week vrijdag hebben wij de 20 weken echo spannend hoor dagen mogen van mij voorbij vliegen haha
Facebook groep dames die nog niemand op facebook hebben maar wel bij de groep willen moeten even iemand pben om diegene als vriend toe te voegen, mag mij zijn maar ook iemand anders die er al bijzit ook andere kunnen namelijk mensen toevoegen!! veel plezier malle we verwachten een uitgestippelde map met gratis artikelen!! haha oooo sas spannend!! ik vond de laatste week voor de echo erg snel gaan.. ineens was het al zover! en voor je het weet is het alweer volgende week vrijdag
aloha: met mij gaat het met ups en downs. Ik heb maandag en gisteren middag weer wat gedaan, dus lig nu al de hele dag op de bank.
Nou dames, de 9maandenbeurs was leuk! En vandaag goed te doen, op de huishoudbeurs was het een stuk drukker. Je kwam ook wel veel stands met kinderwagens tegen, aangezien wij die al hebben hebben we dat maar overgeslagen. Ook veel geboortekaartjes maar die heb ik ook lekker overgeslagen, zoek ik wel een keer op m'n gemak uit. Dus er bleef wat minder over, maar het blijft leuk om allerlei spulletjes voor je kleine te bekijken Verder aantal leuke dingen van Woezel en Pip gekocht Verder ben ik nu best wel kapot, dus ik plof lekker op de bank! Ben benieuwd wat andere er van vonden.
@chans, ja de huishoudbeurs is altijd veel hysterischer dan de 9mnd beurs gelukkig haha! @geboortekaartjes, ik had zo'n leuke gezien voor een jongetje op internet dat ik bijna baal dat we die niet kunnen gebruiken
aloha dat is mooi te horen, hopelijk gaat het voor mij ook snel hahaha lekker bezig blijven zeggen ze he chans mooi te horen dat de beurs leuk is, wij gaan morgen hebben kaartjes gehad van de kruidvat, maar als we geen zin hebben bllijven we lekker thuis
Raar misschien maar zie op tegen de 18 weken heb nog paar dagen te gaan maar weet niet wordt er zenuwachtig vampeta alsof het dan fout gaat ofzo iemand tips hoe ik ditgevoel minder kan worden
FB, wat een gedoe zeg!! Ik heb een IPad maar kan dus geen foto's uploaden en documenten bewerken. Grrrrr, ik word er chagerijnig van!! Daphne, ik zou het niet weten. Is er aanleiding voor ongerustheid? Ik heb het gevoel dat je vaak in de knoop zit met van alles. Probeer wat meer te relaxen, stress is niet fijn voor je kindje. Labrador, wat vervelend dat je je zo voelt! Sterkte! Chans, leuk om te horen dat je je hebt vermaakt. Ik ga vrijdag.
Mare ik heb geen idee of er aanleiding voor is heb af en toe last van me buik maar dat kan ook me darmen zijn
Pff stoom zeg, zie net op de kaarten dat ze alleen morgen en vrijdag avond geldig zijn. Pff kan dus straks er niet heen, nou lekker dan want zou met mijn stiefmoeder ham en die kon alleen vanavond grrr