ik word echt gek van het hoesten. helaas is mijn bekkenbodemspier na 2 zwangerschappen niet meer wat ie geweest is. ik kan nog steeds heel lang mn plas ophouden als het nodig is, maar als ik van die hoestbuien heb zoals nu dan moet ik echt heel erg mn best doen om niet in mn broek te pissen heel erg genant en onwijs vervelend! heb de laatste dagen voor de zekerheid maandverband in hierdoor, hoe triest is dat!
T is vastzittende hoest. Keen kriebels en eigenlijk ook geen zere keel. Alleen hoesten, niezen en snotteren... en k voel me een net een natte dweil natuurlijk.. Oh.. ik ga straks ff een neusspraytje scoren dus Ennuh.. een homeopatisch hoestdrankje? Mag dat ook nie? Of een voor kids?
hmmz ik heb er gelukkig geen last van momenteel.. wel vaak 1 neusgat wat bloed en volzit haha geirriteert slijmvlies denk ik had in het begin wel vaak loopneus en hoesten heb toen volgens mij ook een neuspray gehad.. met 1 zo'n goedje erin.. die mocht wel volgens bijsluiter, is dezelfde als hierboven genoemd denk ik. flaumicil weet ik dus niet zeker.. dus die ff checken.. hoestsiroop dus alleen de laurier voor zover ik weet anta flu ken ik niet? maar lees dat het lekker is haha nu ben ik benieuwd! paracetamol mogen gewoon meandor o en stomen heb ik toen ook uitgezocht.. gewone stoomtabletten mogen niet zijn te scherp.. maar die dampo voor kids mogen dus wel! ik heb shopdrang!!! die stomme 9maandenbeurs heeft me niet genoeg voldoening gebracht!!!!!
Haha, ik heb gister toch ook nog even op Noppies.com geshopt Had geen zin om op de beurs tussen de kleertjes te kijken, dat deed iedereen!
noppies is leuk he, ook ik heb gisteren hier online bested hahaha Maar een vraagje voor jullie, toen ik mij moest inschijven bij het kraamzorgburo vertelde ze dat ze contact zouden opnemen voor een gesprekje. is dit bij jullie ook??? en zo ja is dit al gebeurd??
Sas das heel normaal. Ze komen langs of ze doen het telefonisch. Moet je je niet teveel van voorstellen, is vooral om alles uit te leggen..
Noppies is zeker leuk! Heb al 2 pakjes, een vestje en nog een los shirtje, kreeg op de beurs nog een 10 euro kortingsbon, heb al een schattig setje gezien die ik daar van wil kopen. ik heb me ingeschreven bij de kraamvogel, in de 5e maand nemen ze contact met me op en komen ze langs voor een intake gesprek.
Bij ons komen ze volgens mij pas rond 30 weken. Bij een eerste zwangerschap komen ze als het goed is langs (dus dat zullen we ervaren) en bij een tweede, derde, etc. doen ze het telefonisch.
Als je iets verder bent dan komt er een intake... ik heb me ook aangemeld bij de kraamvogel! Hopelijk hebben ze voldoende mensen in de zomer
ik heb na aanmelding een bevestiging gekregen per post en daarin stond dat ik rond maand 7 word benaderd voor kennismaking enz. ik heb kraamzus gekozen. en waarom heb ik geen noppies kortingsbon! haha ik ga eens even op noppies kijken... alhoewel jullie het al leegekocht hebben volgens mij! gefeliciteerd ukkie!! super leuk!!
Dank jullie wel voor de antwoorden ik dacht wat duurt dat lang maar niet dus haha Ik heb mij ook aangemeld bij de kraamvogel owww een kortings bon van noppies dat is niet gek zeg!! haha die heb ik ook niet gekregen aloha have fun op de site, hij is echt leuk!!!!!
Hee meiden De kraamvogel was ik met Kim ook, ik vond het super geregeld daar. Was ook hoogzomer, en genoeg perconeel Ukkie leuk je schoonzusje ook zwanger, gefeliciteerd. Naar dat hoesten zeg. Beterschap Noppies vind ik ook erg leuk, Kim haar kledingkast hangt er vol van. Verder kan ik het even niet bijhouden hoor. Had gisteren lekker donuts gehaald, 2,5 opgegeten gisterenavond, ze bleven roepen. Heb steeds zon trek in slechte dingen( koek, chips, krackertjes kaas etc) Wordt gek ervan haha xx
owww lekker donuts!!! wat een goed idee haha Ik heb als maar zin in taart, maakt niet uit wat voor taart! heb nog nooit zo veel taartjes gehad als in deze zwangerschap zeg haha echt slecht!
Ik zit als ik me niet vergis bij kraamzorg MiddenNederland, daar garanderen ze altijd (ook in de vakantietijden) gewoon voldoende personeel te hebben, dus dat is altijd fijn! En Ukkie gefeliciteerd, wat leuk!
Ik heb me aangemeld bij Isis en heb net afgelopen week een grote map ontvangen met allemaal informatie en ook voor de notities na de bevalling enzovoort. Erg vrolijk allemaal, werd er blij van. Ook zat er een leuke luier-etui bij met proefverpakkingen van Lief! verzorgingsproducten. Hun site sprak me al aan omdat hij zo vrolijk was en toen ik dit pakketje uitpakte werd ik nog blijer haha. Ben benieuwd of ik ook vrolijk word van de kraamzorg zelf. Het maakt mij eigenlijk niet zoveel uit of ik volledig krijg of iets minder, denk dat wij sowieso gaan aangeven dat we maar behoefte hebben aan een paar dagen (4 of hooguit 5) en dan hoeft het van mij ook niet de hele dag eigenlijk.
Ik vraag me af hoeveel kraamzorg je nodig hebt bij een eerste kindje? Mijn vriend is vanaf de geboorte 5 weken vrij en we hebben onze ouders om ons heen, dus vraag me af in hoeveel uur ik nodig heb, al is 24 uur geloof ik minimale afname?