Oke, wie heeft er neergezet dat er sale is bij Noppies.com ! Wil diegene even wat geld naar me overmaken Net even snel gekeken en er zitten weer te leuke dingen tussen! Vanavond maar is even alles goed bekijken!
Loth@ Gefeliciteerd met jullie zoon Chans@ wat leuk van je collega's, echt heel lief Aloha@ gefeliciteerd met de ondertrouw, wij mogen maandag ochtend haha Vanmorgen op controle geweest bij de vk, alles was goed, hartje heeft ze best lang geluisterd en klonk ook goed, bm zit 1 vinger onder de navel nu, en was ook goed gegroeid, bloeddruk was goed, het enige wat ze kon zeggen was ga zo door haha. Kreeg wel al folders mee voor de bevalling, had echt zoiets van shit begint dat nu al, maar ja zitten al ongeveer op de helft. Nu een weekje wachten en dan volgende week 20 weken echo, kan niet wachten om ons meisje weer te zien. Anderen met afspraken veel succes, en meiden die naar de beurs gaan veel plezier
aloha, gefeliciteerd met je ondertrouw!! ik wil ook op de fb page, kan iemand mij ff zoeken? marije kootstra, heb profielfoto van ikzelf als klein meisje bij oma op schoot en buurjongetje (pikzwart maar een ontzettende boer) op de voorgrond
sweetmarije ik zie 2 marije kootstra maar niet de foto die jij zegt miss kun je mij toevoegen? dan kan ik je aan het juli topic toevoegen Tamara Manders | Facebook
aloha gefeliciteerd met jullie ondertrouw. maar er een gezellige dag van! @tamendon ijn dat alles goed was weer!!!! Ik ga ook zo naar de beurs ben benieuwd!!! owww ja en wat is de site leuk he van noppies!!!
Ik heb je toegevoegd op Facebook, zal even kijken of ik je ook in ons 'geheime' juli mama's groepje kan krijgen
en mallle en chans ook gevonden, nu moet ik toch echt wel snel bij de club zitten vanochtend koffers gepakt en over 2 uurtjes richting Luton airport en dan om 9 uur vanavond landen op schiphol zo'n zin in!!!! oh en voor de meiden die me uiteindelijk als vriendje toevoegen: op mijn eigen fb schrijf ik alleen in het engels, dit omdat ik in eerste instantie fb voor mn engelse vrienden had en hyves voor mn nederlandse, nu hyves opgezegd en steeds meer nederlandse vrienden ook op fb, maar als ik status updates in het nederlands ga doen krijg ik aldoor berichten van mn engelse vrienden dat ze het niet snappen snapppie het nog?
Sweetmarije ik zag je uitnodiging voorbij komen. Alleen ik kan je in mijn vriendelijst niet terugvinden, misschien heb ik je per ongeluk geweigerd?
jij staat wel in mijn vriendenlijst nu?! wat is dat toch met mensen die mij niet kunnen vinden op fb? heb ik alles dan TE goed afgeschermd? hahaha. refresh de pagina? opnieuw in loggen? anders weet ik het ook niet
Haha, ik weet het niet. Heb je inderdaad ook wel gevonden nu! En ik heb je toegevoegd aan de groep, welkom
Joep ik ga morgen met me moeder naar de 9aandelenbeurs me vriend wil niet dusblekker met me mama heerlijk