Juli 2012 mamma's deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Meandor, 31 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1982

Ukkie1982 Niet meer actief

Mooie wagen malle! Wist je van te voren al dat je voor deze wilde gaan?? Of heb je overal ff achter gelopen?

Als je op facebook zit zie je idd soms wel eens dat vrienden van jou heel onverwacht ook vrienden met elkaar zijn. Wereld is soms maar klein. Vorige week voegde een meisje me toe waar ik naast woonde toen ik net op mezelf was, en die bleek mij nu gevonden te hebben via een jongen die mijn vriendje was op de basisschool.. Had zij bij op de mavo gezeten. Super grappig.

Veel plezier op de beurs vandaag iedereen! En natuurlijk ook bij afspraken en echo's!

2. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL
    Jeetje Daphne, je vriend reageert zich steeds wel op jou af zeg. Gezellig! Not.

3. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Je raakt er aan gewekt loth maar ik denk dat het voor hem vooral wennen is nu aan de situatie hij had een eigen huis op zijn naam enz en nu woont hij bij mij in en krijgen een kind dus denk echt dat het wennen is maar heb wel aangegeven dat hij moet veranderen met dit want dat trek ik niet en me kindje gaat voor alles

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hij had aan mij echt een verkeerde gahad :) Ik vind dat er geen enkel excuus is om zo te doen zoals jouw vriend doet en ik zou dit dus ook absoluut niet accepteren. Als ik dit lees en ook wat er eerder als is gebeurd dan denk ik dat ik hem 1 waarschuwing had gegeven en hem daarna heel makkelijk met zijn spulletjes op straat had gezet.

Ik vind respect voor elkaar hebben ontzettend belangrijk en als ik lees wat jou vriend doet en zegt dan ontbreekt er bij hem toch iets aan?

Hij zou het toch geweldig moeten vinden dat jij nu bij hem woont en dat jullie een kindje krijgen? Hij houdt toch van je?
    Dat je af en toe wat chagrijnig bent en iets minder aardig doet, vind ik heel normaal hoor. En af en toe een leuke ruzie hoort er ook bij, maar je hoort elkaar wel met respect en gelijkwaardig te behandelen.

Hoop wel dat je plezier kunt hebben op de beurs? Vergeet hem maar even en laat hem het vanavond maar even goedmaken!

5. Loth

Loth Bekend lid

2 nov 2011
    721
    96
    28
    NULL
    NULL

Daar zou ik niet gewend aan willen raken... Natuurlijk mopperen wij ook wel eens tegen elkaar, maar als het structureel zou gebeuren zou ik er echt voor passen. Zo zou ik niet samen willen leven.

6. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Ja had hem wel al op het oog, twijfel tussen mutsy en maxi cosi. Maar is toch mutsy geworden.

7. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Mallle: Mooie wagen hoor! Vriendin van mij heeft hem ook en hij bevalt haar tot nu toe erg goed!

8. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    wie wie wie?? ben nu wel heel benieuwd natuurlijk!

9. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    ik zou vandaag op de beurs gaan werken, maar aangezien ik nog steeds niet lekker ben en ze me niet heel erg nodig hadden blijf ik toch maar thuis. baal er wel van, was de eerste keer dat de beurs was terwijl ik zwanger ben dus had na werktijd lekker even voor mezelf willen kijken. ach ja, heb eigenlijk niets nodig dus beter voor de portemonnee hou ik mezelf maar voor ;)

10. sas27

sas27 Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.842
    9
    38
    Vrouw
    systeembeheerder
    overijssel
    @malle mooi wagen !

11. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    leuk malle!! helemaal leuk dat je hem op de beurs gekocht hebt.. kreeg je er nog extra's bij? zag bij joolz dat als je een bon inleverde met een formulier dat je een joolz gekocht had tussen 22 feb en 14 maart je de xxl boodschappentas kreeg.. beetje jammer dat ik mijn joolz 2 weken geleden gekocht heb haha

oeeh mejosje ik ga direct spieken wie onze wederzijdse vriend is dan!!

Boja jammer zeg!! maar je niet fit voelen en dan op die beurs staan lijkt me echt ellendig!

dapnhe ik ben het met de woorden van yummy eens.. vind het ook respectloos. maar ik dacht dat jullie samen verhuist waren? maar nu schrijf je hij bij jouw in? jullie woonden nog niet samen? en als hij bij jouw inkwam had ik mooi niet allemaal dozen lopen pakken en doen haha

(even verder teruglezen en dan reageer ik weer!)

12. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    hmmzz als ik een bericht van mezelf zie kan ik wijzig knop indrukken?
    anders even op het bericht rechtsbovenin op meld bericht drukken en even erbij schrijven dat je je naam gemeld hebt en of die weggehaald kan worden.

13. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Ons kindje was niet gepland we kennen elkaar net een jaar en we hadden allebei onze huizen nog dus we moesten een huis opzeggen. dat werd zijn huis omdat de mijne iets groter is en ik nog een woonpas heb en hij niet

14. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    aaah oke.. wat is een woonpas?

15. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Die hebben we hier nodig om op huur huizen te reageren

16. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    aah oke..

misschien beetje vreemde vraag.. maar als je ongepland zwanger bent waarom zat je dan bij eind november nod meiden??

17. Daphne26786

Daphne26786 Fanatiek lid

11 okt 2011
    1.046
    0
    0
    rotterdam
    Daar kwam ik terecht toen ik niet ongesteld werd omdat ik een test had die maar heel licht was en ik daar advies ben gaan vragen

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    waarom sta je dan als 2e ronde 1e kindje op de novemberlijst?

sorry wil niet wantrouwend doen maar vind het beetje apart verhaal...

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dat is wel raar ja daphne. hoe kan dat nou?

en aloha, ik vind je niet wantrouwend doen hoor, helaas gebeurt het al te vaak op dit soort fora dat er dingen vermeld worden die helemaal niet kloppen.

20. Mallle

Mallle Bekend lid

15 sep 2011
    710
    0
    0
    Facilitaire dienst/Nagelstyliste
    Aan zee (ZH)
    Aloha, ja kregen er maxi cosi bij een voeten zak en reis tas, dat wad wel even lekker.

Deel Deze Pagina